Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1137
#
Sist endret av kjartis; 24. januar 2002 kl. 23:07.
flotte saker... men du må huske å lage webmaster.kjartis.com oxxo.. siden det er den nesten ALLE på nettet linker til...


meitemark
Trådstarter
58 0
Originally posted by meitemark
flotte saker... men du må huske å lage webmaster.kjartis.com oxxo.. siden det er den nesten ALLE på nettet linker til...

meitemark
Vis hele sitatet...
Er klar over dette, holder fortiden på med å gjøre alle oppmerksom på domeneskiftet (av de jeg vet).

[COLOR=orange][SIZE=3]Hadde vært fint om dere kunne linke de sider som dere vet om som linker Webmaster Kjartis med URL http://webmaster.kjartis.com[/SIZE][/COLOR]

Thanks!
Sist endret av kjartis; 16. juni 2001 kl. 19:56.
jeg synes du skal la være å bruke rammer...
Trådstarter
58 0
Originally posted by frittjaaff
jeg synes du skal la være å bruke rammer...
Vis hele sitatet...
Er på tanken, må lære meg mer css og asp først. Jeg skal prøve å integrere medlemsrettighetene på forumet over til tjenestene, da må jeg ha mer kunskap på disse områdene.
tror alt det der er fedig hacket for ubb...
Trådstarter
58 0
Originally posted by frittjaaff
tror alt det der er fedig hacket for ubb...
Vis hele sitatet...
Jo, men for å spare meg for mye arbeid skal jeg vente på den versonen av forumet. Hører at den skal være rett rundt hjørnet.
hvilken „den” versjon?
Trådstarter
58 0
Originally posted by frittjaaff
hvilken „den” versjon?
Vis hele sitatet...
Beklager, hadde et nys akkurat når jeg skulle skrive den nye versonen.