Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54470
Eneste jeg kan huske jeg har stjælt er 10-15 populære 1000tusjer fra skolekorpse!
disse brukte vi til og tagge inne på barneskolen da jeg gikk der. fargela også sko.sekken min osv.(2.klasse)

Frastjålet:en helt tom deodorant! hahaha... og har også blitt frastjålet cans mens jeg har malt lovlig her i stavanger. og satte en gang en pose full av søppel på sykkelstyre mitt mens jeg var på butikken.
den var vekke da jeg kom ut igjen. sykkelen var ulåst og koster veil 20000kr hehe idiot tyver..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stjal en kost en gang bare for å ha noe å gjøre..har ikke blitt frastjålet så mye selv..lesebrillene mine tror jeg ble tatt en gang XD men fikk dem tilbake på skolen dagen etter XD
Stjelt noen rusbrus og litt snus ogsånt ;D ikke i fylla da=) har blitt frastjelt en sykkel og en Kondom det var med jordbær smak :P
Sitat av Thedeeq
Da jeg gikk på ungdomskolen brøt jeg og noen kompiser oss inn på hovedlageret å tok blyanter, kladdebøker og pussegummi.

Har blitt bøffa for en ødelagt skrivebordslampe en gang også!
Vis hele sitatet...

skolelyse eller hehe`?
Sitat av boogeyman
Jeg har; Masse skilt (dumper, bil som sladder, 30 og 40 sone, elg (som forøvrig var umenskelig stort) sinnsykt mange meter med politi sperrebånd, en stor mengde glass, et par utestoler, og en gjennomrusta kulegrill...
Ellers er det ikke mye som stopper meg i å raide ett kjøleskap hvis jeg blir sulten på hjemmefest. En gang kokte vi poteter, stekte pizza, og stekte no koteletter samtidig. Det blei faktiskt ganske godt....
Vis hele sitatet...
hey, bra med det politi sperrebåndet,
det kan du gjøre mye rart med.....
Noen stjal den gamle, rustne og stygge Europrissykkelen min med ødelagte gir i sommer . Jeg ble ikke akkurat lei meg for det.

Jeg har tatt blomsterpotter og en søppeldunk, men jeg aner ikke hvorfor . jeg kasta det ifra meg ikke så langt ifra husene.

Ja, jeg har også tatt x antall selvlysende skilt fra et sted. de måtte skrues løs.
Husker jeg og noen kammerater stjal mangen tusjer fra skolen våres, vet ikke hvorfor, men det ble en jævli god del..Men vi ble tatt da..:P
Vel det desidert tåpeligste tyveriet jeg har blitt utsatt for, må være da jeg etter en 2 timer lang kamptrening ble frastjålet min velbrukte susp.... stakkars, stakkars tyven
Haha, lol..
Det kan umulig vere noe å skryte av for den skurken..:P
Under et dataparty jeg var med å arrangerte var det noen som hadde stjålet ei gåsforma blomsterpotte (fra ett av nabohusene) og lagt den blandt premiene (uten at vi i crew hadde merket det ). Jeg husker ikke om det ble så vi premierte den bort eller ikke, men den endte iallefall opp i gangen ved garderobene, og der har den stått i flere år nå.
noen stjelte en 'sånn skru knott sak' til stekeovn min :i
er veldig irriterende når man skal varme pizza

noe av det dummeste jeg har stjelt må vel være.. uhm.. en bok?
eller kanskje en pakke med stekesmør? hehe
Jeg var på en fest med litt halloween-pynt på, flaggermus og edderkopper og sånt... Våknet med 4 flaggermus (husker at jeg tok 2 av dem), 3 edderkopper, 2 oransje telys og.. *trommelyd* EN LANG SPIKER... wtf? spikeren skjønte jeg ikke... Typen stjal ei flaske vodka da
Hmm.. la merke til at ingen har nevnt lightere!
Våkner alltid med noen ekstra lightere i lommen søndags morgen

Går alltid med ølposen i handa setter den aldri ifra meg!
mest idiotiske jeg har blitt frastjålet... hmmm batteriet til laptopen... fikk det tilbake senere men uanz.. irriterende og idiotisk...

mest idiotiske jeg har naska i fylla... det må være da jeg tydeligvis har fylt lommene med mine EGNE ting før jeg la meg... festen var hos meg...

lightere er en selvfølge... er enten/eller... enten så har man ingen - eller så har man plenty... rekorden min er 20+ på en fest^^ å jeg gjør det ikke bevisst
I natt var det innbruddstyver her og stjal et verktøysett, men ingenting annet hadde blitt tatt... Noen er bare rett og slett dumme!
har blitt frarøvet noe så orginalt som en... svett stilongs. hadde pengbok og mobil i bagen min men, nei da karen valgte å ta stilongsen min.
Sist endret av nerga; 2. januar 2007 kl. 17:04.
jeg har blitt frastjålet mye rart, men de mest merkelige tinga har jeg stjålet selv faktisk.

Vokna opp etter en fest med 1 bomerang og et håndkle. Håndkle var fint det, bare at jeg hadde dratt med hanken den hang på, pluss deler av flisene fra veggen.... jeg husker ingen ting, men det lå nå i sekken når jeg vokna :P
Var i Afrika en gang, der ble vi frastjålet en Ole Brumm-sekk full av bleier og tåteflasker.. Utur for han som stjal den, rett på sida av var det en sekk med fotografiapparat og litt forskjellig... heheh
Stjal en tom bruskasse engang. Ikke spør.
Bok med kamerater (busted), tamponger, lypsyl, lipgloss, ølglass, hundrevis av dekk som vi kastet på sjøen, mat, deodorant +++ som jeg har stjålet

Hva faen skal jeg med alt det der?;\

ølglass og mat er grett, men wtf skal jeg med en bok ? tamponger osv ? hmm..
Min feminine side kommer fram når jeg drikker!
Sist endret av kwm; 4. januar 2007 kl. 03:10.
Hvorfor kasta du dekka på sjøen.......?
har stjålet en ting, høres kanskje dumt ut men jeg gjorde innbrudd i en gravemaskin for et brannslukningsaparat og en arbeidsbukse.
buksa blir brukt en dag i dag når jeg jobber.. :P
Sitat av shurething
Hvorfor kasta du dekka på sjøen.......?
Vis hele sitatet...
Fordi vi var noen idioter...
Dekk til 500-1000 kr stykket ? kasta sikkert rundt 50stk!
Dette ble ikke frastjålet "meg", men "oss". Jeg bor på ett hybelhus og vi har sånn gammelt sikringskap med skrusikringer. Disse må vi stå for selv og en morgen var det pluttselig veldig mørkt på alle rom og i gangene og alt. Da var det noen luringer som hadde vært her å stjålet alle sikringene .
Ble gjørt innbrudd hos meg engang. Kom hjem fra danmarktur, og så at alle julegavene var åpna og rivi istykker, alkoholskapet var åpna, men ikkeno tatt. Ikke surroundanlegget eller den 42" plasmaskjermen heller... Men de knakk sjokoladepenisen jeg hadde på soverommet da ikkeno borte. Bare ødelagt, rather bedritent imo
Får ikke folk her dårlig samvittighet av og til ? :S
rareste som har blitt stjålet fra meg er en hustelefon en tom pappeske å skoene mine
Sist endret av BLixxzz; 5. januar 2007 kl. 19:01.
Sitat av cognomen
Jeg har blitt frastjelt System of a Down's album, "Steal This Album" tre ganger nå.
Folk skal alltid ta det bokstavelig, og har stjelt det albumet..
Nå har jeg klistra på en lapp på coveret, slik at det nå står "Don't Steal This Album", men da tenker vel folk bare "omvendt psykologi, vi tar det ^^)
Vis hele sitatet...
Hehehe, den likte jeg! :P Har blitt frastjålet en hestesko, som hang over utgangsdøra..
jeg har nettopp stjålet en slik stav som står i strømgjerdene til biff`ene våre
da jeg og noen kamerater var på alene hjemme fest hos en jente en av kompisene mine kjente, vi drakk oss skikkelig drita for så å ta turen opp på soverommet til moren hennes, vi raserte det som var av komoder og klesskap, før vi gikk hadde vi tatt med oss, en dildo, en brukttampong og noen truser, de kom fra moren hennes som ikke er så ung at det gjør no :S den ene kameraten min har alt dette enda, hvor ekkelt er ikke det xD
Det sureste noen har stjålet fra meg må ha vært mp3 spilleren min, som var komplett umulig å bruke med mindre man var meg, på grunn av diverse småskader og bugs med firmwaren. Var tyven heldig, kunne hun, for det var ei jente, fått en femtilapp for den. Jeg måtte punge ut 2000 for en ny...
Har bitt frastjålet et lite fingerboard, som er et lite skateboard som man må bruke fingra.
Har blitt frastjålet en klokke med verdi av 2000,- i gymmen på ungdomsskolen
Men de tok ikke pengboken og mobilen som lå i den andre lommen
I pengboken var det 1500,- kroner og mobilen var en uke gammel
Jævla surt uansett..
haha! noen stjal en halv, halv liter cola fra meg på et lan en gang
og jeg har sjelt doruller på en resturant. btw.. just for fun
det var noen som stjelte skolesekken og gymbagen min en gang. de hadde tatt ut alle bøkene og klærne fra sekken. smartingen hadde også tatt ut i-pod'n, mobiln (type ny, den gangen) og kortmappa (400 kr +kort)
Mista(frastjålet ) en 20 kroning når jeg hadde en kompis hos meg... Hmm.... Var nokk tatt av ham jah Eller er det bare meg som vimser litt
Sist endret av SgTeRiK; 11. januar 2007 kl. 17:59.
Ble frastjålet en fråssen Gorby's (minicalzone) utenfor en pub for et par mnd siden.
Er ikke helt sikker på hva som er det dummeste jeg har blitt frastjålet, men vil få sagt at det meste irriterende må være teltplugger, slik at teltet detter om når det begynner å blåse.. Snakk om å starte en kjedereaksjon når vi videre må ta noen andre sine osv..
En fyr jeg kjennet stjal en osthøvel i fylla, skulle gi den til ei dame. :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøleskapet mitt ble stjålet, det sto utenfor så det er jo ikke så rart, hehe

Så no har jeg allt hengende i en pose utenfor vinduet og det får det gjøre til våren kommer
Sitat av skolmen
Kjøleskapet mitt ble stjålet, det sto utenfor så det er jo ikke så rart, hehe

Så no har jeg allt hengende i en pose utenfor vinduet og det får det gjøre til våren kommer
Vis hele sitatet...
Deilig og avslappende å være mann gitt.

Jeg har blitt frastjålet en flintstek, og et par ødelagte datahøytalere av typen 179 kroner på clas ohlson.
Sitat av Habbitz
Har bitt frastjålet et lite fingerboard, som er et lite skateboard som man må bruke fingra.
Vis hele sitatet...
Ahaaaa! Derfor finger-board?!

Jeg har blitt frastjelt en bag - med bare brukt gymtøy i.
tåpeligste tingen som har blitt stjelt fra meg...
det må være sånn papir etui til cder

det tåpeligste jeg har stjelt tror jeg må være når jeg flytta ut fra den første hybelen min..
grabba med meg ALT jeg fant av mat i fryseren så hadde mat i en måne etterpå

enten det eller hageslange til å lage gurgle med:P
hehe
Jeg fikk frastjolet et sovepose trekk!

så jeg måtte gå med soveposen i handa hele veien ned :'(
Tåpeligste tråd som ikke er stengt enda?
Men underholdnings-verdien av denne tråden er stor.
Ting som har blitt stjålet fra meg;
* Diversje bøker
* En laptoplader
* Cover til hearoes, uten spill
* Et evig antall ligthere
* Et evig antal pils
* Og uendelig mange sigg

Ting jeg har stjålet;
* Et høyspenning lifsfare skilt
* En hoggorm
* Mercestjerner
* Julepynt fra de store trærne på østbanehallen
* En katus
* En eminem cd(ikke spør meg hvorfor.. Jeg kan ikek fordra musikken hans:P)
* Et par års forbruk av sigg(Rekorden er å våkne etetr en konsert med 20 pakker sigg i senga:P)
* Tuborg herifra og inn i evigheten
* 4 jomfrudommer
* Trommestikker
* Et par mobiltelefoner
* En skjøte ledning
* 1 laptop lader(som direkte resultat av den som ble stjålet fra meg... Nå hører det med til historien at den jeg stjal dagen etter ble stjålet fra megd a.:P)
Sist endret av SkinTube; 11. februar 2007 kl. 13:54.
I går var det en jævel som stjal jakka mi på byen. Ei skikkelig øglybøly en uten verdi whatsoever. Men den er varm og det er mange minusgrader ute og jeg regner med at han/hun som stjal den i det minste fikk en varm tur hjem...
Stjålet fra meg:
*Masse sigg (bl. a. av SkinTube )
*Masse lightere
*Et stk. jomfrudom
*Masse kaffe

Ting jeg har stjålet:
*Sigg fra venner og foreldre til venner uten at noen av dem vet det, samt min far som er min største bidragsyter uten samtykke eller viten
*Småpenger
*Øl i lange baner
*Noen jomfrudommer
*Masse kaffe
*Noen lighere
*Diverse småting av typen farsjotter som jeg aldri fikk, som Pokemon-kort og fingerboards
Haha litt useriøs tråd?:P bygger gjerne mere useriøse svar^^
Har aldri blittfrastjålet noe spess men noen stjal kantinepengene mine (40krXD) en gang måtte gå sulten resten av dagen:X