Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1691
https://soundcloud.com/flyxo/ifyouknow

Vil gjerne ha tilbakemelding fra dere her på forumet. Setter stor pris på om dere faktisk gidder å sjekke ut låta.
jeg som skriver
Fryktelig skurrete bass/melodi, regner med det er dårlig miksing som er årsaken. Høres ut som om høytalerne min er sprengt under avspilling av sangen. Utover det har jeg ikke mye å melde tilbake da avspillingen måtte avbrytes grunnet overnevnte.
Sitat av Tilfeldigvis Vis innlegg
Fryktelig skurrete bass/melodi, regner med det er dårlig miksing som er årsaken. Høres ut som om høytalerne min er sprengt under avspilling av sangen. Utover det har jeg ikke mye å melde tilbake da avspillingen måtte avbrytes grunnet overnevnte.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding, men jeg lurer på om det kanskje må være høyttaleren din det er noe med. Har selv spilt den på ulike høyttalere uten det problemet.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg har samme problem som Tilfeldigvis. Prøvde med 2 forskjellige headset og høytalere men får samme støyen.
Dritbra! Fikk ikke samme problem som BrilleSheik fikk, strålende sang!
Har kun tilgang på bærbar, men lyden virker helt grei. Ville sjekket hele sangen på anlegget til noen for å avklare om det er noe galt, hvis ikke er det kanskje det atonale preget folk reagerer på. Veldig chill rap, forresten. Kan absolutt se for meg denne sangen på et album.
Tusen takk!