Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 643
Heyo! Har noen noen erfaring med å kjøpe THC-vapes fra USA? Min første tanke er at tollen vil vel uansett konfiskere de, men de som selger mener det er "100% safe and secure".
Stor sjanse for at det stoppes.
Uten erfaring, men thc er vel fremdeles forbudt. Og dermed ikke lov å bestille.
Vis den kommer i samme innpakning så er det nesten 100% sjangse før at pakken blir tat i tollen.
Men de kunne jo alltids prøvd å legg thc vape i en pakke med vanlig nikotin vape. Men vis de åpner å ser at vape ikke er lik den som er på pakken
bestill heller innenlands fra en viss side som du ikke kommer på med vanlig nettleser
420 friendly
Trådstarter
3 0
Sitat av Iran666 Vis innlegg
bestill heller innenlands fra en viss side som du ikke kommer på med vanlig nettleser
Vis hele sitatet...
Og hvordan får jeg tak i den linken? 😏
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av HairyOtter Vis innlegg
Og hvordan får jeg tak i den linken? 😏
Vis hele sitatet...
Ikke her.

Tråden din er på grensen av hva vi tillater. Du må gjerne spørre generelt om erfaringer med det ene og andre. Men sekundet du spør spesifikt om hvordan du skaffer illegale stoffer så bryter du reglene.
420 friendly
Trådstarter
3 0
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ikke her.

Tråden din er på grensen av hva vi tillater. Du må gjerne spørre generelt om erfaringer med det ene og andre. Men sekundet du spør spesifikt om hvordan du skaffer illegale stoffer så bryter du reglene.
Vis hele sitatet...
Gotcha.