Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2789
Jeg har vært å lest litt rundt i forumet.. Og blitt engstelig, redd,litt lettet for at man ikke er alene i å gjøre dumme ting å trø i oss diverse ulumsketer.. Men veldig glad for at man ikke blir stigmatisert her slik som på mange andre fora. Og faktisk får svar på det man lurer på om det er farlig etc.. Vi vet vel at det ikke er sunt for oss dette, men når man først bestemme seg er det jo fint å få rett "geledning" ( hørtes litt merksnodig ut..spørs om jeg har skrevet rett ord😄Jeg har et par ting jeg lurer på..

Nå har det seg sånn at jeg går fast på 80x2 OxyContin samt30x3 pr dag pr dag.. Og 20mg oxynorm V/behov..

Tillegg så er det jo stesolid for æ sove/uro..

Jeg har altid vært "glad i ting" Som gjør meg litt opp som amf.. I starten på tablettenne foruten å ta smertene(må være så ærlig å si at Smertene hadde avtatt endel da,og svakere medikamenter hadde nok vært på sin plass)ble jeg fryktelig produktiv og kjempe-sosoial å ingenting var noe problem liksom.. Men som alle vet så blir man jo helt vannvittig "'innspist" På disse.. Prøver så godt jeg kan å trappe ned
. Å er nede i 30om dagen helt alene uten hjelp 😄 så er stolt av den👍

Men! Av en eller annen grunn tiltrekkes jeg freakere uten å vite at de er det en gang..å elsker spenning.. Men når jeg nå etter disse forhåndsreglene hentet Ends 1..når jeg ført har vært fri to dager skjønner jeg ikke hva eller var vel ikke tenker igjen.. Ønsker å bryte opp med det dær.. Jeg skyter ikke eller noe.. Merker ikke spes heller.. Får bare akk nok energi til å gjøre det jeg skal pluss bake kake kl tolv 😂 Å jeg er ikke så vanskelig å be, å vil ikke ha det sånn.. Har gått på AMF en uke nå par dager fra to..aldri skjedd før.. Må idag har jeg vært to dager uten.. Sovet og spist bare egentlig.. Gubben lurte på ka i all verden æ hadde hatt i meg siden isen lå alle plasser utenom i den berømmelse skåla: Deaktiverte facebooken min og byttet til hemmelig nr..før har jeg hatt et bruk på 2+7gang i året.. Gjærne når fylla er godt i gjæret og jeg tenker som en idiot.. MEN har hold meg til disse gangene.. Nå har det jo eskalert så voldsomt.. For våkner jo med. En inbox full av vil du ha det/det/det/det...ja u name
Jeg er bare veldig bekymret og lys å slutte mens leken er god.. Disse tabletter må jeg ta til stadighet da jeg har kronisk betennelse i bukspyttkjertelen.. Som er vondere enn å føde BTW😅

Beklager langt og rotete innlegg, hilsen første skriver..håper noen har nå gode tips..
PS hva gjør. Dere som gå fast på oxy evt norm når dere vil ha en litt koselig kveld
Anonym bruker
"Digital Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva lurer du egentlig på?
Trådstarter
6 0
Tenke jeg også egentlig på når jeg leste igjennom.. Hvordan få roet ned AMF bruken til slik det var tidligere.. Altså sporadisk.. Sorry igjen..
Sitat av Nella Vis innlegg
Tenke jeg også egentlig på når jeg leste igjennom.. Hvordan få roet ned AMF bruken til slik det var tidligere.. Altså sporadisk.. Sorry igjen..
Vis hele sitatet...
Det går vel strengt talt på viljestyrke, gjør det ikke?
Trådstarter
6 0
Jo.. Vet jo egentlig hva jeg skal gjøre.. Å har jo øre på rater Som gjør at ikke nedturen blir så forferdelig.. Men er så merkelig..når jeg nå har tatt der daglig har jeg på en måte bare blott "vanlig" De ro dagene jeg tatt det har jeg bare sovet
. Så noe. Må d no har vært i greiene.. Kan kanskje ha med gjør at jeg tar jevn små bokser gjennom dagen så Jeg bare opprettholder en viss "ork".. Før når jeg tokk det på helg etter fylla ble jeg helt anderledes.. Nå har det blitt en litt ekkel vane som gjør meg bare litt " Tøffere " Ikk no annet.. Grei mat inntak og får meg litt søvn selv om jeg har et par dager med skikkelig sløsing på sofaen dager.. Gått fra arti greie til dagen gikk fort å smertefritt idag å.. Liker det ikke..å liker absolutt ikke å innrømmee at dette har gått for langt.. Før fikk jeg avsmak av noe mer dagen etter..

Ble mye skrivefeil, men fikk beskjed om at teksten var for kort, så for håpe dere skjønner hva jeg skriver.. ��
Sist endret av Nella; 15. februar 2018 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nella Vis innlegg
Jo.. Vet jo egentlig hva jeg skal gjøre.. Å har jo øre på rater Som gjør at ikke nedturen blir så forferdelig.. Men er så merkelig..når jeg nå har tatt der daglig har jeg på en måte bare blott "vanlig" De ro dagene jeg tatt det har jeg bare sovet
. Så noe. Må d no har vært i greiene.. Kan kanskje ha med gjør at jeg tar jevn små bokser gjennom dagen så Jeg bare opprettholder en viss "ork".. Før når jeg tokk det på helg etter fylla ble jeg helt anderledes.. Nå har det blitt en litt ekkel vane som gjør meg bare litt " Tøffere " Ikk no annet.. Grei mat inntak og får meg litt søvn selv om jeg har et par dager med skikkelig sløsing på sofaen dager.. Gått fra arti greie til dagen gikk fort å smertefritt idag å.. Liker det ikke..å liker absolutt ikke å innrømmee at dette har gått for langt.. Før fikk jeg avsmak av noe mer dagen etter..
Vis hele sitatet...
Det var veldig mye her jeg ikke skjønte, leste du igjennom en ekstra gang før du postet? mente du heller mersmak, og ikke avsmak av noe mer dagen etter?
Du påpeker det heldigvis selv, det har blitt en vane.
Men jeg regner med at det kanskje er en grunn til at du ikke makter å stoppe, selv du egentlig har lyst?
Det er lurt å fylle tiden med noe meningsfullt(hobby, venner, familie) når man skal vende seg av med rusmidler generelt.
Er det noe du kommer på, som du heller kan bruke energi og tankekraft på?
Sist endret av knert1; 15. februar 2018 kl. 01:16.
Trådstarter
6 0
Ja, sorry.. Jeg har skikkelig pølsefingre i tillegg til at jeg ønsker å tømme hele hode ut på en gang etter å ha lest endel Tråder hos dere.. Så ble nok veldig usammenhengende.. Det at det er første gangen jeg skriver her gjør nok ikke saken bedre �� jeg er ikke et a4mennske å liker adrenalin. Liker også å leve litt på kanten.. Men ikke så mye at man ikke har kontroll.. Å der kan man jo gå på en skikkelig smell.. Har bestandig vært en å Anna gangen før, uten unntak alkohol i blodet..som.oftest på sommeren
Men nå er det hvær eneste dag..aldri vært plaget av sånnt før, jeg skjemmes virkelig å hjelper ikke når personen bor i nærheten.. Jeg har prøvd å sagt ifra, nytter ikke. Så kutta kontakten.. Men vil ikke være ekkel.. Nettopp vært to dager nykter så det går jo greit.. Men kjedelig! Det som er med all rusmiddel, man mister den naturlige spenningen.. Har ihvertfall deaktivert mæ fra sosiale medier så får vise�� beklager tidenes dårligste tråd, takk for at du giddet respondere.. Å takk for gode tips.. Jeg ønsker virkelig, men når dagen er der er det ikke så lett..
Du er tenker ganske negativt om deg selv legger jeg merke til. Dette må du snu på hvis du skal snu på vanene dine

Hvilken person bor i nærheten?

Noe som gjør at det blir så mye rus? Orker du å møte folk når du ikke er rusa?

Du skriver at du blir "Tøffere", kan det ha noen forbindelse med angst?

Uansett høres det ut som bristepunktet for deg, laaaaang pause, eller permanent livsstil som du uansett vil få problemer med å opprettholde hvis du ikke takler å være i fulltidsjobb og være fulltidsnarkoman likt.

Så ser man fort etter alternative måter å få penger på om man føler seg helt utstøtt, som igjen vil føre til at du blir enda mere utstøtt. Vær forsiktig!
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Hvis du leser igjennom det du har skrevet finner du svaret der. Du er redd for at dette går til helvete, å du føler du må være rusa for å bli livsglad? Eller er det jeg som tar feil nå? Altså, hvis du blir nedringt av dealere, å skrevet til på messenger er det jo bare å blokkere disse? I første omgang, slutt med amfetamin/stimulanter. Spis næringsrik mat å drikk vann å sov. Jeg skjønner dette er lett for meg å si, men jeg har vært der hvor du er flere ganger. Det vil bli lettere etterhvert, det kan jeg garantere. Å fyll dagene dine med noe positivt!
Trådstarter
6 0
Ja, skjønner ikke har begynt både skrive så fryktelig feil..

Takk for svar dere, er skammelig klar over det dere sier.. Men fanden å altså klart ikke helt å legge det fra meg.. Å jeg vet jo at det ikke blir noe bedre som tiden går.. Har en mann som hater dette, jeg merker han er usedvanlig stille og innesluttet om dagen så han aner vel lusa på gangen ogser og merker det på meg men har ikke turt å si skikkelig fra enda.Troen jeg bare jeg sier at du har rett i dine misstaker og at han kan hjelpe meg. Han er endel år eldre enn meget og er livet for ay jeg skal havne i driten da han selv var på ville veier for noen år siden.. Han er livredd for at jeg skulle "ta av" På Dette da han vet ka æ syns om det.. Å pinadø fikk han rett.. Så målet for dagen er bare å få der ut.. Øker jeg gir å lusker å lurer å finner på ring å gjøre så han ikke kan se så nøye på meg.. Jeg vil jo ikke ha det slik..

Får finne meg en ekstrem-sport.. Altfor glad i tullete ting som gir adrenalin ��
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner du syns det er vanskelig, men hvis du virkelig vil så klarer du det! Om ikke prøv å få hjelp fra det offentlige. Men jeg foreslår at du begynner med å fortelle samboeren din om problemet, såppas vil jeg tro han fortjener. Det er ditt trekk nå, Nella!
Jeg er enig med vanskelig rødspette som ikke er så vanskelig likevel. Den nærmeste personen du har vet faktisk hva du er i gjennom. Dette er en fordel nesten ingen har! Tenk hvor umulig det hadde vært om kjæresten din ikke kunne noe om rusmidler. Oppfordrer deg til å se muligheter. Så lenge du holder det "skjult" for samboeren som likevel aner uggler i mosen tar du et skritt i feil retning.
Sist endret av knert1; 16. februar 2018 kl. 16:21.
Trådstarter
6 0
Ja, da klarte æ nu å fortelle det til gubben inatt.. Ble skuffa. Men dog, ok. Kan amfetaminen gjøre bukspyttkjertelen værre?noen som aner? Har kronisk bukspyttkjertelebetennelse. Er vant med smerter. Men hver dag våkner jeg med vond på venstre side litt nede.. Fast medisinen på 270mg OxyContin i døgnet pluss Oxynorm V/gjenombrudssmerter..måtte ha brukt endel av disse spes på morgenen, siste dagene.

har veldig god smertelindring av medisinen min og mye av grunnen til at jeg før det er nok nå,er at jeg har et fantastisk forhold til fastlegen min, føler jeg dolker han skikkelig i ryggen etter ALT vi har vært gjennom. å det blir garantert administrert på annet vis om noe sånt blir oppdaget enn at jeg henter på apotek selv som jeg foretrekker.

Så er så ufattelig mye som taler for at nå er det nok.. Å nå kommer nok gubben til å henge på meg som en klegg�� å det passer jo flott at vi får lånt hytta til foreldra på Røros fra tirsdag-lørdag.. Me snø å fjell å skispor utafor døra.. Liker det å æ��
Men er fortsatt usikker på meg selv.. Helt merkelig at dette skulle utarte seg nå.. Alle ulike brikker har eller på vår favør.. Jeg har ingen grunn til å deppe eller noe.. Har ikke hatt det så bra på "papiret" På mange år.. Rart.. Takk igjen dere☺