Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3112
Noen som vet om en nettforhandler som kan sende til post kontor istedenfor postkassa?
Bor hjemme, og vil bestille papes uten å bli ferska.
Det er vell bare å ringe inn eller sende mail til hvem som helst som selger slikt over nett =) Burde ikke være noe problem, det verste som kan skje er at du må betale litt ekstra.
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Det er vell bare å ringe inn eller sende mail til hvem som helst som selger slikt over nett =) Burde ikke være noe problem, det verste som kan skje er at du må betale litt ekstra.
Vis hele sitatet...
Prøvde dette med Shady.no
Men har ikke prøvd å bestikke dem enda
Kan prøve det.
Åpner foreldrene dine brevene dine?
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Åpner foreldrene dine brevene dine?
Vis hele sitatet...
Haha, tror nok de kommer til å gjøre det.
Tipper stefar kjenner igjen Raw (pape)
Det er vrient å få noe tilsendt postkontoret uten at det kommer en hentelapp eller lignende i postkassen, så vidt jeg vet.

Hvis vanlig papir er bra nok, kan du jo lime sammen flere rizlaer til ett stort papir. Det ser ennå kulere ut når man gjør det også, synes jeg i alle fall, men nå har ikke jeg den fjerneste anelse om hva som er kult i et miljø man sier "papes" i, da.

Sitat av livsnyter Vis innlegg
Åpner foreldrene dine brevene dine?
Vis hele sitatet...
Sitat av four4 Vis innlegg
Haha, tror nok de kommer til å gjøre det.
Tipper stefar kjenner igjen Raw (pape)
Vis hele sitatet...
Nå kommer nok debatten til å rase!
Sist endret av TrippyKing; 18. januar 2018 kl. 02:39.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kan du ikke bare stikke på lokale frukt&grønt om du trenger papir?
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
Sitat av four4 Vis innlegg
Noen som vet om en nettforhandler som kan sende til post kontor istedenfor postkassa?
Bor hjemme, og vil bestille papes uten å bli ferska.
Vis hele sitatet...
EDIT: Bor på bøgda, så er langt til nærmeste headshop, blir oslo isåfall som er 3t unna.
Er vell ikke noe stress for Shady.no å sende deg dette som pakke til postkontoret hvis du vil det. Det er du som betaler frakten.
Pakke m. sporing kr. 99,- tar de. Hentelapp får du på SMS eller mail. Grunnen til at de også sender i brev er jo for å gjøre det billigere for folk.
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Er vell ikke noe stress for Shady.no å sende deg dette som pakke til postkontoret hvis du vil det. Det er du som betaler frakten.
Pakke m. sporing kr. 99,- tar de. Hentelapp får du på SMS eller mail. Grunnen til at de også sender i brev er jo for å gjøre det billigere for folk.
Vis hele sitatet...
Jeg sendte mail til shady i kveld, vi har sendt mails frem og tilbake. Han nekter å hjelpe meg med å få det sendt til postkontor.
Du får bestille så mye att de må sende de som pakke da. Gå sammen med noen du kjenner, å kjøp "papes" for hele 2018
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Du får bestille så mye att de må sende de som pakke da. Gå sammen med noen du kjenner, å kjøp "papes" for hele 2018
Vis hele sitatet...
Haha det hadde vært noe.
Hm kan høre med en kompis om n' kan bestille for meg.
Blir nok å gjøre dette med mindre en lur freak finner en side som sender til postkontor uten no problem.
Jeg kjøper alltid mine papes på ebay. Får det ekstremt billig fra kina.
Ellers så kan du jo gjøre slik: Poste restante
De hentemeldingen jeg får i posten (får dog mange på mobilen istedenfor) pleier bare å være et bilde av pakka som ligger løst, ikke i noen konvolutt. Sjelden man kan se hva pakken inneholder via hentemelding.
Sist endret av pkk1990; 18. januar 2018 kl. 03:30.
Skaff deg postboks så kommer all posten din på postkontoret, også hentelappene, Men litt stiv pris for private da.

https://www.posten.no/motta/postboks
Bestill hos noen som sender med PostNord. Da kommer det garantert ikke noe i postkassa, og hentemelding får du på sms. Problem løst.
Om du bor på bygda som du sier, så er du sikkert ikke den eneste som trenger papir.Bestill denne fra Shady:
"Kartong med RAW Connoisseur King Size Slim rullepapir + filter tips. Det er 32 rullepapir i hver pakke. Strikk som holder papir og filter godt på plass. Størrelse på papirene er 110x44mm. I kartongen er 24 pakker med rullepapir."
Den koster 499kr. Så tar du 4 pakker selv å selger 20 pakker av 30kr. Da har du tjent inn frakten + att dette sikkert blir for stort til å sendes som brevpost.
Du blir papir boss i bygda, drar damer og alt blir bra.
https://www.doobie.no/
https://www.bamboolt.com/produkt/fil...ter-glass-tips Anbefaler de, her har du 2 alternative sider, de sender i boks vis du legger det i mld. Shady går under et annet firma og svarer aldri på mail og har elendig utvalg.
OBS står Doobie i rainbow skrift på pakken som var jah,....
Headshop.no! Hentes på postkontoren
Evt finn noen private som kan sende på postoppkrav. Skulle gjerne gjort det selv, men har ikke penger til å legge ut for øyeblikket.
Shady sender i oppkrav, har bestilt sikkert 15 pakker i oppkrav derfra