Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  173 19523
Vet ikke om det finnes noen Lil Wayne fans her inne men jeg prøve i allefall.
Har vært stor fan i mange år å har veldig mange kunskaper, spør meg gjerne om spørsmål eller lignende hvis du skulle lure på noe eller vil diskutere noe.
Men det jeg lurer på er: Hva er din favoritt Waynesang?
Hvilken sang syns du får for lite oppmerksomhet?
Begrunn svaret.

(Min favorittsang er Trouble, men jeg er kjempegla i MANGE sanger til. Han er jo rap-artisten med flest sanger noen sinne. Jeg synes Fly In og Fly Out fra Carter II for for lite oppmerksomhet)

Rart at han har så lite fans i Norge med tanke på hvor stor han er. Solge mest albumseksemplarer i hele 2008 med Carter III, 1 million solgte allerede i første uke.
Synes ikke han er noe spesiell når det kommer til musikk, men I'm So Paid, som han sang sammen med Akon gir en skikkelig sommerfølelse
Jeg takler ikke å høre på Lil Wayne, ganske enkelt fordi stemmen hans er grusom + autotune oppå det.
Tja spør du meg er Lil Wayne ganske populær blant "sosseungdom" og diverse Rap fans, han har ganske unik stemme, men tekstene hans kommer til kort! men siden han nå har startet et sammarbeid med tech N9ne er jeg spent! http://www.youtube.com/watch?v=iCUULhGMKts
Rart at du som hardbarka lil wayne fan ikke kaller han for weezy.
Må si meg enig med leetwince, im so paid er den beste sangen lil wayne er med i. Men det skyldes jo at jeezy er med
Har vært Lil Wayne fan lenge. Klarer ikke å komme fram til min yndlings sang. Men liker aller best "Right above it", "A milli", "mr.carter" kunne nevnt MANGE flere sanger. BESTE rapper ever!!
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Rart at du som hardbarka lil wayne fan ikke kaller han for weezy.
Må si meg enig med leetwince, im so paid er den beste sangen lil wayne er med i. Men det skyldes jo at jeezy er med
Vis hele sitatet...
tenkte å skrive på en så alle vet va jeg snakker om. Såklart er weezy favorittkallenavnet

Sitat av Rayes Vis innlegg
Jeg takler ikke å høre på Lil Wayne, ganske enkelt fordi stemmen hans er grusom + autotune oppå det.
Vis hele sitatet...
Stemmen hans er faktisk blitt bedre nå ettersom han har sluttet med "Syrup" og weed. Den var ganske grov en stund men jeg liker den bare jeg da..
Autotune er kun å finne på hans nyere mainstream sanger, han har også veldig mange undergroundsanger som er mye mere ekte rap

Sitat av Shellshock Vis innlegg
Tja spør du meg er Lil Wayne ganske populær blant "sosseungdom" og diverse Rap fans, han har ganske unik stemme, men tekstene hans kommer til kort! men siden han nå har startet et sammarbeid med tech N9ne er jeg spent! http://www.youtube.com/watch?v=iCUULhGMKts
Vis hele sitatet...
Tekstene kommer ikke til kort om du har hørt de rette sangene, nei. Når man har så mye sanger som Lil Wayne er det klart det blir mye dårlig rundt omkring, men de gode klassikerene overveier det i lange baner synes jeg.

Søk opp:
Something You Forgot
Trouble
Tie My Hands
D.O.A ( ganske ny låt faktisk )
Shoot Me Down
Moment Of Clarity (Freestyle)
Teddybe4r, sjekk ut denne sangen, drit bra!! http://www.youtube.com/watch?v=bbrfdQMOSDc
Du sa at Lil Wayne har sluttet med syrrup og weed. Han har sluttet med syrrup men ikke weed.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Har vært Lil Wayne fan lenge. Klarer ikke å komme fram til min yndlings sang. Men liker aller best "Right above it", "A milli", "mr.carter" kunne nevnt MANGE flere sanger. BESTE rapper ever!!
Vis hele sitatet...
At du sier at lil Wayne er beste rapper ever er bare så feil
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
[...]Han er jo rap-artisten med flest sanger noen sinne.
Vis hele sitatet...
Med 8 album? Ghostface Killah har 9. Og det var bare et navn jeg dro opp av hatten.
Sitat av raze Vis innlegg
Med 8 album? Ghostface Killah har 9. Og det var bare et navn jeg dro opp av hatten.
Vis hele sitatet...
Lil Wayne har jo mange mixtapes da.
Liker egentlig ikke Lil Wayne i det hele tatt, men synes at Lisa Marie og A Milli går an å høre på.
Sist endret av Critiqueque; 15. juni 2011 kl. 17:46.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
syntes ikke han er noe spessielt, men denne sangen er vel best av de han er med i http://www.youtube.com/watch?v=EVsdXnAMeJM og den med de game, my life
Sitat av raze Vis innlegg
Med 8 album? Ghostface Killah har 9. Og det var bare et navn jeg dro opp av hatten.
Vis hele sitatet...
ikke glem at lil wayne har 100vis av mixtapes. Så er han jo med på ALt for mange sanger og klassikere til andre artister. Det er nettopp derfor folk tar helt feil av Lil Wayne, han har så mye musikk man må grave litt etter som ikke er mainstream musikk du hører på MTV.

Sitat av snowdog Vis innlegg
syntes ikke han er noe spessielt, men denne sangen er vel best av de han er med i http://www.youtube.com/watch?v=EVsdXnAMeJM og den med de game, my life
Vis hele sitatet...
Elsker det verset der, kjempebra beat og bra flow. Laget en remix av sangen der forresten når jeg tenker meg om

Sitat av Lil J Vis innlegg
Teddybe4r, sjekk ut denne sangen, drit bra!! http://www.youtube.com/watch?v=bbrfdQMOSDc
Du sa at Lil Wayne har sluttet med syrrup og weed. Han har sluttet med syrrup men ikke weed.
Vis hele sitatet...
Han er helt clean. Går mest i sigaretter nå
"Yeah it’s a big difference. I almost jumped in the crowd. I’m like I’m sober, I’m sweating. I’m tasting my sweat. My sweat taste different. My sweat used to taste like weed. But now it’s just, I’m like I don’t know what it is. I’m out there, my eyes big, my eyes all wide. I had threw my glasses, I don’t even need these. I could see everything right now. But yeah man, it’s a great feeling"
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Av my life eller haterz ?
For dere som tror det så er jeg vel innerst inne klar over at Lil Wayne ikke er beste rapperen "ever", men jeg elsker personligheten hans, humoren, musikken, stylen og ikke minst hvor hardtarbeidende han er å tilfredstiller fansen mer enn noen andre artist (maks 3-4 danger mellom han er på en ny sang eller dropper en selv) "Best Rapper Alive" er vel mest en image ting, han er nok mer beste komplette artist når det kommer til musikk, person og utstråling på scenen. Så mange gode egenskaper.

Kanskje det er på tide å dele våre favorittsetninger, metaforer eller ordspill? Her er han jo nummer 1 uansett hvordan noen snur og vender på det

Sitat av snowdog Vis innlegg
Av my life eller haterz ?
Vis hele sitatet...
Haterz. Han har jo ikke noe vers i My Life, "bare" en syk hook
Sist endret av Teddybe4r; 15. juni 2011 kl. 18:01.
Syntes ikke lil wayne har noe talent egentlig, greit nok han produserer som FAEN, men jeg har ennå tilgode å høre noe fra ham som virkelig er bra.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Syntes ikke lil wayne har noe talent egentlig, greit nok han produserer som FAEN, men jeg har ennå tilgode å høre noe fra ham som virkelig er bra.
Vis hele sitatet...
Hva liker du da, rap med følelser og om gettolivet?vom fame, bitches, money ?
om weed og diverse dop? syke rim? syke beats? kjapp rap ?
skal prøve å finne en for din interesse. nevn gjerne favorittartist
Sist endret av Teddybe4r; 15. juni 2011 kl. 18:10.
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
For dere som tror det så er jeg vel innerst inne klar over at Lil Wayne ikke er beste rapperen "ever", men jeg elsker personligheten hans, humoren, musikken, stylen og ikke minst hvor hardtarbeidende han er å tilfredstiller fansen mer enn noen andre artist (maks 3-4 danger mellom han er på en ny sang eller dropper en selv) "Best Rapper Alive" er vel mest en image ting, han er nok mer beste komplette artist når det kommer til musikk, person og utstråling på scenen. Så mange gode egenskaper.

Kanskje det er på tide å dele våre favorittsetninger, metaforer eller ordspill? Her er han jo nummer 1 uansett hvordan noen snur og vender på det


Vis hele sitatet...
Ja, jeg er enig. Elsker personligheten og stilen hans selv.
Slenger med et par fete ordspill:

"No brakelights on my car-rear"(car-rear --> career)
"Real G's move in silence, like lasagna" (G'n blir stum når du uttaler lasagne)

To fete utdrag fra sanger:
"Man, little Weezy got a style that even I can't find
Man, some shit just be so hard, I be like that line ain't mine
And if that is under a gram, then that line ain't mine
And if you niggas talking war, well bitch, it's combat time
Hey, I take three l's to the head: love, live, life, then I'm dead"

"I'm from New Orleans I'm a Giant in this bitch
Move the G and add an S and put the I before the N and put
The A in front of that and that's what I am to the end
That's a Saint mothafucka simplify it for them"
Sist endret av Teddybe4r; 15. juni 2011 kl. 18:25.
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
Slenger med et par fete ordspill:

"No brakelights on my car-rear"(car-rear --> career)
"Real G's move in silence, like lasagna" (G'n blir stum når du uttaler lasagne)

To fete utdrag fra sanger:
"Man, little Weezy got a style that even I can't find
Man, some shit just be so hard, I be like that line ain't mine
And if that is under a gram, then that line ain't mine
And if you niggas talking war, well bitch, it's combat time
Hey, I take three l's to the head: love, live, life, then I'm dead"

"I'm from New Orleans I'm a Giant in this bitch
Move the G and add an S and put the I before the N and put
The A in front of that and that's what I am to the end
That's a Saint mothafucka simplify it for them"
Vis hele sitatet...
Ja. ELSKER ordspillene hans!!!
Er en dedikert rap-fan, men har aldri likt weezy. Tekstene har ingen mening, bare vrøvl om money 'n bitches, akkurat som wiz.
Stemmen er riktignok spesiell, men jeg føler ikke talentet. Resptekterer selvsagt at du er fan av han, men det eneste kule Lil Wayne driver med, er samarbeidet med Tech N9ne. Det kommer til å bli bra, sannsyneligvis kun pga. tech.

Du sier at han er den rapperen med flest sanger?
Hvor er alle disse kunnskapene du snakker om?
Tupac på da ha minst tre ganger så mange sanger som Lil Wayne? Hva med Snoop Dogg? Har discografien til begge, og det er en lang scroll.

Edit: Sjekk ut freddie gibbs du!
Sist endret av UncleSam; 15. juni 2011 kl. 18:41.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Er en dedikert rap-fan, men har aldri likt weezy. Tekstene har ingen mening, bare vrøvl om money 'n bitches, akkurat som wiz.
Stemmen er riktignok spesiell, men jeg føler ikke talentet. Resptekterer selvsagt at du er fan av han, men det eneste kule Lil Wayne driver med, er samarbeidet med Tech N9ne. Det kommer til å bli bra, sannsyneligvis kun pga. tech.

Du sier at han er den rapperen med flest sanger?
Hvor er alle disse kunnskapene du snakker om?
Tupac på da ha minst tre ganger så mange sanger som Lil Wayne? Hva med Snoop Dogg? Har discografien til begge, og det er en lang scroll.

Edit: Sjekk ut freddie gibbs du!
Vis hele sitatet...
Som nevnt tidligere, money and bitches, autotune, gitar, slike ting er et du finner i hans nyere mainstream sanger. HAN HAR SÅ MYE MER Å BY PÅ

Lil Wayne kommer nå med sitt 9. studioalbum, han har VEEELDIG MANGE mixtaper med opptill 30 sanger på hver, det er der han vinner antallet sanger. Hvis du regner med collabs som Like Father, Like Son og alle sangene han er med på ellers vinner han suverent over en hver rap-artist. Ingen har noen gang klart å fastslå det eksakte nummeret av sanger men det er 4sifret i allefall.
Sist endret av Teddybe4r; 15. juni 2011 kl. 18:47.
Drop the world er faktisk ganske phet
Så hvor er alle disse mixtapene du snakker om?

Drop the world suger, red nation er den beste sangen med Lil Wayne
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Så hvor er alle disse mixtapene du snakker om?

Drop the world suger, red nation er den beste sangen med Lil Wayne
Vis hele sitatet...
søk på datpiff.com
I'm me er den feteste låta!
Jeg synes alle sangene får for mye oppmerksomhet. Musikken er dritt. Han kan ikke synge og teksten er forferdelig. Autotune hele veien.
Sist endret av nikons; 15. juni 2011 kl. 20:03.
Sitat av nikons Vis innlegg
Jeg synes alle sangene får for mye oppmerksomhet. Musikken er dritt. Han kan ikke synge og teksten er forferdelig. Autotune hele veien.
Vis hele sitatet...
Lest tidligere innlegg?
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Lest tidligere innlegg?
Vis hele sitatet...
Folks meninger om Lil waynes "talent" er altfor uinteressant til at jeg gidder å lese gjennom tråden.
Sitat av nikons Vis innlegg
Folks meninger om Lil waynes "talent" er altfor uinteressant til at jeg gidder å lese gjennom tråden.
Vis hele sitatet...
Da har du jo bestemt deg da hvis du ikke åpner opp for å sjekke ut en person med så mange sanger at jeg som har hørt på han hver dag i 4 år nå finner nye sanger stadig vekk som jeg liker. DET er en fin ting med weezy, en av mange
hmm, nå er ikke jeg noe spess fan av lil wayne, men jeg liker en sang av han, tror det var han isåfall.

han synger: I make it raaain! :P noen som husker den?

uansett, den liker jeg hehe.
For og være ærlig må jeg være bra høy/full for å takle musikken hannes. Og jeg hører alt fra Chealsea grin til Vinnie Paz. Spessielt A milli. Å høre en random si A milli en million ganger (Phun intended) mens "Weezy" skryter over hvor mye penger han har blir bare for mye av det "gode".

Men for all del, musikk er subjektivt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Elsker og hater Lil Wayne. Han er en fjomp og klarer ikke bruke autotune på en vettug måte. Men det fenger som faen og alt han gjør er unektelig kult, selv når det suger.
Digger spess Like Father Like Son albumet med Birdman.
Noen utvalgte:
Lil' Wayne & Birdman - Leather So Soft
Birdman & Lil' Wayne - Get Your Shine On
Sist endret av Bothrops; 15. juni 2011 kl. 20:31.
Sitat av sugerøret Vis innlegg
hmm, nå er ikke jeg noe spess fan av lil wayne, men jeg liker en sang av han, tror det var han isåfall.

han synger: I make it raaain! :P noen som husker den?

uansett, den liker jeg hehe.
Vis hele sitatet...
Fat Joe - Make It Rain ft. Lil Wayne

Anbefaler deg å ta en titt på remixen med R.Kelly. En av de få låtene han er bra i faktisk

Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
For og være ærlig må jeg være bra høy/full for å takle musikken hannes. Og jeg hører alt fra Chealsea grin til Vinnie Paz. Spessielt A milli. Å høre en random si A milli en million ganger (Phun intended) mens "Weezy" skryter over hvor mye penger han har blir bare for mye av det "gode".

Men for all del, musikk er subjektivt.
Vis hele sitatet...
Mange sanger på Carter III var jo laget for å tilfredstille folkemassene, noe den så til de grader gjorde fordi slik musikk selger. Understreker fortsatt at han har så mye forskjellig musikk og så mange sanger at det egentlig ikke er mulig å bare si rett ut at man ikke liker Lil Wayne
Er dedikert fan av Lil Wayne. Har for tiden 1500 sanger av ham, men det er nok ikke alle. Jobber hele tiden med å få komplett diskografi. Tenkte faktisk å lage en Lil Wayne-tråd, og det skal jeg gjøre når jeg får tid En litt ordentlig og oversiktlig tråd.

Musikk er subjektivt, ja. Og det med stemmen er i og for seg greit nok. Enten så liker man en stemme, eller så gjør man det ikke. Men han er definitivt en talentfull og flink rapper. Og han rapper bare om det samme, ikke sant? 2000+ sanger, og så tror du alle handler om det samme? Gi meg et tema, så skal jeg gi deg en sang.

Men ja, I'll be back!
tema:Krig. Gi meg en sang. Gav bare et lett tema til å begynne med
Sist endret av søtmann50; 16. juni 2011 kl. 05:09.
HATER Lil wayne og da spesielt fordi han tror han er en av de store bare fordi han har spydd ut middelmådige album og mixtapes, han er langt ifra en av de dårligste rapperene men det at han tror han er så ekstremt dyktig irriterer meg grenseløst.

Tenåringes rap for tenåringer..
sendte en sånn "fanmail" til han en gang, med sånne bokstaver som jeg hadde klippet ut fra diverse aviser og ukeblader... hater fyren

http://www.youtube.com/watch?v=xsyEjQ8a8XI var en freestyle han gjorde... talent, my ass

når folk sier han er den neste 2pac osv sier jeg bare at det er på tide at han blir skutt...
Han høres jo ut som Steve-o?
Han høres jo ut som Steve-o?
Vis hele sitatet...
jau, med herpes og en motorsag kjørt ned i kjeften
Lil Wayne faktisk, hvorfor ikke bare høre på ordentlige artister? Som f.eks Eminem...
Sitat av søtmann50 Vis innlegg
tema:Krig. Gi meg en sang. Gav bare et lett tema til å begynne med
Vis hele sitatet...
Runnin fra albumet Rebirth

Sitat av Whattnizze Vis innlegg
sendte en sånn "fanmail" til han en gang, med sånne bokstaver som jeg hadde klippet ut fra diverse aviser og ukeblader... hater fyren

http://www.youtube.com/watch?v=xsyEjQ8a8XI var en freestyle han gjorde... talent, my ass

når folk sier han er den neste 2pac osv sier jeg bare at det er på tide at han blir skutt...
Vis hele sitatet...
NÅ skal det sies at det der vart på den tia han var veeldig langt nede i misbruk av syrup å weed, han klarer jo nesten ikke å snakke engang, snakker bare tull. Men så er det jo også et faktum at han aldri har vært noe spesielt til freestyler, men musikken er fortsatt noe annet
Lil Wayne er dritt, hater robotstemmen hans
Sitat av danseku Vis innlegg
HATER Lil wayne og da spesielt fordi han tror han er en av de store bare fordi han har spydd ut middelmådige album og mixtapes, han er langt ifra en av de dårligste rapperene men det at han tror han er så ekstremt dyktig irriterer meg grenseløst.

Tenåringes rap for tenåringer..
Vis hele sitatet...
Når man har nådd den suksessen Lil Wayne har klart så er det lov å være selvgod. Mye av populariteten har ødelagt musikken hans endel i det siste tho.. tekstene var mye mer "real" før når han rappet mest om hvordan det var å vokse opp i ghetto'en å få hele byen rassert av orkanen katrina (osv osv)
Han lager heldigvis noen sanger med masse følelser i enda, slik som denne http://www.youtube.com/watch?v=XoXjK3xtGJc
Sist endret av Teddybe4r; 16. juni 2011 kl. 17:15.
Lil wayne er en tragisk sellout -wannabe gangster.Jeg fatter ikke hva folk ser av talent i den karen.Han hadde ett visst talent i noen av sine eldre sanger,men det han gir ut nå om dagen er bare bullshit.Masse rappere som knuser lil wayne.
Jeez. Ingen spesiel fan av hip-hop, men Lil Wayne er noe av det værste som finnes. At folk liker han er en av to grunner:

- De er 14 år.
- De har ingen anelse av hva som karakteriserer god musikk, uansett sjanger.

Her er noen videoer;

Regulate

Free Mason

Who Am I
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Lil Wayne faktisk, hvorfor ikke bare høre på ordentlige artister? Som f.eks Eminem...
Vis hele sitatet...
Synes du Eminem er en bedre rapper enn lil wayne?
Da har du null peil på rap.
Jeg, som flere sier, synes at lil wayne ikke eier talent, flyt eller oppfinnsomhet. Hvis jeg skal høre på hiphop/rap, må beaten være old school og fengende, og tekstene morsomme med god flyt og rytme.
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Synes du Eminem er en bedre rapper enn lil wayne?
Da har du null peil på rap.
Vis hele sitatet...
Eminem er da en mye bedre rapper enn lil wayne.Greit nokk at eminem også har endel mainstream sanger,men han har også lagd mye bra.Spesielt de eldre sangene.