Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  424 53688
Når starter episoden i norsk tid da på den streamen?
Sitat av Labruzzo Vis innlegg
Når starter episoden i norsk tid da på den streamen?
Vis hele sitatet...
Klokka tre

Var jo negerhorekvalitet på den siden da, spørsmålet er: vente til i morgen for hd, eller se om 1 time?
Sitat av vamvam Vis innlegg
Klokka tre

Var jo negerhorekvalitet på den siden da, spørsmålet er: vente til i morgen for hd, eller se om 1 time?
Vis hele sitatet...
Kommer sannsynligvis en rip med god kvalitet om ett par timer. Ville venta.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Kommer sannsynligvis en rip med god kvalitet om ett par timer. Ville venta.
Vis hele sitatet...
Er ute i 720p nå
Sitat av Donhin Vis innlegg
Er ute i 720p nå
Vis hele sitatet...
Jepp, så det akkurat. Rått med seedbox.
Kanskje den beste episoden hittil.
Og dét sier en hel del.

Slutten er helt ufattelig.
Episode 9 er ute nå folkens!!

Har allerede sett den og kan bare si holy-fuck-shait, dette kommer til å bli kanon!
King of Destructions
lilpsych's Avatar
daaaaaamn, jeg gleder meg til og se den nye episoden nå¨=D
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Dette kommer til å bli en helt forrykende sesong med intens spenning fra start til slutt! Streamet den live fra en shady amerikaner i natt med mye hakking og stopping, så gleder meg til å se den i 720p etter jobben i dag!
"Maybe your best course would be to tread lightly"

Intens!!
Kan jeg trygt laste ned episoden fra bukta med disse nye reglene som har kommet?
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Kan jeg trygt laste ned episoden fra bukta med disse nye reglene som har kommet?
Vis hele sitatet...
Ja, i denne tråden diskuteres om hvordan du kan gjøre det.
Fy satan, nå er det i gang! Gleder meg til syykt til fortsettelsen.

Tipper Lydia kommer til å presse Walt inn i buisness igjen på en eller annen måte. Kanskje hun leier inn en farlig type som presser Walt til å cooke litt igjen? Jesse blir nok også involvert.
Hva som skjer med Walt/Hank aner jeg ikke, det er helt åpent.
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Kan jeg trygt laste ned episoden fra bukta med disse nye reglene som har kommet?
Vis hele sitatet...
Anbefaler put.io, da du i tillegg får super hastighet på nedlastingene til Put.io. Deretter kan du jo spille det av på siden.
Jeg elsker hvor casual hele den siste scenen er filmet, i en liten skitten garasje =D Herlig episode, om ikke litt treg. Jesse begynner å bli litt slitsom syntes jeg.

Oppgraderte nettopp fra 50 til 200gb på Put.io. Strålende fornøyd.
Sist endret av SkyMarshal; 12. august 2013 kl. 16:10.
Håper Skylar blir skutt snart.
Sitat av Source Vis innlegg
"Maybe your best course would be to tread lightly"

Intens!!
Vis hele sitatet...
Fyttiii! Dreit på meg av spenning etter den quoten, kommer til å ha kramper mellom hver episode helt til sesongen er slutt!
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Håper Skylar blir skutt snart.
Vis hele sitatet...
Den fortjener KP fordi det ikke kommer til å skje, men alle vill det skal skje.. enig ja.

Kanskje Mr. Schrader klikker også? så litt sann ut...
Sist endret av visualn00b; 13. august 2013 kl. 21:29.
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Den fortjener KP fordi det ikke kommer til å skje, men alle vill det skal skje.. enig ja.

Kanskje Mr. Schrader klikker også? så litt sann ut...
Vis hele sitatet...
Jepp, problemet hans er at han egentlig ikke har håndfaste bevis på at det er Walter som er Heizenberg (mtp på rettssak) men han vet det jo selvfølgelig. Han blir nødt til å få hjelp fra en annen person til å skaffe mer håndfaste bevis, men jeg lurer på hvem han stoler nok på og som er i stand til det.. Hvis jeg skal tippe rett så klikker det snart for Hank også fucker han med Jessie på en eller annen måte for å prøve å ta tilbake på Walter. Eller er han virkelig villig til å ødelegge hele familien for å få han ned?
Sist endret av Juicekongen; 14. august 2013 kl. 14:58.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Den fortjener KP fordi det ikke kommer til å skje, men alle vill det skal skje.. enig ja.

Kanskje Mr. Schrader klikker også? så litt sann ut...
Vis hele sitatet...
Vel les denne teorien om hvordan Breaking Bad skal ende, vedder tusen kroner på at ingen av dere har tenkt over noe av det.

http://www.buzzfeed.com/lukelewis/th...owing?s=mobile
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Vel les denne teorien om hvordan Breaking Bad skal ende, vedder tusen kroner på at ingen av dere har tenkt over noe av det.

http://www.buzzfeed.com/lukelewis/th...owing?s=mobile
Vis hele sitatet...
Ja, jeg så disse parallellene og tror dermed at Walter da dreper Skylar og Jesse eventuelt mot slutten av sesongen. Vet ikke hvordan det skjer men om teorien stemmer så får vi se!
Kan serr ikke vente på neste episode! Får abstineser av å bare tenkte på hva som vil skje mellom Walt og Hank nå. Intenst i garasjen på slutten der ass
Norskehesten
Alden's Avatar
Når kommer dette ut så regelmessig fremover. Onsdag hver uke?
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Fyttiii! Dreit på meg av spenning etter den quoten, kommer til å ha kramper mellom hver episode helt til sesongen er slutt!
Vis hele sitatet...
Jaa damn, så den istad og smiler fortsatt. Klarer såvidt vente til neste episode.
Fy faen jeg fikk nerver når Walt viste GPS trackeren til Hank. Tenkte først, nei faen han gjør vel ikke det, da vet Hank at han er skyldig.. Med en gang han viste den visste jeg at "shit hits the fan".

Glad for å se at jeg ikke var den eneste som hatet Skyler, men samtidig gjør hun det mye mer spennende ved å være med.
Nå er ikke jeg flink til å analysere og sånt, men ut ifra det jeg har sett og husker vil jeg tro Walt må drepe Hank, var ihvertfall den følelsen jeg fikk på slutten av episoden.
"I don't know who I'm talking to" - Hank
"If that's true, you don't know who I am, maybe your best course would be to tread lightly" - Walt.

Hank er så død
Når kommer epiosden Bodies ut?
Edit: når idag?
Sist endret av Nick O' Teen; 18. august 2013 kl. 16:37.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Når kommer epiosden Bodies ut?
Edit: når idag?
Vis hele sitatet...
De vil komme ut på nøyaktig samme tidspunkt hver uke til det er ferdig, og det har ikke endret seg fra forrige uke.
Den blir sendt fra klokken 3 i natt.
Fin fin serie. Håper det slutter med at alle untatt W.W dør

Jesse må dø, sånn som han bare kastet fra seg penger !?
dårlig samvittighet er en ting, men han provoserer meg noe jævlig, siden jeg er desp etter cash selv hehe
Sist endret av Vrangsinn; 18. august 2013 kl. 16:59. Grunn: edit
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av Vrangsinn Vis innlegg
Fin fin serie. Håper det slutter med at alle untatt W.W dør

Jesse må dø, sånn som han bare kastet fra seg penger !?
dårlig samvittighet er en ting, men han provoserer meg noe jævlig, siden jeg er desp etter cash selv hehe
Vis hele sitatet...
HAHA, tenkte akkurat likt selv. Faen erre han driver med!

Sku gjerne vært en av beboerne som våkner opp og skal hente avisa så ligger det 10 geez der istede =D
Noen som har stream til nye episoden som starter 03:00?
Sitat av geitelaks Vis innlegg
Noen som har stream til nye episoden som starter 03:00?
Vis hele sitatet...
Trenger ikke stream da, du klarer å vente til rett etter det ferdig på TV i US så ligger det ute på nett
Gleder meg til neste episode. Skyler tar selvord håper jeg Håper også Walt kommer unna det hele noe jeg faktisk tror han gjør etter han dreper Hank (? )

Måtte bare lage en gif når Skylar ble smekka
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Sist endret av DenNorskeste; 19. august 2013 kl. 14:37.
Hadde vært brutalt om han drepte Hank, men hvem vet. Hank er 100% inn for å ta han, tror ikke han kommer til å skifte mening.

Det jeg tror kommer til å skje er at de tar ideen til Saul med nye identiteter og flytter uten et spor. Walt kommer så tilbake en lang stund senere for å (mest sannsynlig) drepe en eller annen med giften fra strømkontakten.
Sist endret av Source; 19. august 2013 kl. 16:10.
Fuck, lurer på hva som skjer etter det som skjedde på slutten av nyeste episoden! Synd Jessie ikke klarer å holde hodet kaldt
INTENST. Gleder meg sjukt til fortsettelsen, selv om jeg innser at det begynner å gå litt for mye til helvette her nå
Sist endret av Znusken; 26. august 2013 kl. 14:02.
Bare jeg som sparer opp episodene til et lite maraton når serien er ferdig?

Masse snacks, god mat og en liten en, flere episoder i strekk. Hater vente på neste episode, så setter mer pris på en halv dag med en hel sesong.
Hehe, skulle gjerne gjort det, men er litt for redd spoilers.. Hvertfall når alle venna mine ser på det.
Jeg ville holdt meg unna denne tråden om du ikke har sett det enda. Kan jo dukke opp spoilers her og der.
Begynner i bli rimelig intenst nå ja..!
Noen som kan forklare hvordan Jessie klarte å finne ut det der? Klarte ikke helt å se den. Snakker da om siggen med gift.

Jeg gir opp å forutse denne serien ihvertfall. Totalt umulig å vite hva som skjer nå fremover.
Sitat av Source Vis innlegg
Noen som kan forklare hvordan Jessie klarte å finne ut det der? Klarte ikke helt å se den. Snakker da om siggen med gift.

Jeg gir opp å forutse denne serien ihvertfall. Totalt umulig å vite hva som skjer nå fremover.
Vis hele sitatet...
Han så at den ikke var der? Eneste jeg kan komme på..
Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
Han så at den ikke var der? Eneste jeg kan komme på..
Vis hele sitatet...
Han visste jo at Walt hadde den. Tror heller at når han oppdaget at Saul hadde stjålet hasjen hans gikk det et lys opp for han, og han skjønte at Saul også hadde stjålet sigaretten med ricin, etter oppdrag fra Walt.
Sist endret av Tyrkeren; 26. august 2013 kl. 20:14.
Haha Den videon walt lagde om hank var jo genial, jeg satt og gliste som faen da jeg så det.
Kanskje jeg burde ha ventet med å lese denne tråden til etter at jeg har sitt den nye sesongen..
Mulig jeg bare er sløv, men jeg har ikke fått med meg noe med den sigen før. Hvorfor ville Walt ta den fra Jessy og hva hadde Jessy tenkt til å gjøre med den? (Eller går vi helt tilbake til han gutten som ble forgiftet flere sesonger siden?)
Sitat av Finn Vis innlegg
Mulig jeg bare er sløv, men jeg har ikke fått med meg noe med den sigen før. Hvorfor ville Walt ta den fra Jessy og hva hadde Jessy tenkt til å gjøre med den? (Eller går vi helt tilbake til han gutten som ble forgiftet flere sesonger siden?)
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jesse plana å bruke sigaretten med ricin i for å forgifte Gus. Men Walt fikk Huel og Saul til å ta den fra han. Så forgiftet Walt kidden med liljekonval
GUD. siste episode må være noe av det beste noensinne. Jeg satt å gapa like mye som Hank gjor. Fy faen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har sett dagens episode? Fyfaaaaaen, syk!
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Noen som har sett dagens episode? Fyfaaaaaen, syk!
Vis hele sitatet...
Føler denne er relevant.