Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1048
Ok, til alle dere blackbox elskere... Her er fluxbox Hva er fluxbox? fluxbox er så godt som HELT lik blackbox MEN (er alltid et men), den har noen små forbedringer som jeg likte veldig godt (må foresten takke kozmic som fant det). Den har egen keymanager (med andre ord: du trenger ikke bbkeys mer), den er bygd opp på blackbox coden men, har forbedringer jeg vil bare anbefale dere alle å prøve den! screenshot? her (er egentlig et theme men, sånn ser det ut). Jeg bruker det selv og er overfornøyd med det url: fluxbox
▼ ... over et år senere ... ▼
Bruker fluxbox selv og kan anbefale det like mye som xnid. Den nye urlen er www.fluxbox.org.
De fleste vet da om fluxbox, jeg og nichotin har hauger av screenshots i galleriet
xfce4 <3
ja xfce4 er mye tøffere en fluxbox
XFCE4 er et desktop enviroment og kan sådan ikke sammenlignes med fluxbox. XFWM er ikke stort å skryte av alene.
heh. xfce4 blir for bloat for min del. Ikoner? Usj. Fluxbox all ze wei.

Edit: Pirke pirke. Det blir mest riktig å referere til X11 og ikke XFree86.
Sist endret av Nichotin; 6. august 2004 kl. 23:54.