Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1180
Gulloggrønneskoger
13 0
Hvordan kan jeg komme i kontakt med mennesker som lever nok så likt som de fra TV-serien Exit?
Det er bare å reise på de mest eksklusive barene og resturangene og se seg litt om hvem som bruker mest penger. Men de vil nok ikke ha noe å gjøre med “den gjennomsnittlige mannen” ..
Er historikken din her på Freak (kokain) relevant her?

Men det er nok ikke et enkelt svar. Du har sett folk på en tv-serie. Tv-serier er oftest ikke helt som i virkeligheten.

Om du vil møte folk som de i serien så ser du i serien at de som regel henger med andre likesinnede, rike, folk.
Sitat av Dømtogberømt Vis innlegg
Hvordan kan jeg komme i kontakt med mennesker som lever nok så likt som de fra TV-serien Exit?
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvorfor? Hva er intensjonen og baktanken med å kontakte de?

Intervju om livsstilen deres? Prøve å bli venn med de? Fortelle de om hva du synes om de? Har du en forretningside du trenger investorer til?

Jeg spør helt alvorlig og uten sarkasme
Michaels på Frogner.
Sitat av Dømtogberømt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mange norske som lever slik.

I serien er jo disse episodene fra livet kondensert ned til serien, det er nok mange vanlige dager i mellom som aldri kom med i serien.
Slike vennskap tror jeg oppstår på NHH og BI osv og holder sammen i etterkant for å gi hverandre fordeler.
Betalt regningene ?
35 7
Vis du sikter til inside trading, er nok dette feil måte og gjøre d på
Sist endret av illgotengains; 4 uker siden kl. 22:37.
Åja, jeg trodde vedkommende var ute etter intensiteten i happenings i livet.
Er det virkelig så utbredt? Kola er veldig normalt. Men alt det andre? Tja.
Sitat av theskiesareblue Vis innlegg
Det er bare å reise på de mest eksklusive barene og resturangene og se seg litt om hvem som bruker mest penger. Men de vil nok ikke ha noe å gjøre med “den gjennomsnittlige mannen” ..
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke. Jeg har vært innom diverse miljøer som nrk sin Exit serie. Jeg likte serien godt, men Skaperne sier at dette ikke refererer noe miljø i Norge. Det er fiksjon og eventyr. I en eller to av episodene får vi et innblikk over hvordan disse gutta tjener penger, det blir det veldig lite lagt vekk på og det er vel snaue 15-20 minutter der personene jobber.

Har man forestillingen av å tolke serien som fakta at alle menn innad finans holder på, på denne måten så er det kun kjedelige nyheter. Du trenger ikke være rik eller ha mye penger for å leve denne livsstilen som er jævlig trash haha.

Selv Ole-Ronny og Kai-espenm som vanligvis jobber som elektriker/rørlegger har fint råd til dette, eneste element å fjerne er vel hus og bil til 30+ millioner. Veldig morsom serie, og spesielt hvilket bilde av denne *Psykopaten" altså han som er svensk gjør det hele humoristisk og løfter Exit litt mine øyne