Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2007
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har akkurat prøvd meg på en yoghurt-edible med oppskrift fra andre freakere. Tok 1g oppi rapsolja, smelta det med lighter og blanda det i yoghurt.

Har gått 1 time cirka og er allerede fjernere enn en spekeskinke. Har hjertebank og hele kroppen stråler, kommer det til å bli mer jævlig nå og evt hva er tips for at jeg får roa tilbake i kroppen?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å gå tur, drikk vann men ikke stress.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få i deg mat og få opp blodsukkeret.
Spis feit mat, legg deg ned og slapp av. Unngå koffein og sukker som pesten. Pust ordentlig.
Prøv å tenk at uansett hvor fjern du blir så er det ikke farlig, du får bare prøve å flyte med og ikke stritte i mot. Skulle det bli helt uoverkommelig så er det eneste jeg kan tenke meg å ringe legevakta å få noe antipsykotika til å få roa nervene å sove på, men det er jo ikke så kult da å ringe legevakta for cannabis.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vann, karbs + fett om du klarer og litt søvn. Det er ikke farlig, det er bare rus, ufarlig sådan, og går over. Legg deg ned med noe musikk eller noe du finner behagelig på tv og pust med magen.
Legg deg og slapp av el se en chill film eller serie og prøv å glem du har tatt noe eller gå å legg deg for å sovne før du får mer angst og noia.
Anonym bruker
"Snill Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Appelsinjuice og noe med c vitamin har jeg hør kan kutte ned på rusen. Har du noe alkohol så kan det roe deg ned.

Overdose på thc er ikke farlig , bare veldig jævelig der og da, men det går over.

Prøv å gå en tur, eller sett opp vindu og få frisk luft.
Slapp av og pust med magen.
Sett på noe musikk eller film så du fokuserer på andre ting enn hjerte og pust.

Håper du sovner godt og vokner opp til en fin ny dag i morgen ����
Kald dusj for å få alt fokus på å puste sånn du ikke har kapasitet til å stresse over fjerna

Varm lang dusj for å roe seg
Anonym bruker
"Blind Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et gram er ekstremt mye fant jeg selv og ut når jeg testet dette. Og det holdt faktisk med å spise det uten å blande ut i fett. Det går over, men du vil føle deg fjern i lang tid, og hele dagen i etterkant.
Årner seg brosjan. Du er stein som en ape. Det er ikke farlig. Du blir ikke sinnsykt.
Regner med at TS, har sovnet og våkner opp ganske-veldig-grise fjern. Håper det gikk bra med deg.

Å lage edibles med 1g hasj er ikke så lurt, med mindre du er skikkelig dreven på edibles. Jeg gikk på samme smellen, den første gangen jeg lagde edibles med hasj. Brukte 0.7-0.8 og var fjern i rundt 30 timer.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har akkurat prøvd meg på en yoghurt-edible med oppskrift fra andre freakere. Tok 1g oppi rapsolja, smelta det med lighter og blanda det i yoghurt.

Har gått 1 time cirka og er allerede fjernere enn en spekeskinke. Har hjertebank og hele kroppen stråler, kommer det til å bli mer jævlig nå og evt hva er tips for at jeg får roa tilbake i kroppen?
Vis hele sitatet...
Går det bra? 1gram er alt for mye . Holder med 0.2max vis du ikke har spist mye edibles før.
håper d gikk fint med TS edibiles kan være skummelt, vurder å ta litt mindre neste gang som de over meg sier ;P
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gått 1 time cirka og er allerede fjernere enn en spekeskinke. Kåt er jeg også.
Vis hele sitatet...
Hahaha Det er bare å holde ut og innse at du er grisefjern!

Jeg og en kompis putta 5 g i vafler for et år siden og spiste ALT. Vi ble så fjerne og loka konstant og sykt mange timer. Men det ble en morsom historie i etterkant.
Heheh, ikke drikk red bull! hahah, da blir det vondt til værre på hjertebankinga di `