Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 478
Et hypotetisk tilfelle.

Om man har i overkant mye eller bruker veldig lite, og vil oppbevare dette over flere år, hva vil være beste måten å beholde det best mulig lengst mulig.

Dette skal lages edibles av, kokkosolje og det skal ikke røykes.

Jeg tenker vakumpakking i 'porsjonspakninger'
Putte disse vakumpakkene i et lufttett norgesglass i fryseren.

Noen som har råd?
Vi vakumpakket en god del en gang. Gjemte det i en kjølig kjeller med lite luftfuktighet. Det burde jo være bra tenkte vi. Så glemte vi av alt sammen helt til han som eide huset spurte meg om jeg ville se noe semtex som han hadde fått noen år før. Joda svarte jeg. Da han åpnet pakken viste det seg at det var en av de pakkene vi hadde gjemt der for årevis siden og ikke semtex. Når vi pakket det så var det prima vare. Når vi åpnet det opp flere år senere så var det lav kvalitet og knapt det. Sånt man røyker i nøden.
Har oppbevart weed inorgesglass i ca1år det funka like bra
Jeg bruker denne. Der er det også en beholder for å legge inn en sånn fuktighetspose eller hva jeg skal kalle det.