Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 655
Hei!

Etter at windows har "loada" drivere osv ved oppstart og jeg skal inn i innloggingsvinduet så får jeg bluescreen. Har prøvd i sikkerhetsmodus også uten hell. Kan dette være "minnedump" eller noen form for virus? Noen som har forslag om hva jeg kan gjøre med dette problemet?

OS: Windows vista 64bit Ultimate.
HK: NVIDIA nForce 750i SLI P5N-D
CPU: Intel core 2 quad Q9550 @ 2.83ghz
RAM: usikker på hva de heter men står nvidia/nforce sli på de. 4stk 2gb @ 800mhz
GPU: NVidia geforce gtx 280 (asus).
Basert på informasjonen som du gir så ville jeg ha sagt at løsninga på problemet er å fikse det som er galt.
...hvis du forteller oss hva bluescreenen sier så ville det vært veldig informativt.
hehe, sorry! vent i 5 min så kommer det mer detaljert info.

Bluescreenen sier:

*** STOP: 0x00000F4 (0x0000000000000003 , 0xFFFFFA800CE51810 ,

kom så langt til jeg fant ut at det er forskjellig feilmelding hver gang og jeg rekker ikke skrive ferdig til skjermen blir svart.

Og grunnen til at den blir svart er antagelivis fordi den starter på nytt hele tiden. Har ikke merket dette siden jeg har trykket på reset knappen hver gang det har blitt svart etter bluescreen.
Vet ikke om dette kan hjelpe??
[url]http://social.answers.microsoft.com/Forums/ru-RU/w7repair/thread/f4a12a56-30d9-492e-9ed1-3a2504feb5a7[/url

åå sorry du hadde vista du... dette er til win7. men,men du får se
Sist endret av Ruudi; 26. juni 2010 kl. 23:58.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Vet ikke om dette kan hjelpe??
[url]http://social.answers.microsoft.com/Forums/ru-RU/w7repair/thread/f4a12a56-30d9-492e-9ed1-3a2504feb5a7[/url

åå sorry du hadde vista du... dette er til win7. men,men du får se
Vis hele sitatet...
Ser ut som at jeg bruke samme framgangsmåte. Så skal prøve, men trenger en sånn repair cd. vel vel, det får bli mitt problem.

Tusen takk

Fant til slutt ut at prosessoren har tatt kvelden.