Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1958
God morgen freaks.

Snubla over ca 300 tabletter av diverse styrke. 10, 20, 40 og 60mg, alle er depot. Fikk lyst til å prøve dette for å se hva det er folk snakker så varmt om. Har nå tatt 2x10mg, men kan ikke si jeg merker så mye av den euforiske og varme følelsen folk skryter av. Er det trygt å tygge en siste 10mg for å se om jeg får den godfølelsen? Merker foreløpig kun at jeg er mer pratsom og litt svimete. Tok 10 mg kl 06.30 og 10mg kl 07.30. Har aldri tatt opiater før, men er godt kjent med benzoer og psykadelika.

Tok 150mg Lyrica og 20mg Sobril i går kveld hvis det har noe å si.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Prøv en lisse, ikke dra på for hardt. Skrap/sug av ytterste lag før du knuser den.
Trådstarter
40 6
Sitat av Carmex Vis innlegg
Prøv en lisse, ikke dra på for hardt. Skrap/sug av ytterste lag før du knuser den.
Vis hele sitatet...
Jeg spiste en til for 30 min siden, får se hvordan det går med den først
Forsiktig nå. Overdosegrensa går ved 60-90 MG for opiatnaive. Jeg holdt på å drite meg loddrett ut da jeg spiste 80-90 MG fordi jeg mente jeg ikke merket nok. Stopp der du er nå. Kan prøve igjen en annen dag vett.
Trådstarter
40 6
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Forsiktig nå. Overdosegrensa går ved 60-90 MG for opiatnaive. Jeg holdt på å drite meg loddrett ut da jeg spiste 80-90 MG fordi jeg mente jeg ikke merket nok. Stopp der du er nå. Kan prøve igjen en annen dag vett.
Vis hele sitatet...
Ja, leste at man kunne fucke opp til og med på 60mg. Stoppa på 30, og begynte å "nodde" etter en times tid. Sovna som en dupp siden jeg ikke sov noe i natt
kunna vart fake oxy....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som nevnt over vær forsiktig når du kommer oppmot 60mg. Personlig begynner jeg å nodde som deg nede på 30mg, sist på ca 50 klarte jeg ikke holde øya oppe og så da(pun) ikke no vits å innta mer. Les på inntak av de forskjellige (instant og extended release). Noen tar 20 min å funke andre oppmot timen. Be safe