Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2873
Hei. barneværnet skal kontakte politiet og det har gått rykter om at jeg har røyka hasj, og jeg lurer på hvordan jeg kan "unslippe" å bli tatt.
Du lar være å pisse så kan du unngå å bli tatt og så nekte for bruk. de kan tvinge blodprøve av deg men da bør du ha vert clean i 3 dager
ArbeidsledigProletar
Er ikke så hokus pokus.
Dessuten er du uansett for ung til å røyke noe særlig uten å ende opp som angstvrak evt. andre psykiske problemer.
Hvis en bare har røyker én gang, blir nok urinen ren innen 1-3 dager, men om du røyker ofte kan det sitte opp til 1 mnd, og i et "ekstremt" tilfelle har en som røykte daglig i 10+ år målt THC i urinen hele 67 dager etter siste draget.

Drikk mye juice og vann, eventuelt ta C-vitaminer (I en behersket dose, les på pakken).
Vet om flere som røykte dagen før test, poppet noen C-vitaminer og kommet ut med ren urin fra test. Jeg selv var ikke like heldig dessverre, så det er ikke en 100% sikker løsning.

I din situasjon er det nok bare å nekte å pisse, de har ingenting de skulle sagt om din blære-funksjonalitet.

Anbefaler deg å ta tipset fra Batabusa.
Sitat av Xnym Vis innlegg
og i et "ekstremt" tilfelle har en som røykte daglig i 10+ år målt THC i urinen hele 67 dager etter siste draget.

Drikk mye juice og vann, eventuelt ta C-vitaminer (I en behersket dose, les på pakken).
Vet om flere som røykte dagen før test, poppet noen C-vitaminer og kommet ut med ren urin fra test. Jeg selv var ikke like heldig dessverre, så det er ikke en 100% sikker løsning.

I din situasjon er det nok bare å nekte å pisse, de har ingenting de skulle sagt om din blære-funksjonalitet.

Anbefaler deg å ta tipset fra Batabusa.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke så ekstremt, men derimot vanlig for stonere. Folk som røyker daglig i lang tid kan fort teste positivt opp til 3 måneder etter siste blås, personlig brukt jeg litt over 2 når jeg hadde røyka i ett år.

C-vitamin, juice og vann er bare bullshit. Hjelper ingenting selv om enkelte hevder det. Det beste du kan gjøre er å nekte å ta prøven eller "flushe".
pkk1990 I alle dager har vanskelig for og tro at du brukte over to år på og bli clean etter og ha røykt et år,uansett hvor potent og hvor mye du røyka
Sitat av reflect78 Vis innlegg
pkk1990 I alle dager har vanskelig for og tro at du brukte over to år på og bli clean etter og ha røykt et år,uansett hvor potent og hvor mye du røyka
Vis hele sitatet...
Han brukte 2 måneder, ikke to år..
Er en stor forskjell det.
Sist endret av slappegodt; 24. november 2016 kl. 20:42.
Har selv brukt i underkant av 4 mnd etter lengre bruk av rev. Ukentlige prøver.

Har også testet rent noen dager etter inntak. Men da med en "ren" kropp før inntak.
Sist endret av Hei-Det-Er-Meg; 24. november 2016 kl. 20:47.
slappegodt Takker for rettelsen jeg burde nok oppsøke øye lege få nye briller hehehe
Rykter er ikke bra nok grunn uansett. Bare nekt og ikke bli tatt neste gang. Selv så røyker jeg stort sett kun nattings og siden jeg er fylt 18 så får jeg håndtere eventuelle konsekvenser ved å holde kjeft og gjemme shitet et sted jeg er rimelig sikker er safe. Tips til deg kan være å ta hasj som mat på ukedagene eller da det trengs at det ikke lukter eller røyke det sent på kvelden med vinduet åpent og sove med vinduet åpent. Skolen kan få bikkje besøk men så lenge du ikke blir tatt med noe på deg så holder det med å nekte kjennskap til hvorfor bikkja gir utslag. Ellers er du safe vil jeg tro. Hvor gammel er du forresten?
Og jeg synes det er dårlig gjort av barnevernet å kontakte politi for Cannabisrelatert, kanskje de vil bare skremme deg men de kan i teorien lett få bikkjer inn på rommet ditt og da er det best å putte en liten klump på et obvious sted mens resten kan du ha godt gjemt et sted i nærheten for å ikke få to utslag.
Sist endret av Kloroplast; 24. november 2016 kl. 21:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.