Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 535
Hei,

Jeg bestilte en vare hos Elkjøp som de ikke hadde på lager når jeg bestilte, fikk så beskjed om at varen kommer på lager i den aktuelle butikken på tirsdag 11.juni. Spørsmålet mitt er egentlig bare: hvor lang tid har jeg på å hente varen etter den har ankommet butikk?

Må den hentes på dagen? Er snakk om en hvitevare og jeg har ikke bil så må derfor ordne med transport når en kompis har tida til å hjelpe meg med det. Får ikke svar fra kundeservice så tenkte derfor å spørre her
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
15 - Klikk og hent

Vi tilbyr konseptet "Klikk & Hent" på nettstedet, som betyr at du bestiller en vare på nett, men velger å hente varen selv i ditt lokale varehus. Varen må hentes innen 72 timer. Dette konseptet gjelder ikke for varer fra partnere.
Vis hele sitatet...
Fra sidene til Elkjøp
Er en stund siden jeg jobbet på lager hos Elkjøp, men det var ingen protokol for når man skal begynne prosessen med å kansellere kjøpet. Noen kommer til å ringe deg og spørre om du har glemt det elns, så forteller du når du kan hente varen. Alt kommer til å gå bra om du svarer på telefon. Hos oss stod det alltid minst en solgt vare og samlet støv i et hjørne.
Bestilte en vaskemaskin til min lokale Elkjøp butikk en gang eg var på sjøen, men hadde ikkje mulighet til å hente den før eg kom hjem igjen. Kontaktet Elkjøps kundeservice og ga dem en headsup at eg ikkje kunne hente den ved ankomst butikken og om det gjekk greit at den kunne stå hos dem 3 uker siden eg fortsatt var på sjøen. Det var ingen problem sa dama eg pratet med og hun skrev en notat på bestillingen.

Hentet vaskemaskinen når eg kom hjem igjen uten problemer
Sist endret av FreeMax; 1 uke siden kl. 00:52.