Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 835
HEI.
Jeg står ovenfor en kinkig situasjon. planlegger å ta meg en hasjjoint eller flere (av vanlig risla, dvs en relativt liten joint...) type 0,4g pr joint.

Det er derimot noen i helsevesenet som kan sette stopper for morroa dersom de finner spor av dette i en urinprøve jeg kommer til å måtte ta etterpå. Dvs lappen ryker tvert...

Har planlagt røykekvelden til neste lørdag 22. Des. neste time vil da tidligs være onsdag 2. Januar.

Vil dette være tilstrekkelig med tid for å få ut thc av kroppen? Lurer også på hvor mange slike rislajointer jeg kan ta på denne ene kvelden før det blir sporbart til timen.

Som en helgardering har jeg gått til anskaffelse av 3 hasjtester fra narkotikatest.no. Dette er en test for 300, 200 og 50 ng/ml. Disse testene er FDA godkjente. Om jeg slår ut positivt dagen før denne timen vil jeg simpelthen ikke gå, men det er jo noe som kan skape misstanke.

Jeg lurer også på om det norske helsevesenet har bedre tester enn disse, dvs sporing av lavere konsentrasjon... Eventuelt hvilken type og merke disse bruker. Ut fra det jeg har sett bruker de en test ganske lik de på narkotikatest.no, med 5 forskjellige virkestoffsporere, herav kun en for cannabis. Du bare senker disse i urinen og voilla, i likhet med de fra narkotikatest.no. Vet noen hvor lamgt ned i konsentrasjon disse måler?

Ser frem til svar...
Klarer du å slappe fullstendig av mens du er fjern når du vet at du har en rustest på nyåret? Jeg har levert urinprøver i lang tid og når jeg ikke møter så telles det som positiv test og jeg må starte på nytt og levere prøver. Det er vanskelig å si hvor mye du kan røyke før det spores. I en slik periode du er i nå ville jeg anbefalt deg å tatt et rusmiddel som går ut av urinen fortere enn hva thc har en tends til.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Klarer du å slappe fullstendig av mens du er fjern når du vet at du har en rustest på nyåret? Jeg har levert urinprøver i lang tid og når jeg ikke møter så telles det som positiv test og jeg må starte på nytt og levere prøver. Det er vanskelig å si hvor mye du kan røyke før det spores. I en slik periode du er i nå ville jeg anbefalt deg å tatt et rusmiddel som går ut av urinen fortere enn hva thc har en tends til.
Vis hele sitatet...

Jeg går til psykolog og jeg tar egentlig bare tester innimellom... så er ikke noe problem å ikke møte... ihvertfall en gang. Hovedgrunnen til at jeg går dit er ikke testen. Psykologen min er litt ustrukturert og det skjer stadig at jeg ikke tar noen prøve i det hele tatt, men "alltid beret".

Når det kommer til fullstendig avslappning så er jeg under tvil... Vil delvis røyke bare for å bevise for meg selv at jeg ikke blir syk av det... og det kan sikkert diskuteres hvorvidt det er et sjakktrekk eller ikke.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde det ikke vært bedre å holde seg helt borte fra thc frem til urintesten? Som ville vært det smarteste, men igjen det er avhengig av dine prioriteringer, og hvor viktig det evt skulle være å røyke den aktuelle kvelden..
Jeg må ta urintest i en god stund fremover. Eneste vinduet for å røyke er nok denne ene gangen. Har også kun denne denne ene formen for rus.
Jeg har gått til det hver uke i langt over et år nå, har røyka noen sjeldne ganger. Kjøpte meg 2gram nå på mandag som jeg røyka over man/tir, kjøpte meg narkotest på apoteket istad og testa meg nå nettopp, den ble negativ. Hvis du røyker veldig veldig sjelden så fester det seg ikke engang, da har det gått ut på 4 dagers tid (for min del), nå var jeg litt bekymra pga jeg røyka 2 gram over 2 dager. Det er visst veldig individuelt hvor fort man forbrenner stoffene. Jeg trener masse, drikker masse vann og tar et arsenal av kosttilskudd, pluss at jeg går på TRT. Vet ikke om det kan hjelpe på å holde metabolismen oppe