Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1512
Har nettopp opprettet meg en paypal-account og skal til å overføre penger til kortet fra nettbanken. Problemet mitt er at når jeg skriver inn kontonummeret hos paypal, i nettbanken, kommer det opp at "Mottakers kontonummer er ugyldig". Har DNB/postbanken - Visa Electron.
Noen som har vært borti dette før?
Visa electron er ikke kredittkort/debitkort. Snakk med foreldrene dine om å skaffe deg et ekte VISA kort, det går an selv om du er under 18.
Trådstarter
44 5
Sitat av Kolobok Vis innlegg
Visa electron er ikke kredittkort/debitkort
Vis hele sitatet...
Det er derfor det kommer opp at kontonummeret er ugyldig? Fordi et slikt kort ikke kan overføre penger til f.eks paypal?
Trådstarter
44 5
Sitat av Pl0xed Vis innlegg
Det er derfor det kommer opp at kontonummeret er ugyldig? Fordi et slikt kort ikke kan overføre penger til f.eks paypal?
Vis hele sitatet...
EDIT: Fiksa problemet!
Fikk du det til, fordi jeg lurer på om det går an. Har Visa Electron selv, men har ikke fått testa ut. :P
Hvis du har bankkort fra Nordea kan du bruke den på paypal uten problemer. Gjør det selv, har aldri hatt et problem med det.
Trådstarter
44 5
Kopierte bare kontonummeret jeg skulle sette pengene inn på, men glemte å fjerne punktumene mellom
Etter å ha fjerna disse funka det fjell!