Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2560
Jeg er konstant under angrep av reklame siden i går. Trykker jeg på en ting i nettleseren min kommer det opptil 2 pop-ups.
Og jeg har noe uidentifisert installert på pcen som jeg må være administrator for å slette. Prøver jeg å avinstallere får jeg bare opp at dll. filen ikke finnes og kan dermed ikke avinstallere.
Jeg har et virusprogram (VIRUSfighter) som satte filen i karantene etter jeg prøvde de andre tingene. Jeg fikk fjernet den fra liste med et uhell, og jeg vet ikke hva som skjer når jeg fjerner den fra listen.

Er det noen som kan forstå seg på dette og kan hjelpe meg?

-Takk
Last ned dette og kjør det. Den burde finne problemet.
Vil det programmet hejlpe meg å fjerne problemet eller vil den bare finne det? Fordi jeg finner probleme, så oppstår det et nytt som gjør at jeg ikke kan bli kvitt det første problemet igjen.
Det vil fjerne problemet om den finner noen. Kjører du noen antivirus ?
Jeg bruker noe som heter VIRUSfighter
Last ned AVG eller avast. Tenk også over hva du laster ned.
Sist endret av Zherxyl; 19. desember 2014 kl. 12:04.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Last ned dette og kjør det. Den burde finne problemet.
Vis hele sitatet...
Anbefaler dette, og Microsoft Security Essentials eller AVG som virusprogram
Jeg har virusprogram, hva skal jeg et til?

Ellers takk.

Jeg har virusprogram, hva skal jeg et til?

Ellers takk.
Sist endret av Dobbel-m; 19. desember 2014 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dobbel-m Vis innlegg
Jeg har virusprogram, hva skal jeg et til?
Vis hele sitatet...
Virusfighter er rimelig obskurt tydelegvis. Eg har aldri høyrt om det før, og utfrå det eg kan finne om det er det ikkje nødvendigvis ideelt på desktop - ei heller er det gitt at dei har nok ressurser til å lage like gode signaturbanker som andre. Nettsidene til produsenten gjev meg og flashbacks til ytterst tvilsomme annonsebannere på seint 90-tal...

Så prøv tipsa du har fått i tråden - dei er ikkje gitt av vond vilje.
Sist endret av vidarlo; 19. desember 2014 kl. 17:14.
Da var det i orden, takk igjen

Nei, det virket ikke alikavell. Har installert det nye programmet, men har like mye reklame. Og jeg har en "You" ved siden av kryss, liten/stor og legg ned (chrome). Det str jeg kan logge meg på en chrome account, men sist jeg hadde den oppe, så var det også masse reklame greier. Jeg har fått fjernet den en gang, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger.
Formatere....?
Sist endret av Dobbel-m; 19. desember 2014 kl. 23:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dobbel-m Vis innlegg
Formatere....?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det hjelper og formatere disken, de fleste virus i dag henger igjen i bios etter formatering og fragmentering, du er nok nødt til å skaffe deg et nytt hovedkort.
Sitat av heiheiheiheihei Vis innlegg
Tror ikke det hjelper og formatere disken, de fleste virus i dag henger igjen i bios etter formatering og fragmentering, du er nok nødt til å skaffe deg et nytt hovedkort.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på det?
Sitat av Dobbel-m Vis innlegg
Da var det i orden, takk igjen

Nei, det virket ikke alikavell. Har installert det nye programmet, men har like mye reklame. Og jeg har en "You" ved siden av kryss, liten/stor og legg ned (chrome). Det str jeg kan logge meg på en chrome account, men sist jeg hadde den oppe, så var det også masse reklame greier. Jeg har fått fjernet den en gang, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger.
Formatere....?
Vis hele sitatet...
Ops. Det var ikke meningen å gi KP til han under, menmen.

Det jeg egentlig skulle si var at den logg inn greia skal faktisk være der.