Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1974
Profesjonell fuck up
19 6
Hadde fest i helgen hvor han jeg styrer med også var til stedet. Vi tok Molly sammen og det gjorde også en annen gutt som var der.
Utover kvelden kom en fyr jeg ikke har hilst på før, som er venn av en venn. Vennen min har jeg kjent i over ti år og det var tydelig at han var sjalu på han jeg styrer med. Han har opptil flere ganger sagt han er forelsket i meg, men jeg har sagt det ikke er gjensidig og at jeg ser på han som en bror.

Plutselig etter at jeg kommer ut fra badet så sitter kameraten min og hans ene venn og slenger dritt til han jeg styrer med. De beskylder han for å ha gitt meg Molly for å få meg til sengs. Dette var jo ren svada siden jeg har hatt sex med han edru mange ganger.

Det hele ender med at kompisen til min kompis fiker til han to ganger og kaster han ut!

Det viste seg etterpå at han mest aggressive hadde tatt GHB.

Er dette vanlig oppførsel på GHB? Den personen vil jeg hvertfall aldri se igjen!
GHB gir en kraftig alkohollignende rus, som kan gjøre enkelte kranglete eller aggressive. Er man typen som fort hisser seg opp på alkohol kan du gjerne forvente samme oppførsel på GHB.
Wow, hørtes passe idiot ut han ja...

Gi folka fiktive navn eller noe neste gang, vanskelig å holde styr på hvem som var en venn av en venn, eller venne til han andre sin venn


Ja, det er desverre folk som blir hissige på GHB. Ut ifra hva jeg har hørt og lest blir det mye på samme måten som allohol. Høy selvtilitt og lav selvkritikk. Er desverre folk som bruker GHB i det hele tatt mener nå jeg.... :/

http://www.uteseksjonen.no/amfetamin-ecstasy-ghb-lsd
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være en medvirkende faktor til at man blir mer aggressiv og gir mer faen i konsekvenser.
Men for mitt vedkommende blir det for dumt med folk som skylder på inntak av rusmidler for handlinger de har begått.

Ja, man får dårligere dømmekraft, men man vet som regel alltid hva man gjør og forskjellen på rett og galt, såfremt man ikke havner i noen rus utløst psykose. Folk benytter rus som en unnskyldning for dumme handlinger de bevisst mente å gjøre.
Hvis man ikke tåler f.eks. alkohol og blir helt psyko så er det personen sitt eget ansvar fra å avstå.
Altså jeg har aldri vært spesielt aggressiv eller voldelig i løpet av mitt voksne liv; jeg har over 20 års kampsporterfaring og har meditert hver dag i bortimot 7 år, men GHB gjorde meg til en aggressiv jævla idiot på krigsstien, og jeg rakk å klappe til et par-tre stykker og korke over en gang før jeg la GHB-flaska på hylla for godt.
Drittstoff, believe me.
Føler ikke jeg blir mer aggressiv av GHB. Når det er sagt, så har merket at det ikke er særlig lurt å begynne å krangle med noen på GHB, fordi det har eskalert veldig og det er lett å si ting jeg ellers ikke ville sagt. Omtrent som når man er full.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, noen kan bli svært aggressive på GHB. Inkludert meg selv. Anbefaler forøvrig at du kutter ut han som er forelska i deg, hvis følelsene ikke er der for deg. Når han først har "sprekket bobla", blir det bare rot om dere skal fortsette å være venner ;-)