Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2319
Jeg skal reise med danskebåten neste uke og lurer på noe. Tidligere i år, i mai, så var jeg på båten, og endte opp med å bli veldig full og gråt. Jeg blacka ut, men husker såvidt at det var noen vektere der, men det var mest fordi vennen min hadde sagt i fra til dem om at jeg var ganske borte.

Nå lurer jeg på om det er sannsynlig at jeg blir stoppet når jeg går på? Jeg har bestillt billetter og det gikk fint, og jeg har hørt at hvis man blir utestengt så får man et brev om det i posten. Men jeg er sykt redd for at jeg skal bli stoppet, og at det ødelegger hele turen for vennene mine. Hva tror dere om dette? Kan jeg slappe av eller er det en sannsynlighet for at det går dårlig?

På forhånd tusen takk for svar, er kjempenervøs og klarer ikke å tenke på annet
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Jeg ville sendt de en mail og spurt hvilke retningslinjer og policyer de bruker når det kommer til slik.
Du trenger selvfølgelig ikke forklare at det er deg det gjelder, men at du lurer på generelt basis, eller kanskje mtp på en venn.

Forøvrig håper jeg du får en fin tur og at du oppfører deg denne gangen.
Trådstarter
5 1
Sitat av Adeith Vis innlegg
Jeg ville sendt de en mail og spurt hvilke retningslinjer og policyer de bruker når det kommer til slik.
Du trenger selvfølgelig ikke forklare at det er deg det gjelder, men at du lurer på generelt basis, eller kanskje mtp på en venn.

Forøvrig håper jeg du får en fin tur og at du oppfører deg denne gangen.
Vis hele sitatet...
Hvordan burde jeg spørre? Kan jeg spørre rett ut om hva som skal til for å bli utestengt?

Hvorfor er det ingen som kommenterer?
Sist endret av MaryJaneee; 15. august 2017 kl. 01:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av MaryJaneee Vis innlegg
Hvordan burde jeg spørre? Kan jeg spørre rett ut om hva som skal til for å bli utestengt?
Vis hele sitatet...
Spør om det samme som du spør om her, dog litt annerledes formulert.

Ligger e-post du kan kontakte på nettsiden deres.
Fordi det er sent og tråden din er vel ikke så voldsomt engasjerende.

De har solgt deg en billett så da er du neppe utestengt. Hvorfor skulle de først selge deg billetten, vente til du dukker opp på kaia for så å nekte deg adgang? Hvis du er veldig nervøs så kan du jo bare sende dem en mail og forklare situasjonen. At du hadde et lite sammenbrudd på båten pga. noen uheldige omstendigheter, og at du lurer på om alt er i orden mellom dere.