Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1733
Anonym bruker
"Hatsk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg har nå prøvd å tørke litt våt speed jeg har.
Er litt hard og smuldrer når jeg klemmer på den, kan klemme tilbake til en klump. Klarte å smøre utover en plate for så å legge under lampe.
10 min senere, ikke synlig tørrere
30 min senere, da hadde alt "smelta" og blitt svart/brunt, kjente på det å det var fortsatt formbart og fuktig.
Endte opp med at jeg kastet dette.
Spørsmålet er om dette er amfetamin? Om dere vet om det kan skje og eventuelt om det kan være metamfetamin?
tror ingen kan svare 100% sikkert på hva det er du har. er vel best å bruke en test eller sende det til laboratorium der de kan sånt.
i dag fikk jeg en brun klump under skoen. jeg kan ikke 100% sikkert si om det er hunde bæsj eller god marokk. så jeg velger å ikke røyke/spise det.
Har brukt mye pepper opp gjennom årene.

Det er ikke uvanlig med stoff som ikke lar seg tørke (8-10 timer på et CD-cover uten resultat). Har også vært borti ting som "smelter" helt ved romtemperatur. For meg som alltid har foretrukket å bruke nesa har dette vært kronglete, men resultatet av en 'droppings' har ved de fleste tilfellene vært meget overbevisende...

Jeg kan ikke forklare det, men min erfaring er at dette ofte er et kvalitetstegn - selv om jeg av praktiske årsaker misliker det...
Pleier ta en porselen tallerken i micro til den er oppunder 90c legger på amfen og hakker det ut med kort. Lar det litt og tørke i ca 10 min før jeg tar det av tallerkenen og varmer den opp på nytt til ca 90c. Gjenta til varen er tørr.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Pleier ta en porselen tallerken i micro til den er oppunder 90c legger på amfen og hakker det ut med kort. Lar det litt og tørke i ca 10 min før jeg tar det av tallerkenen og varmer den opp på nytt til ca 90c. Gjenta til varen er tørr.
Vis hele sitatet...
Gjør noe lignende selv. hakker alt utover en tallerken og legger det oppå en oljeovn eller lignende, tørker rimelig kjapt, bare vær forsiktig når det skal skrapes av så det ikke flyr over hele jævla stuebordet