Sitat av
theskiesareblue
Det er bare å reise på de mest eksklusive barene og resturangene og se seg litt om hvem som bruker mest penger. Men de vil nok ikke ha noe å gjøre med “den gjennomsnittlige mannen” ..
Nei det er det ikke. Jeg har vært innom diverse miljøer som nrk sin Exit serie. Jeg likte serien godt, men Skaperne sier at dette ikke refererer noe miljø i Norge. Det er fiksjon og eventyr. I en eller to av episodene får vi et innblikk over hvordan disse gutta tjener penger, det blir det veldig lite lagt vekk på og det er vel snaue 15-20 minutter der personene jobber.
Har man forestillingen av å tolke serien som fakta at alle menn innad finans holder på, på denne måten så er det kun kjedelige nyheter. Du trenger ikke være rik eller ha mye penger for å leve denne livsstilen som er jævlig trash haha.
Selv Ole-Ronny og Kai-espenm som vanligvis jobber som elektriker/rørlegger har fint råd til dette, eneste element å fjerne er vel hus og bil til 30+ millioner. Veldig morsom serie, og spesielt hvilket bilde av denne *Psykopaten" altså han som er svensk gjør det hele humoristisk og løfter Exit litt mine øyne