Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 482
Vurderer å starte med daytrading på Nordnet, men er det sånn at du må betale en vis avgift når du overfører aksjer/kjøper/selger? Husker når jeg prøvde meg på daytrading på krypto via coinbase måtte jeg betale helt syke avgiftspriser
Sitat av vidarlo Vis innlegg
https://www.nordnet.no/no/kundeservice/prisliste

Er det urimelig med litt eigeninnsats?
Vis hele sitatet...
Dæven den Velkomstkurtasjen ser ikke dum ut
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av erris1 Vis innlegg
Vurderer å starte med daytrading på Nordnet, men er det sånn at du må betale en vis avgift når du overfører aksjer/kjøper/selger? Husker når jeg prøvde meg på daytrading på krypto via coinbase måtte jeg betale helt syke avgiftspriser
Vis hele sitatet...
38% skatt på salg. Blir sannsynligvis lavere etter Høyres planer om en ny formueskattordning som kutter i formueskatt på aksjer (som egentlig kun vil være i favør til rike mennesker som ikke har realinntekt og som har formuen sin i aksjer, så dette blir egentlig bare dyrere for alle oss vanlige, mens rike blir rikere. Men nok om politikk)

Du hadde funnet denne informasjonen veldig fort sjøl med et enkelt søk
Sist endret av vidarlo; 7. desember 2024 kl. 22:47. Grunn: by request