Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1178
Har blitt invitert til "Godtestopp 2015" på Facebook. Har trykket "Decline", samt "Remove me from guest list", men likevel ligger det "Godtestopp 2015" hver dag på kalenderen min på min Samsung Galaxy S5 (Androind 5 om det skulle ha noe å si).

Om jeg, i kalenderen på telefonen, velger "Godtestopp 2015", forsvinner menyen, og jeg har kun ett valg, og det er å dele denne hendelsen.

Har vært inne på kalenderen på google.com, samt facebook, men kan ikke se "Godtestopp 2015" noen steder.
Noen ide på hvordan fjerne denne fra kalenderen?

Har endelig fått "løst" dette (holdt på en god stund før jeg skrev denne posten i frustrasjon), og prøvd ganske mange forslag til løsninger jeg har funnet på nettet. Ingen, bortsett fra den under, har virket for meg.

Dette virket:
0. Avslå og fjern invitasjonen på facebook (dette har jeg gjort for mange dager siden, uten at det har hjulpet), samt fjern deg selv fra guest listen.
1. Avinstaller facebook appen på telefonen.
2. Reboot telefonen.
3. Installer facebook appen på telefonen på nytt.
Sist endret av cazber; 29. januar 2015 kl. 22:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.