Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 6966
Så jeg satt med en nullto og skulle mekke trekk, men måtte først ut en tur. Da jeg kom inn igjen var plutselig shiten vekk, så jeg begynte å leite overalt. Jeg fant tilslutt noen små smuler på gulvet som luktet katteånde (ingen spesielt god lukt), men når jeg satt fyr på de luktet røyken tjall. Det må ha vært katten som spiste den, men er det farlig? Kan den bli dårlig? Har blåst røyk på katten en gang før, og den ble ikke syk av det. Takk for svar.
Jeg ville sett nøye på katta, oppfører den seg helt tulling (eller, mer en vanlig) og ser ut som om den holder på å dø går du til dyrlegen.


Ellers tror jeg ikke det skal være så farlig, og litt google søking senere tilsier det samme, at eneste en må gjøre er å følge med.
Sist endret av Freddy_fred5; 19. oktober 2013 kl. 13:58.
Går sikkert greit så lenge det ikke er for mye tobakk i mekken. Eller vist du har tatt å rensa pippa for rester sånn at du kan få deg trekk. den siste tror jeg kan bli lit skumel fordi at det er for meste parten rein tjære med lit av det andre.

Så lenge ikke katten spyr, så tror jeg det skal gå bra. Oppkast eller diarre er et pent tegn for å se om dyra er nooglende trua for livet, for et kjemiskt stoff vist de ikke legger seg for å sove til å spy og drukne i det eller miste pusten.
Men det siste punktet er mer for stoffer som er kjent for å at man kan få respirasjonsdepresjon innen stoffet tar effekt, men det er stor forskjell mellom menesker og dyr da. Tror ikke katta dauer av det, men man vet aldri heller.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Så jeg satt med en nullto og skulle mekke trekk, men måtte først ut en tur. Da jeg kom inn igjen var plutselig shiten vekk, så jeg begynte å leite overalt. Jeg fant tilslutt noen små smuler på gulvet som luktet katteånde (ingen spesielt god lukt), men når jeg satt fyr på de luktet røyken tjall. Det må ha vært katten som spiste den, men er det farlig? Kan den bli dårlig? Har blåst røyk på katten en gang før, og den ble ikke syk av det. Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Blåst røyk på katten din før? wtf? Idiotisk. Som de andre nevner, følg nøye med. Dyrlege fort om noe skulle skje. Pass bedre på sakene dine da, hva faen?
slapp av! sist jeg sjekka så er det bare mennesker og apekatter som har reseptorer i hjernen som tar opp cannabioder. enkelt forklart så er det bare mennesker og aper som kan bli steine
Ja vet at ikke det er bra å blåse på den, det var veldig lenge siden.

Men uansett så har jeg fulgt med på katten, og den har bare ligget på gulvet og slappet av i rundt en time nå. Den maler når jeg koser med den, og den virker frisk, bare litt latere enn vanlig. Jeg tror ikke den er syk men skal følge med på den en stund til
Eksen sin hund (liten dott, nakenhund) spiste en 2-3g med fin hasj for en tid tilbake. Gikk helt fint annet enn at den lå å slappa av i ca 1 døgn
Hvis katten har spist narkotika, går du selvfølgelig til dyrlege med den. Noe annet ville vært dyreplageri.
Det trengs vel å oppløses i fett for å få noen effekt?
Sitat av DC89 Vis innlegg
slapp av! sist jeg sjekka så er det bare mennesker og apekatter som har reseptorer i hjernen som tar opp cannabioder. enkelt forklart så er det bare mennesker og aper som kan bli steine
Vis hele sitatet...
Har du drømt dette eller vil du gi oss andre også kilder på drømmene dine?


(hva jeg tenker på mens jeg trykker på edit... off offf offf......, jævla idiooooooooot er alt jeg har å si, håper sånne lavintelligente lavkapasitatorer som sånne som deg blir utrydda fra jordens overflate snart.... er det ikke lov å tenke lenger?)... offf off ffff.... *
Sist endret av Noruegamedicina; 19. oktober 2013 kl. 16:39.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Det trengs vel å oppløses i fett for å få noen effekt?
Vis hele sitatet...
Ikke hasj.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Ikke hasj.
Vis hele sitatet...
Spiste 0,5 gram en gang en gang, merka svært lite.
Røykte den samme dagen etterpå, da funka det bra.
Nå finnes det mange måter å lage hasj på, som gir mange forskjellig typer hasj. Kjenner noen som hevder at det har fungert, om den ble konsumert samtidig som noe fettholdig vet jeg ikke, men det kan jo ha noe å si?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Spiste 0,5 gram en gang en gang, merka svært lite.
Røykte den samme dagen etterpå, da funka det bra.
Vis hele sitatet...
Uten at jeg gidder å skrive et fucklangt innlegg. Stikkord: biotilgjengelighet. Man øker biotilgjengeligheten om man kjører på med fett, det vil allikevel ikke si at man ikke kan få effekt ved å spise det som det er.
I tillegg til andre faktorer som tidligere matinntak, innhold av virkestoff ol.

Om du bare spiser hasjen som den er trenger du mer enn mengden du er vandt med som regel. Prøv feks 2gram så skal du være ute på tur.
Om du øker biotilgjengeligheten trenger du ikke like mye igjen og kan sikkert ha det chill på 0.5
Sitat av moret Vis innlegg
Uten at jeg gidder å skrive et fucklangt innlegg. Stikkord: biotilgjengelighet. Man øker biotilgjengeligheten om man kjører på med fett, det vil allikevel ikke si at man ikke kan få effekt ved å spise det som det er.
I tillegg til andre faktorer som tidligere matinntak, innhold av virkestoff ol.

Om du bare spiser hasjen som den er trenger du mer enn mengden du er vandt med som regel. Prøv feks 2gram så skal du være ute på tur.
Om du øker biotilgjengeligheten trenger du ikke like mye igjen og kan sikkert ha det chill på 0.5
Vis hele sitatet...
Ah, dette var nytt for meg, men når jeg tenker på det så er det jo veldig logisk.
Jeg må begynne å stille meg selv mere spørsmål om slike ting i hverdagen. Takker.
Katter digger å ruse seg, bare sjekk her!
http://www.youtube.com/watch?v=EiWCvhnFO_g
http://www.youtube.com/watch?v=Sroutpk5hQg
Sist endret av Heisenberg1; 19. oktober 2013 kl. 17:34.
Åssen har katta det?
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Hvis katten har spist narkotika, går du selvfølgelig til dyrlege med den. Noe annet ville vært dyreplageri.
Vis hele sitatet...
Må du gi deg! Dette er ikke kokain eller ametamin katta har spist!

0.2g er laaangt fra skadelig for en katt.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Åssen har katta det?
Vis hele sitatet...
Virker helt fin, akkurat nå er den ute og tar seg en tur
Dette er ingen stress, har hatt katt og hamster. Begge de individene ble aktivt med på røykingen. Ingen skade skjedd
Bare mennesker og aper som har reseptor som reager med virkestoffa i cannabis, slik at bare vi kan bli påvirket av cannabis?? hvor er det kilde for det? Leste en tekst i en avis en gang at en hund hadde blitt høy på cannabis for eks.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Må du gi deg! Dette er ikke kokain eller ametamin katta har spist!

0.2g er laaangt fra skadelig for en katt.
Vis hele sitatet...
Helt ærlig, tror et dyr ville foretrukket kokainrus fremfor hasjrus. Sistnevnte er nok mye mer forvirrende, og varer 10 ganger lenger.
Fult mulig, men det har ingen verdens ting med spørsmålet å gjøre. Til deg cold Z; gjerne finn ref på det du nevner. Jeg hadde et lite eksperiment med min hamster. Jeg vil si han ble meget tiltrukket av den smoken, man kunne se atferdsmønsteret endre seg
Synes dere som bruker nark at det er OK å dytte dette på husdyrene deres??
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Synes dere som bruker nark at det er OK å dytte dette på husdyrene deres??
Vis hele sitatet...
Det er de aller færreste. Men dyr ruser seg faktisk frivillig de og.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Fult mulig, men det har ingen verdens ting med spørsmålet å gjøre. Til deg cold Z; gjerne finn ref på det du nevner. Jeg hadde et lite eksperiment med min hamster. Jeg vil si han ble meget tiltrukket av den smoken, man kunne se atferdsmønsteret endre seg
Vis hele sitatet...
kødder du med meg? dette er mentalitenten til en 12 åring.
Gjorde det samme med kata til en kompis når jeg var 12 å den gikk ut å ble påkjørt, så vokste jeg opp å skjønte at man dytter ikke rusmidler på hverken folk eller dyr ufrivillig å sist jeg sjekket så velger sjeldent et hamster i burd å fyre opp en j. voks opp!!!
Sitat av Hutch Vis innlegg
Jævla idiot.
Vis hele sitatet...
Har selv blåst røyk på kattene mine, de digger det, faktisk så kom de fram fra kroken sin i gamle dager når de hørte "fyre-pipe-lyden" for så å sitte rett foran meg sånn at de kunne nyte røyken jeg blåste ut. Så lenge de selv ønsker det, ikke snakk om å presse det på dyra.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Helt ærlig, tror et dyr ville foretrukket kokainrus fremfor hasjrus. Sistnevnte er nok mye mer forvirrende, og varer 10 ganger lenger.
Vis hele sitatet...
Nå snakker vi ikke om hva dyret hadde foretrukket, men hva som er potensielt skadelig.
Den har det nok bra. Vært borti samme situasjon en del ganger, de missliker det ikke, det kan jeg fortelle deg.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Nå snakker vi ikke om hva dyret hadde foretrukket, men hva som er potensielt skadelig.
Vis hele sitatet...
Å ruse seg på kokain én gang er så uskadelig som det kan bli. Å gi et dyr potensielt tankekjør og noia vil jeg anta er mer skadelig.