Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 16637
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Hei.

Skum leste gjennom tråden om en fyr som lurte på om han kunne levere gammel urin på prøve, jeg fikk noen ideer som virket bedre og googlet meg frem til dette.

Kom over en jukse penis som man fester rundt livet, fyller opp med syntetisk urin som er veldig lik ekte urin.
Quick fix lager syntetisk urin og skriver dette på sin nettside om produktet de lager "This laboratory process results in a cleaner, fresher urine that is toxin free and balanced for pH, specific gravity, creatinine, uric acid and several other urine characteristics".
Det beste er vell å få venn som er clean til å pisse på flaske for deg, men lurer veldig på om det syntetiske urinen funker på norske prøver.

Hele greia er så enkelt at det virker nesten for godt til å være sant, det må jo være helt genialt for en som er på regelmessig urin prøve og liker å ta seg en blås eller lignende en gang i blant.

Så da lurer jeg på om noen har testet dette?
Funker syntetisk urin eller burde man gå til anskaffelse av real deal?

Her er en tråd med en dude som brukte syntetisk urin fra quick fix med suksess, i et annet land vell å merke

Fake penis som ser veldig ekte ut fra headshop.no, men det følger med syntetisk urin som det står lite om nettet, quick fix virker som det beste valget.

Også kom jeg over denne urin testeren som ligner veldig på den politiet i norge bruker narkotikatest

Tanker om dette?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av BongRips Vis innlegg
Herre gud da blir oppgitt, jeg! Når man først er på pissings kan man da vel like godt bare la være å røyke?
Vis hele sitatet...
Det er helt sant og det er nok best, men det var ikke derfor jeg lagde denne tråden.
Det er nok mange som lurer på om man kan lure en urin prøve, dette var det beste jeg kom opp med og det virket som et bra måte å gjøre det på.
Men hvorfor er det viktig med denne fake penisen som ser ekte ut? Skal noen stå og stirre på penisen din?
Interessant!
Vonar nokon som har prøvd dette glimrande produktet gir ein tilbakemelding snarast.
Sitat av Obster Vis innlegg
Men hvorfor er det viktig med denne fake penisen som ser ekte ut? Skal noen stå og stirre på penisen din?
Vis hele sitatet...
Hvis man tar urinprøver på grunn av ruskontrakt så må det hvertfall stå en person å se på at du tisser i glasset. Når jeg var på urinprøver tisset jeg på en do hvor personen som så på satt i venstre hjørnet bak meg, og hadde speil over meg og på venstre side av meg for å se at jeg faktisk tisset og ikke brukte noe annet for å fylle glasset med.
Ekkelt med tanke på at jeg var under 18, men slik er nå det
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Obster Vis innlegg
Men hvorfor er det viktig med denne fake penisen som ser ekte ut? Skal noen stå og stirre på penisen din?
Vis hele sitatet...
Når du tar pisseprøve hos legen eller politi, så skal de ofte stå å stirre på penisen din.
Bestilt!
Lurer på hvor praktisk dette er i dette huset, siden mine foreldre dukker opp på rommet med urinprøven helt tilfeldig når som helst.
De er listigere enn en rev er.
Resultat: Gå rundt med denne penisen hele tiden.

Fordel: Alltid sikker på at testen er negativ.
Ulempe: "Du, jeg skal bare ta av penisen min jeg" når jeg skal "kjøre" henne.
De bruker varmetest på sånt - bare sjekker om det er varmt nok. Tviler på at du klarer å fake det
Sitat av Geekfreak Vis innlegg
De bruker varmetest på sånt - bare sjekker om det er varmt nok. Tviler på at du klarer å fake det
Vis hele sitatet...
Har du urin oppbevart mellom pung og anus i en svett bokser blir det varmt nok, det kan jeg love deg.
Sett på Entourage nå? ;P
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Geekfreak Vis innlegg
De bruker varmetest på sånt - bare sjekker om det er varmt nok. Tviler på at du klarer å fake det
Vis hele sitatet...
Du varmer urinen i mikrobølgeovn før du stikker på prøve også følger med en heatpack som skal holde urinen varm og god fram til du er framme på stedet hvor det skal avleveres.

Googlet litt rundt det med varme og det kom opp flere som hadde brukt kittet og bestått varmetesten.
Jeg pleide å bruke en ørerenser av gummi, den kan se ut som en penis. du klemmer på den, suger opp urinen, veldig ``Handy`` tror man kan få kjøpt det på apotek...
Sitat av Djiises Vis innlegg
Du varmer urinen i mikrobølgeovn før du stikker på prøve også følger med en heatpack som skal holde urinen varm og god fram til du er framme på stedet hvor det skal avleveres.

Googlet litt rundt det med varme og det kom opp flere som hadde brukt kittet og bestått varmetesten.
Vis hele sitatet...
Ja, kult! Væsken blir på 40-50 grader C. Og politimannen/kvinnen "jøss! Du må nesten være død, med så mye feber! Tror vi tar prøven på nytt jeg..."
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Ja, kult! Væsken blir på 40-50 grader C. Og politimannen/kvinnen "jøss! Du må nesten være død, med så mye feber! Tror vi tar prøven på nytt jeg..."
Vis hele sitatet...
Det følger med bruksanvisning på hvor lenge det skal varmes og liknende for å bestå en varmetest som sjekket tempen på urinen og sjekker at den ikke er under eller overstiger normal temp.. hadde du lest noe av det jeg linket til så skjønt det, og ingen er dum nok til å levere en glovarm pisseprøve uansett.
Sist endret av Trollanon; 5. februar 2014 kl. 10:31.
Sitat av Djiises Vis innlegg
og ingen er dum nok til å levere en glovarm pisseprøve uansett.
Vis hele sitatet...
Tenk deg om, som en aktiv bruker her inne, er du helt sikker?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kong Grizzly Vis innlegg
Tenk deg om, som en aktiv bruker her inne, er du helt sikker?
Vis hele sitatet...
Rettelse, ingen ved sine fulle fem ville gjort det.
Sist endret av Trollanon; 5. februar 2014 kl. 21:36.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vil bare legge til dette (egne erfaringer)

Som regel blir testen ugyldig hvis du bruker vann istedenfor urin. Men fant ut senest for noen dager siden, hvis du blander 50/50 med vann og sitronsyre så blir testen negativ, pass på at du får riktig temperatur (32 grader) og oppover.

Ps: funker bare på hjemme tester.

Blir du tvunget til og ta test hos legen/kommunen kan dette funke:x

fortynne urinen: Du kan enten tilsette vann direkte i urinen (noe som kan være vanskelig da dem er i samme rom i det du tar testen!x

Drikke masse væske (vann) før testen skal tas.x

I begge tilfeller blir konsentrasjonen av narkotika i urinen så lav at den faller under grenseverdien og ikke gir utslag på narkotikatesten.

Du kan også få reint urin av en kompis som du putter i feks en kondom. Bare husk at det må ha riktig temperatur (minimum 32 grader) for at testen skal bli gyldig, så plasser dongen/eller hva du har valgt i skrittet ca en time eller mer før testen.x

Man kan også endre pH verdien, enten direkte i urinen eller indirekte via kroppen. Noen eksempler: Såpe, sitronsyre, kreatin etc.

Vill fraråde den siste da de alltid måler urinens pH verdi og Kreatinin innhold.
Spørs helt på hvor ofte du røyka før, var det hver dag, eller en gang i blant? Cannabis kan spores i urin inntil 1 uke ved engangsbruk og opp til 10 uker ved jevnlig bruk. Som sagt spørs helt ann på hvor ofte og hvor mye du røyka før du slutta.
Er snakk om 2-3 bagger i måneden
Vill ikke garantere noe, men da tviler jeg på at det skader og ta en liten rev nå.
Vær obs på at det er forskjellig fra person til person (bl.a. ut i fra hvor mye fettvev du har), og avhenger av hvor ofte og hvor mye man har røyket, hvor sterk cannabisen er(altså thc innholdet)

Evt kan du bestille denne http://www.quickfixurine.com/
Sist endret av king123; 19. september 2014 kl. 23:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville sett og kjent på produktet før jeg betalte for det..
Det er jo mulig man får kjøpt det i sexbutikker, bare spør etter "golden shower" utstyr...
Det er jo mange av falsk penis produsentene som markedsfører produktene som at de er for golden showers..
Går på pissings på helsestasjonen i byen. Ei kjærring som står bak meg og loker med ett eller annet mens jeg pisser i en kopp. Hun står ikke og ser på penisen min eller noe liknende. Kan fake det, men jeg tar ikke sjangsen, plutselig så går det ikke som det skal jeg *bam* der gikk det 4 tusen og 7 måneder ut vinduet.

Men, det kommer nok litt an på hvor du pisser, om du pisser i det heletatt tenker jeg. Hvis de skal stå og stirre på penisen din, er det like greit og gi faen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, er helt ny i dette forumet, men har et stort behov for en slik 'penis'. Har prøvd å bestille over nett - bl a fra http://www.thewhizzinator.com/. Problemet er å få den adressert til Norge - enda du kan få oppgitt pris i NOK.

Gode forslag mottas ned stor takknemlighet...
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Jeg ville tatt en titt på ebay eller googlet litt, fake penis, wizzinator, jukse penis eller lignende.
Jeg husker det var en norsk side som solgte disse, husker ikke hva den het men vis du googler litt så finner du nok
▼ ... flere år senere ... ▼
Den fungerer . Jeg har noen kamerater som bruker den .

Det følger med "falsk piss" , men hvis man går på vival fra før - hordan løser man det? Vil det fungere å knuse vivaler fin malt oppi den falske urinen ? :O
Sist endret av Vinterlue; 17. februar 2018 kl. 05:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, det er metabolitene det søkes etter.

Tror ikke det er noen enkel metode for å tilsette stoffer i disse dessverre.
Kan jo si du ikke har brukt de på en stund for å se hvordan du klarte deg i hverdagen?