Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 15882
Er det noen som har prøvd NeverWet enda? (av dere her)

Fikk en pakke nå nettopp å lurer litt på hva jeg skal teste det på....

Noen ide'er?
Jeg hadde nok prioritert laptop-ryggsekk så laptopen ikke blir søkkblaut på den korte spaserturen til bilen..
Hadde prøvd på div klær i første rekke tror jeg, hvor bestilte du ifra?
Sist endret av LP88; 10. juli 2013 kl. 20:30.
Sko?
Et klesplagg som en genser, t-skjorte eller bukse?
Hansker?

Kunne selv tenkt meg å prøve det på stoffsetene i bilen min
Synd det ikke kan brukes på glass (blir ikke gjennomsiktig), for da hadde jeg brukt det på frontruta på bilen også
Sist endret av PyroMartin; 10. juli 2013 kl. 20:32.
Test på den nye flotte mobilen din til flere tusenlapper og så gir du den et bad.
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Er det noen som har prøvd NeverWet enda? (av dere her)

Fikk en pakke nå nettopp å lurer litt på hva jeg skal teste det på....

Noen ide'er?
Vis hele sitatet...

Skriv noe artig midt på motorveien, så når det regner så vil det du har skrevet holde seg tørt!
Vær en helt, og test det på busstopp-krakkene!
er det neverwet sprayen du har kjøpt?
hvor handlet du den fra? hadde vært interessant å gjøre noen forsøk med den.
Jeg lurer iallefall fælt på om det funker på badebukse!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Spray handa di full av sprayen, så stiller du deg opp forran en kompis og pisser på handa di så han ser det. Så klasker du handa i trynet hans.

Hadde vært ekstremt gøy hvis sprayen funker såpass godt at han ikke hadde fått en dråpe på seg.
skeptisk til dobørstetrikset som du reklamerer for. greit nok at de ikke renne fra dobørsten, men de sier jo samtidig at man ikke skal skrubbe på overflaten som er brukt og det er jo akkurat hva man gjør med en dobørste.
Samme går for mobiltelefonen, hva skjer når du lader den eller putter i handsfree vil det fortsatt fungere da?
Så siden jeg bor i Bergen så kan jeg bare spraye alle klærne mine med dette og aldri bli våt når det regner? I love science. Jeg ville brukt det på mobilen først iallefall.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Spray handa di full av sprayen, så stiller du deg opp forran en kompis og pisser på handa di så han ser det. Så klasker du handa i trynet hans.

Hadde vært ekstremt gøy hvis sprayen funker såpass godt at han ikke hadde fått en dråpe på seg.
Vis hele sitatet...
Han ville ikke fått en dråpe på seg, men verken NeverWet eller likende produkter er laget for å bli brukt på hud og man burde absolutt ikke gjøre det.

http://www.youtube.com/watch?v=DZrjXSsfxMQ
Jeg bestilte fra ebay rett etter det kom... Tok evigheter å få det hit
Har ikke fått tid til å teste enda, men dette MÅ gjøres i helgen

Har lest litt om det, og det virker som at om man sprayer ett sted som man skal/kan berøre, vil effekten bli borte relativt fort.

Men om man sprayer ett sted som ikke skal berøres/beveges så burde det holde en stund.

Badebukse fungerer sikkert noen minutter

Buss benk, sikkert slitt bort før det regner...

Hånda ville jeg selv teste, men man må påføre "boks 1" så la dette tørke 30 min (bør påføres flere strøk) Så "boks2" vente (står helst 24timer, men skulle fungere etter 1 time eller no)
Klarer du å holde hånda stille så lenge.. (pluss att olje fra hånda er med på å ødelegge effekten)

Motorvei.. Samme her egentlig.. Holder ikke lenge nok og du ser ikke meg stå der ute med boksen

Jeg tenker ting som utebord, dusjvegg hadde vært noe, Men jeg vet ikke... Det er derfor jeg laget denne tråden..
Jeg bestilte NeverWet med stooore planer.. så gikk ukene og alt ble borte Nå har jeg ikke mer fantasi :s
dekk klærene dine og dra og spill paintball!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
\
Har lest litt om det, og det virker som at om man sprayer ett sted som man skal/kan berøre, vil effekten bli borte relativt fort.\
Vis hele sitatet...
Hvor lenge tror du det vil vare hvis jeg sprayer det på tøy-sko?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Hvor lenge tror du det vil vare hvis jeg sprayer det på tøy-sko?
Vis hele sitatet...
Det kommer vel helt ann på slitasje...
Om du subber skoene borti noe vil "lakken" være ødelagt der..
Og husk at denne spayen vil legge igjen ett "frostet look"
Jeg hadde testet det på ett nyere par sko f.eks converse eller div. pensko, kanskje støvler? Slipper du å pusse dem så ofte!

EDIT: Ett spørsmlål, leste dette på ett forum. Hva skjer hvis du sprayer dette på huden din?
Sist endret av CelphCrowned; 12. juli 2013 kl. 18:33.
Fortsatt null kreativitet.. Men testet på noe tørkepapir i dag...
Ikke ett anbefalt produkt å teste på og ikke ventet jeg mer enn 30 minutter

Men fikk nå i alle fall testet !
Rart produkt.. Papiret ble litt stivt (omtrent som om det hadde vært vått og tørket igjen)
Og det ble liksom "melete".. Eller det føltes ut som om det var sand eller mel på overflaten.
Dette kan jo være papiret, men om det blir sånn på klær, vil ikke jeg ha det på meg

En ting til.. Teipen ville ikke sitte i papiret som var "behandlet"

http://www.youtube.com/watch?v=27QMEk4aWXU
Du har hatt det i 4 dager nå og det beste du har klart å teste det på er tørkepapir? Prøv på paraplyen din, skoene dine, jakken din, sekken din eller mobilen din. Prøv på en gammel t-skjorte hvis du er redd for at den kan bli ødelagt. Hva som helst annet enn tørkepapir er egentlig en god idè.
Så at NeverWet ble testet på en metallplate, med neverwet i en firkant ytterst. Når han helte vann på platen nektet vannet å gå ut mot denne kanten, ganske snedig.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Du har hatt det i 4 dager nå og det beste du har klart å teste det på er tørkepapir? Prøv på paraplyen din, skoene dine, jakken din, sekken din eller mobilen din. Prøv på en gammel t-skjorte hvis du er redd for at den kan bli ødelagt. Hva som helst annet enn tørkepapir er egentlig en god idè.
Vis hele sitatet...
Heh, problemet er at disse tingene ikke passer helt (etter min mening)..
Tørkepapir var det som syntes best da det SUGER vann
Paraply, sko osv er testet mange ganger på nett og det holder ikke lenge nok til at det er vits i å gjøre det annet enn for og teste.

Men skal se om jeg får tatt en test til i løpet av dagen...

Hmm... Innsiden av ett glass kanskje... Ikke lett, men ikke umulig heller
Prøv på tampongene til dama di!
Sitat av børre Vis innlegg
Prøv på tampongene til dama di!
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at de skal suge opp fuktighet, så det kan jo strengt tatt bli katastrofalt for vedkommende som får en Neverwet tampong.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Poenget er jo at de skal suge opp fuktighet, så det kan jo strengt tatt bli katastrofalt for vedkommende som får en Neverwet tampong.
Vis hele sitatet...
My point, exactly.
Testet i ett glass nå..
Og det blir en slags sandpapir overflate... Så tviler på at det ikke ville blitt merket

Testet først med litt vann, så med litt ketchup.. Etter 3-4 minutter var faktisk overflaten ødelagt av ketchupen :s

Tåler svært lite...

Skal sies at jeg nå lot det stå og tørke rundt 90minutter og det står fra 30 min men best resultat over natta (12 timer)

Kommer noe video av testen senere i kveld....
Der ser man også hvorfor det ikke er anbefalt på klær og sko... (Glasset var gjennomsiktig til å begynne med)
Et litt mer seriøst forslag; prøv å dekk en isbit med stoffet
Vaskekluten til moren din, dusjveggen, innsiden av toalettet, et såpestykke, et hav av muligheter!
Hva er poenget med det greiene der? Jøsses, folk kjøper jo alt mulig tull.

Det riktige må vel være å bruke den til noe praktisk og nyttig? Men slike ting er jo gjerne utsatt på andre måter, som for eksempel åpninger og innganger, og disse beskytter jo ikke denne sprayen?

Nei du har nok kjøpt katta i sekken her gitt.
Synes det er helt merkelig at de i demo-videoen viser gjentatte ganger hvordan dette fungerer med blant annet klær og sko, for så å selge et produkt som ikke er ment for slike ting overhodet. Dette er noe jeg gjerne hadde kjøpt dersom det var noe jeg kunne brukt på for eksempel hvite sko eller en fin skjorte, men nå ser jeg virkelig ikke poenget.
Isbit Null sjangs
Sko, klær osv.. Kan jo gå.. men det må jeg teste.. Dere skal få se hvordan det glasset jeg har sprayet ser ut Og føles!
Kan se for meg en del ting det ville vært bra til (f.eks. sement rør, sement spade, spade i forhold til gjørme/utedass, bøtte i forhold til tømming av utedass osv, og lignende.. ) Problemet mitt er at jeg ikke enda har funnet noe som passer Mitt bruk
Kanskje en tskjorte til jentungen når hun spiser eller noe sånt.. Problemet er jo at det bare holder en gang

Kjøpt katta i sekken ville jeg kanskje ikke si.. Jeg liker nye ting og liker å forske litt på "merkelige ting"
Så for min del, har jeg kjøpt meg noen timer med morro
fortsatt kjempegøy produkt!

du skulle ha hatt papirbiten eller platen i en horisontal stilling, med en liten gradering
sånn at det kunne blitt filmet og sett mye bedre skal definitivt tenke litt over
å anskaffe dette til noen morsomheter
Spraybalt verktøy med det, da blir det ikke møkkete neste gang du skrur bil.
Ta det på innsiden av et glass!
Sist endret av Ross; 15. juli 2013 kl. 22:57.
Sitat av Ross Vis innlegg
Ta det på innsiden av et glass!
Vis hele sitatet...
Har du lest

Jeg har gjort nettopp dette
Skal se om jeg får lastet opp ett par videoer av det senere i dag...
Hva skjer hvis du dekker en potet, og koker den? Blir den stekt? Kan den bli overkokt og vassen?
Sist endret av L33tenGutt; 16. juli 2013 kl. 17:50.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Hva skjer hvis du dekker en potet, og koker den? Blir den stekt? Kan den bli overkokt og vassen?
Vis hele sitatet...
Vil tro at den blir like varm i alle fall... vil også tro at den vil "svette" osv og derfor ødelegge "lakken" fra innsiden.

Men ett godt spørsmål


Om man "lakkerer" undersiden av en båt (modellbåt) burde vel denne kunne bevege seg raskere?

Tror jeg skal ta en test på armen en dag.. men uten "basecoat".
Kanskje i morra !
Kjipt det papir blir så stivt.. Ville vært rimelig funny å spraya en hel dassrull på ett offentlig toalett!
Hohoho...
Fikk dessverre ikke laget mer video av glasset, da ketchupen ødela "lakken" :s

Men blandet sammen det jeg hadde.. Her ser dere litt mer av hvordan overflaten egentlig ser ut (føles nesten som sandpapir).
Glasset er også egentlig helt klart.

http://www.youtube.com/watch?v=f0qfS...ature=youtu.be
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Mtp. Det du nevnte med modellbåt: så en som prøvde det, den gikk tregere, og lakken ble for det meste slitt rett av...
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Synes det er helt merkelig at de i demo-videoen viser gjentatte ganger hvordan dette fungerer med blant annet klær og sko, for så å selge et produkt som ikke er ment for slike ting overhodet. Dette er noe jeg gjerne hadde kjøpt dersom det var noe jeg kunne brukt på for eksempel hvite sko eller en fin skjorte, men nå ser jeg virkelig ikke poenget.
Vis hele sitatet...
velkommen til konsumerismen
Vinduene på bilen? Awesome hvis det høljer.
Sitat av Chaviz Vis innlegg
Vinduene på bilen? Awesome hvis det høljer.
Vis hele sitatet...
Så du den siste videoen jeg la ut?
Glasset startet som ett klart glass.. Men det var HELT frostet etter jeg hadde lakkert den... NeverWet er Frostet, derfor det står IKKE til bil vinduer

Men du får andre produkter som gjør nesten samme nytten TIL bil vinduer
I dag har jeg fått testet ut NeverWet på armen
Igjen ser dere hvordan fargen egentlig ser ut og hvorfor jeg ikke skal ta dette på sko osv

Vaskes lett av med såpe btw

http://www.youtube.com/watch?v=Cp7PO...ature=youtu.be
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
I dag har jeg fått testet ut NeverWet på armen
Igjen ser dere hvordan fargen egentlig ser ut og hvorfor jeg ikke skal ta dette på sko osv

Vaskes lett av med såpe btw

http://www.youtube.com/watch?v=Cp7PO...ature=youtu.be
Vis hele sitatet...
Så genialt, virker nesten litt sånn crysis/superhelt aktig hvordan vannet preller av armen din.
Er det helt trygt da? Med tanke på at huden har masse porer som burde få puste?

Husker så vidt fra en james bond film i gamle dager der ei dame ble drept med gullmaling. Dette var jo naturligvis film, men kunne det vært farlig å dekke hele kroppen med neverwet?

Goldfinger het forresten filmen kom jeg på (eller Google kom på det).

http://img.007unleashed.com/albums/userpics/10001/gfultimate.jpg
Mythbusters testet forsåvidt ut den myten en gang, husker ikke hva resultatet ble, men er rimelig sikker på at den ble busted.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Mythbusters testet forsåvidt ut den myten en gang, husker ikke hva resultatet ble, men er rimelig sikker på at den ble busted.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg husker fikk jamie høyt blodtrykk, blei svimmel og veldig utilpass.
Legepersonellet sa at nok var nok og han tok av malingslaget rundt kroppen.

Her er forresten et nytt forsøk på den myten, der det viser seg at det var nok på grunn av helsa til Jamie at resultatet ble som det ble i sist forsøk.
Her er det Adam som blir satt på prøve, og myten blir ''Busted''
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
I dag har jeg fått testet ut NeverWet på armen
Igjen ser dere hvordan fargen egentlig ser ut og hvorfor jeg ikke skal ta dette på sko osv

Vaskes lett av med såpe btw

http://www.youtube.com/watch?v=Cp7PO...ature=youtu.be
Vis hele sitatet...
Veldig stilig, men jeg tror ikke det er noe man bør gjøre ofte, da jeg mener å ha lest et sted at det kan være kreftfremkallende.
Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
Veldig stilig, men jeg tror ikke det er noe man bør gjøre ofte, da jeg mener å ha lest et sted at det kan være kreftfremkallende.
Vis hele sitatet...
Står utenpå pakken "Contents contain a chemical known to cause cancer and birth defects"