Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 720
Hei igjen. Forrige låt falt i smak, men nå har jeg noe bedre å by på

https://www.youtube.com/watch?v=XOvvEHv6gjc

Men å skrive "musikk", det ble for mye gitt. Unnskyldningen er at jeg er halvveis amerikaner på dette tidspunktet.
Sist endret av Pinneknurk; 23. august 2024 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Denne likte jeg veldig godt bro. Sinnsykt bra lydbilde, kreativ sammensetning av lyder. Skikkelig proft!
Herregud, dette er sånn ca. akkurat passe dritfett - og litt til!

Får skikkelig assosiasjoner til eldre Infected Mushroom (kompliment) i begynnelsen så klarer du å blande det med cinematiske og følelsesladede strenginstrumenter og vokaler på en helt nydelig måte, uten at det høres fåfengt eller unaturlig ut

Dette _elsker_ jeg, mer av dette vær så snill!
Sist endret av Lyra; 12. desember 2024 kl. 22:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig hyggelig at det falt i smak!

Sitat av Lyra Vis innlegg
Herregud, dette er sånn ca. akkurat passe dritfett - og litt til!

Får skikkelig assosiasjoner til eldre Infected Mushroom (kompliment) i begynnelsen så klarer du å blande det med cinematiske og følelsesladede strenginstrumenter og vokaler på en helt nydelig måte, uten at det høres fåfengt eller unaturlig ut

Dette _elsker_ jeg, mer av dette vær så snill!
Vis hele sitatet...
Infected Mushroom er en stor inspirasjon, så det tar jeg absolutt som et kompliment! Jobber på flere låter, så er bare å holde øynene på stilk. Nye låter dukker alltid opp på Soundcloud og Youtube, men poster nok her også.
Dritkult! Ekte vare. Har savnet sånn her musikk egentlig. Mange bra her inne på FF om dagen. Keep it coming.
Helt ok men jeg hadde fort skipped videre om jeg hadde hatt låten på en playlist.

Siden du definerer det som trance så er det 4/4 jeg kan ikke se låten du legger ut, så det er litt vanskelig å si. Om det er 4/4 og du bruker den vanlige psykedeliske beaten/slagene så gjør det ikke sangen spesiell, selvom du blander inn hva enkelt du kan med orkester, folkemusikk, utslag av sitater eller mer.

Kunne blitt en kul sang, bland inn andre sjangere, gjør den mindre "edm" og mainstream. Få inspirasjon fra de som lagde psy-trance etter det ikke lenger gikk på GOA i 90-tallet