Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3213
Kom nettopp tilbake fra min første guttetur som varte i 2 uker. Det var kanskje det gøyeste jeg noen sinne har opplevd, og det er utrolig trist å komme hjem igjen

Derfor har jeg og kompisene mine allerede sett for oss en ny tur nå i høstferien i uke 41.

Hvor er det varmt i oktober, og hvor er det fortsatt festeliv og andre ungdommer i oktober? Vil tro sesongen til de fleste stedene er over.
Har hørt at Ayia Napa stenger i slutten av oktober??

Takk for all hjelp!
Sett at dere er over 21 år vil jeg på det sterkeste anbefale Las Vegas.
Der har dere sol, piker, vin og dans 24/7.

Palms og MGM Grand er kanskje de beste hotellene når det kommer til hotell med høy partyfaktor og rimelige priser. Ta en titt på Wet Republic på Facebook og YouTube, så skjønner du hvorfor.
Flyprisene til Vegas varier etter sesong og tilgjengelighet, men fullt mulig å få tur retur til ca 4K pr person. Overnatting er svært billig i Vegas.

Har personlig 1-2 turer årlig til Las Vegas, så om du synes det virker interessant er det bare å stille spørsmål.
Sist endret av DårligVane; 29. juli 2017 kl. 00:24. Grunn: Rettelse av skrivefeil
Keegasus's Avatar
Trådstarter
62 3
Sitat av DårligVane Vis innlegg
Sett at dere er over 21 år vil jeg på det sterkeste anbefale Las Vegas.
Der har dere sol, piker, vin og dans 24/7.

Palms og MGM Grand er kanskje de beste hotellene når det kommer til hotell med høy partyfaktor og rimelige priser. Ta en titt på Wet Republic på Facebook og YouTube, så skjønner du hvorfor.
Flyprisene til Vegas varier etter sesong og tilgjengelighet, men fullt mulig å få tur retur til ca 4K pr person. Overnatting er svært billig i Vegas.

Har personlig 1-2 turer årlig til Las Vegas, så om du synes det virker interessant er det bare å stille spørsmål.
Vis hele sitatet...
Vi er 19 og 20år dessverre
Men det virker som en god plan når vi blir 21
Sitat av Keegasus Vis innlegg
Vi er 19 og 20år dessverre
Men det virker som en god plan når vi blir 21
Vis hele sitatet...
Kjekt å ha noe å se frem til

Sjekk ut denne nettsiden for inspirasjon til gutteturer: http://www.pissup.no/?adgroupid=3373...Fc0aGAodZdIMdw