Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1593
Hei,jeg er på jakt etter den mobilen som gir mest for pengene for øyeblikket.
Jeg ser at Huawei honor 7x er på vei, men er ikke kommet noen norske priser enda. Er det vært å vente på den?

Har sett på Huawei P10 lite(2200 kr) er det bedre alternativer til den prisen?
Den beste budsjett telefonen er moto G5 plus, skriver dette på en slik mobil og kan anbefale deg den. Oppdager ikke hakking/lagging i det daglige bruk, veldig god telefon.
Kan fortelle at Huawei P9 lite var ordentlig hakkete, kan godt hende at det samme gjelder for P10 lite.

De aller fleste jeg kjenner snakker varmt om Moto G5 plus som Mozzie nevner
Sist endret av Berre_ein_fyr; 27. oktober 2017 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uvaksinert 👍
Huawei P9 koster jo rett under 3000 og er jo en ok telefon.
Sitat av daffe Vis innlegg
Huawei P9 koster jo rett under 3000 og er jo en ok telefon.
Vis hele sitatet...
Den er ganske grei til 3k, men Moto g5 plus er en fantastisk mobil og koster mye mindre. Gikk selv fra p9 til g5s plus og det er år og dag forskjell. Huaweien kan ta seg en bolle.
Noen som har hatt LG G2 og som har bytta til G5 Plus? Begynner å bli lei av hangups på min G2...
Jeg kjøpte nettopp en Nubia z17 mini, og er strålende fornøyd. Fin batteritid, sjef kamera og flott skjerm. Fint design er det også.
Uvaksinert 👍
Ser på prisjakt at Moto g5 så står det 3GB ram, mens på andre sider står det 2GB, på Motorola.no så sier de 2/4GB. Noen vet noe sikkert hva den faktisk har?
Er du villig til å teste ut bruktmarkedet, så kan du finne mange kupp der.
Sitat av daffe Vis innlegg
Ser på prisjakt at Moto g5 så står det 3GB ram, mens på andre sider står det 2GB, på Motorola.no så sier de 2/4GB. Noen vet noe sikkert hva den faktisk har?
Vis hele sitatet...

Står det 3 GB RAM der du tenker bestille så er det dét du får. G5 plus er laget i flere versjoner, der RAM er den store forskjellen. Jeg har 3 GB og er strålende fornøyd som sagt.