Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1239
Hei, har tenkt å overføre fra VHS til pc noen gamle famileklipp som vi kun har på VHS spilleren før den går i søppla selve spilleren. Men jeg kjøpte på finn noe som heter plextor PX-AV200U http://www.digi.no/380546/flytt-de-g...takene-til-dvd

Men ser ut som katta i sekken, ikke finner jeg noen drivere til denne (fulgte ikke med CD plate), og ikke finnes det noen software som jeg kan se. Er helt grønn

Noen som kan hjelpe meg?
http://www.plextoramericas.com/index...64-bit-drivers
trur den skal virke (bare driver). Software er jeg mer usikker på.
Trådstarter
Jeg lastet ned disse, og har koblet til plextor til pc og vhs spiller
men er liksom ikke noe program som starter opp, regner med jeg må ha softwaren for å få opp et program i det hele og store?
Du må nokk ha et eget program til å recorde med. Men i det feltet så har jeg så lite peiling at jeg har ingen tips å gi
du må et program, ja.

vet at bestefaren min, som driver med denne type konvertering, bruker Pinnacle Studio, men er ikke sikker på om det er et program for opptak eller bare redigering. mulig du kan bruke Windows Movie Maker!?

kan desverre ikke hjelpe med mer...
Sitat av Kemp Vis innlegg
du må et program, ja.

vet at bestefaren min, som driver med denne type konvertering, bruker Pinnacle Studio, men er ikke sikker på om det er et program for opptak eller bare redigering. mulig du kan bruke Windows Movie Maker!?

kan desverre ikke hjelpe med mer...
Vis hele sitatet...
Pinaccle studio kan begge deler
Støtter meg til Pinnacle studio. Kjøpte noe lignende på clas Olsson for noen år siden, og sa fulgte det med Pinnacle studio prøve i 30 dager.