Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2626
Jeg og noen kompiser kjøpte nettopp noe hasj som vi etterhvert fikk mistanke om at det var noe annet i. Den brenner i halsen og virker for det meste i kroppen og ikke i hodet. Har også merket symptomer som hodepine ved inntak. Den ser ganske så identisk ut til hva vi har kjøpt før men inntaksmessig og rusen er den ganske annerledes, noen som har tanker om hva det kan være?
Dårlig hasj mest sannsynlig.
Syntetisk cannabis er så potent og så sterkt at du ville ha merket stor forskjell på en vanlig cannabis rus og en syntetisk en. Dette er nok bare dårlig weed.
er nok bare dårlige varer. det er lett å tro at hasjen er blandet med noe eller rett og slett er noe annet når effekten ikke er som forventet men som oftest er det bare snakk om kvaliteten. det er enorm forskjell på varene som er i omløp i norge.
Kan noen fortelle meg hva syntetisk hasj er? Har blitt fortalt at dette er i pulverform..men her virker det som om man ikke kan se forskjell? Det advares så veldig mot å prøve syntetisk hasj men lite sies det om hvordan en kan se forskjell.
Sitat av thundercat Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hva syntetisk hasj er? Har blitt fortalt at dette er i pulverform..men her virker det som om man ikke kan se forskjell? Det advares så veldig mot å prøve syntetisk hasj men lite sies det om hvordan en kan se forskjell.
Vis hele sitatet...
Det er viktig å påpeke at syntetisk cannabis og cannabis ikke er det samme.
Syntetisk cannabis prøver bare å etterligne rusen til cannabis, derav navnet. De har ingenting til felles utenom det.

Det er pulver, man får kjøpt det i urteblandinger.
HER har har du noen bilder av det. Det ligner på andre urteblandinger som green go, som er ment som tobakkerstatning.

Jeg anbefaler å holde deg LANGT unna det. Hovedsaklig fordi det kan potensielt være veldig farlig. En bruker på dette forumet døde pga. bruk av det.
Nå begynner norsk narkotikalovgivning å ta opp med disse syntetiske stoffene, noe som betyr at det du kjøper kan være like ulovlig som cannabis.
Med det forsvinner hele hensikten med stoffene, og du sitter igjen med noe som gir en dårligere rus (subjektiv) og kan gjøre deg til en potet resten av livet.
Sist endret av PerPerPerPer; 13. august 2014 kl. 16:51.
Nå er det vel kanskje mulighet for at trådstarter faktisk har opplevd syntetisk cannabis, selv om det kanskje foreløpig er skjeldent. Sjekk denne linken:
http://www.fakehash.com/products.php

Trykk inn på "production method" nede på siden.
Sist endret av cazber; 13. august 2014 kl. 18:50.