Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 748
Har seg slik at min eksterneharddisk gikk i bakken her omdagen. Får ingen kontakt med den via datamaskinen. Skulle gjerne ha avinstallert Steam som ligger der, men får bare beskjed om at windows ikke finner disk :/D. Dersom jeg prøver å instalere steam uten harddisk får jeg bare beskjed om at den heller ikke finner disk D. Noen hjelp?
Du kan anse som Steam som ... "avinstallert"
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Du kan anse som Steam som ... "avinstallert"
Vis hele sitatet...
Nei det kunn jeg ikke, men problemet er fikset.

Måtte gåå denne veien:

https://support.steampowered.com/kb_...2903-TOLB-5696
Hvis du vil finne disken igjen, så kan du prøve å skru den opp og koble den til en pc med sata.
Det er helt vanlige harddisker som ligger inni med en adapter til usb såklart.

Det kan hende at fallet i bakken fikk usbadapteren til å løsne litt, men det kan også ha ødelagt disken, så ingen garanti for at det fungerer å åpne den.
Sitat av proffeloffen Vis innlegg
Hvis du vil finne disken igjen, så kan du prøve å skru den opp og koble den til en pc med sata.
Det er helt vanlige harddisker som ligger inni med en adapter til usb såklart.

Det kan hende at fallet i bakken fikk usbadapteren til å løsne litt, men det kan også ha ødelagt disken, så ingen garanti for at det fungerer å åpne den.
Vis hele sitatet...

Fikk beskjed om en formatering når jeg fikk vrikka og stilt litt på kabelen. Så jeg veit ikke. Bruker den til en laptop, hakke stasjonær heller. Så får ikke testet med SATA. Tenkte å bestille ny usb osv og se
Sist endret av Lorenzo; 5. november 2013 kl. 18:05.
Neste gang burde du prøve CCleaner. Den har et verktøy som fjerner ting som er installerte men som ikke finnes på harddisken.
Jeg får ikke koblewt til hardisken det er jo det som er problemet..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når du prøver å starte disken, hører du lyder i den?