Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 669
Jeg lurer på om det er safe og ta 2-300mg tramadol og ei 10mg valium 4-5 timer etter 40mg oxynorm nasalt og litt boof tidligere. Og da fylle på med mer tramadol utover kvelden om ikke livs farlig…

Har ganske høy toleranse på både oxynorm og tramadol vil jeg si. Må fort opp i 40mg oxy norm får en god rus og 6-700mg tramadol og ei valium der. Ettersom jeg har hatt smerter en stund og bare dratt den litt langt. (Skal stoppe helt nå om en uke eller 2 med alt av midler)

Lurer også litt på andre sine erfaringer rundt dette. Takk på forhånd for alle svar
Sist endret av Ben10fly; 1. desember 2024 kl. 01:59.
Vært der, gjort det.
Jeg vil påpeke en ting. Mange med problemer sier "jeg skal stoppe nå, om ***, eller, jeg klarer og stoppe om jeg vil, bare vent til ***".

Du påpeker selv at du klarer å stoppe, hvorfor må du si det/skrive det? Sloss du allerede i mot avhengigheten, altså det å klare å stoppe? Du prøver å overbevise oss allerede på det første innlegget i tråden din, hvorfor?

Ta en runde med deg selv, du kan klare dette om du virkelig vil. Ha troa på deg selv, ikke ta dette som en moralpreken - men ta det til deg, og jobb med det!

Beklager om jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, da det er vanskelig for andre å fortelle fasiten for kroppen din.
Sist endret av SaerDnAX; 1. desember 2024 kl. 02:36.
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Jeg vil påpeke en ting. Mange med problemer sier "jeg skal stoppe nå, om ***, eller, jeg klarer og stoppe om jeg vil, bare vent til ***".

Du påpeker selv at du klarer å stoppe, hvorfor må du si det/skrive det? Sloss du allerede i mot avhengigheten, altså det å klare å stoppe? Du prøver å overbevise oss allerede på det første innlegget i tråden din, hvorfor?

Ta en runde med deg selv, du kan klare dette om du virkelig vil. Ha troa på deg selv, ikke ta dette som en moralpreken - men ta det til deg, og jobb med det!

Beklager om jeg ikke svarer på spørsmålet ditt, da det er vanskelig for andre å fortelle fasiten for kroppen din.
Vis hele sitatet...
Ser den men hadde virkelig trengt et svar på selve spørsmålet
Får selv også utroooooolig god rus av tramadol...tilogmed depotene.... Tok jeg 3-400mg og en valium bare fordi jeg veit døgn max er 400/450 sitert forskjellig forskjellige steder.... Men valium da for å øke krampeterskelen tramadolen kunne gi på 400mg.... Tok jeg det uten vanlium følte jeg meg veldig anspent tidvis...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ver forsiktigt med å blande tramadol me valium å spesielt oxynorm 40mg å snortet i tillegg da det nesten har dobbel effekt, dette er heftig for pustemusklatur spesielt når man sover!
Tramadol er notorisk kjent for å gi komplikasjoner i kombinasjon med nesten alle rusmidler.
Du skal aldri blande tramadol med noe annet, i grunn. Skikkelig drittdop.