Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2652
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har peiling på hvordan jeg kan overtrekke et visa debit kort??

Enten via innskudd på gambling eller i mini bank i utlandet.

Har gjort det før, men aner ikke hvordan jeg har fått det til... trenger eller ei noe moralpreken, dette har blitt gjort før og jeg er kjent med konsekvensene stengt konto etc...

Setter pris på tips og triks
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har sett på wifi jammer for å få minibank/ terminalen over i nødmodus... men de gangene jeg har gjort det så har det gått uten noe form for oppskrift akkurat så
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ofte når jeg handler i sverige kommer det inn på konto igjen noen dager etter å kan ta ut igjen.
Som regel 9900 vet ikke om det går å ta ut i flere minibanker etterpå.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ofte når jeg handler i sverige kommer det inn på konto igjen noen dager etter å kan ta ut igjen.
Som regel 9900 vet ikke om det går å ta ut i flere minibanker etterpå.
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok, fordi pengene blir (låst) også kommer de inn igjen på kontoen før de blir trekt igjen... men har også opplevd at pengene ikke blir trekt i det hele tatt, mere den løsningen jeg lurer på om noen veit mer om. Eller så blir man sittende og vokte kontoen evt
Hva er vitsen med å sette seg selv i minus?
Blir til at nestegang du får inn penger så blir beløpet brukt til å dekke det du har overtrekt. Gjerne med dyre renter
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hva er vitsen med å sette seg selv i minus?
Blir til at nestegang du får inn penger så blir beløpet brukt til å dekke det du har overtrekt. Gjerne med dyre renter
Vis hele sitatet...

Har sjeldent penger på mine norske kontoer, så det går helt fint. Det er jeg klar over
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er vitsen med å sette seg selv i minus?
Vis hele sitatet...
Spillegalskap kanskje? Han skrev noe om gamblingsider. Så da ønsker han vel å gamble med bankens penger. Heldigvis er det vanskelig å få til overtrekk av konto. For det hjelper jo ingenting. Det skaper jo bare mer trøbbel fremover. Er det fullstendig krise på gå til slumsøstrene, frelsesarmeen eller søk nødhjelp på Nav. Da får du mat og husholdsvarer nok til at du berges frem til neste utbetaling.
Kan du ikke bare rane en bank? Som vi gjorde i hine dagar?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kan du ikke bare rane en bank? Som vi gjorde i hine dagar?
Vis hele sitatet...
Ja, eller bare rane noen tilfeldige på gata f.eks... nei det blir lite aktuelt.. vil helst at jeg skal lide for mine feil og ingen andre
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, eller bare rane noen tilfeldige på gata f.eks... nei det blir lite aktuelt.. vil helst at jeg skal lide for mine feil og ingen andre
Vis hele sitatet...
Om du ikke vil at andre skal lide får du jobbe for pengene som oss andre.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Om du ikke vil at andre skal lide får du jobbe for pengene som oss andre.
Vis hele sitatet...
Om jeg overtrekker mitt visakort hvilke lidelse er det jeg påfører deg / andre da?

Hva veit du om jeg jobber for mine penger?
Enig. La gutten få overtrekke kortet sitt.

Til TS:
https://www.tvedestrandsposten.no/lo.../1-115-3172455

Ta deg en kjøretur og prøv alle minibanker du kommer over. Får du napp så DM meg og del pengene for tipset. Takk.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
Enig. La gutten få overtrekke kortet sitt.

Til TS:
https://www.tvedestrandsposten.no/lo.../1-115-3172455

Ta deg en kjøretur og prøv alle minibanker du kommer over. Får du napp så DM meg og del pengene for tipset. Takk.
Vis hele sitatet...
Takker! Litt langt til tvestrand, men regner med det er en del offline banker rundt omkring i Spania. Så blir å ta meg en runde idag så ser vi


Funker det! Så skal vi såklart fikse en liten betaling
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:40.