Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 11466
heihå! neste uke begynner RT (kjør da), og da er det tid for russedåp.

jeg og mine venner skal selvsagt finne på navn til hverandre, men hva slags navn har man egt på lua?

hva het du da du var russ? evt. andre forslag

jeg kan ingenting om russetiden, har ikke en dritt på buksene mine en gang
Bare å finne på noe som er gøy og internt, gjerne litt småfrekt egt.

Vet om en som var litt forsiktig med festing osv. som fikk kallenavnet «strutsen» fordi han alltid stakk hodet nedi sanda.

Feir med måte (eller ikke)
Sist endret av Kristiano; 16. april 2018 kl. 15:28.
jeg blei kalt speedygonzales pga kraftig adhd
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
jeg blei kalt speedygonzales pga kraftig adhd
Vis hele sitatet...
nei men da så hah, antar at jeg får noe som har med rus å gjøre tbh

Sitat av Kristiano Vis innlegg
Bare å finne på noe som er gøy og internt, gjerne litt småfrekt egt.

Vet om en som var litt forsiktig med festing osv. som fikk kallenavnet «strutsen» fordi han alltid stakk hodet nedi sanda.

Feir med måte (eller ikke)
Vis hele sitatet...
haha jo takk!
du håper du får noe med rus og gjøre?

Det er ikke kult og bli stempla som en liten hobbynarkis :/ hver gang purken kommer på fester og ser hva som står på lua de, så kan du gjette hvem de skal ha noen ekstra ord med og som blir lyst ekstra godt i øya
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
du håper du får noe med rus og gjøre?

Det er ikke kult og bli stempla som en liten hobbynarkis :/ hver gang purken kommer på fester og ser hva som står på lua de, så kan du gjette hvem de skal ha noen ekstra ord med og som blir lyst ekstra godt i øya
Vis hele sitatet...

nei håper ikke, antar.
og ja huff nei det hørtes ikke gøy ut, får be dem tenke litt lenger enn nesetippen deres haha
Sitat av steinjente Vis innlegg
nei håper ikke, antar.
og ja huff nei det hørtes ikke gøy ut, får be dem tenke litt lenger enn nesetippen deres haha
Vis hele sitatet...
Det kommer kun til å gjøre vondt verre, er jeg redd. Du får heller prøve å ikke bli stemplet som en rusmisbruker på vidregående. Veldig lite positivt kommer ut av det.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det kommer kun til å gjøre vondt verre, er jeg redd. Du får heller prøve å ikke bli stemplet som en rusmisbruker på vidregående. Veldig lite positivt kommer ut av det.
Vis hele sitatet...

Nei såklart ikke, satser på at jeg unngår det ganske greit da

Tilbake til hva jeg faktisk lurte på tho haha
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
jeg blei kalt speedygonzales pga kraftig adhd
Vis hele sitatet...
Haha, jeg å!
Men det var i hovedsak fordi jeg alltid hadde øyelokkene i bakhode.

Er ikke kult å bli stempla som narkis, men var igrunn ingen tvil om meg:P
Sist endret av SkammeligNykter; 16. april 2018 kl. 21:16.
Sitat av steinjente Vis innlegg
nei men da så hah, antar at jeg får noe som har med rus å gjøre tbh
Vis hele sitatet...
Ble døpt ganjaman. Syns det var litt teit i begynnelsen, men så ble jeg invitert på joint av nesten alle på skolen iløpet av russetida, da ble det plutselig dritkult. Var fjern 24/7, tror det gikk en femmer av min røyk, resten ble påspandert
Sitat av Fofi Vis innlegg
Ble døpt ganjaman. Syns det var litt teit i begynnelsen, men så ble jeg invitert på joint av nesten alle på skolen iløpet av russetida, da ble det plutselig dritkult. Var fjern 24/7, tror det gikk en femmer av min røyk, resten ble påspandert
Vis hele sitatet...
herregud så deilig haha, skulle gjerne blitt påspandert alt det jeg røyka
En bekjent på over 2m het 'Big Tower, mini flower'
Vi var kun fire stk på min russebil tilbake i tiden. Ingen av oss var noe spesielt fan av"russemusikk", så vi bestemte oss for å blaste klassisk rock fra anlegget. Vi tok da russenavn fra bandet KISS, hvor jeg ble "Starchild". De andre ble henholdsvis Spaceman, Demon og Fox.