Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5840
Er det noen her som vet om noen sider der hvor man kan bestille poppers med cash? Prøvde med intro kort men det funket ikke.

På forhånd takk.
nei. siden du må bestille disse fra utenladske sider så er det som oftest visa (o.l) som gjelder. tviler på at de er noen som har paypal etc.
Internetthandler aksepeter ikke Intro kort eller visa electron.
prøv å se om du får bestilt via postoppkrav.
Dette får du jo som regel over disk hvis du spør etter det...
eisval's Avatar
Trådstarter
Har vært på en del "sexbutikker" og ingen har det... hehe, er ikke homse menne det er så jævlig digg rus;D.. har dere noen steder og anbefale hvor man kan få kjøpt?

på forhånd takk.
Stikk in til Oslo, der selger dem poppers på sexbutikkene, duo shop blant annet
Det er vel ganske allmen kjent at de selger det på homosaunaer ihvertfall. Går nok bra å bare smette innom, kjøpe over disk og smette ut, om du ikke er interessert i å vanke på slike steder.
Duo shop i oslo er stedet.
eisval's Avatar
Trådstarter
Har vært innom Duo, der hadde de sluttet og selge det, men det hadde vært fint om dere kunne nevnt noen steder/butikker i oslo/drammen...
Prøv hemphouse på Engene i drammen
Jeg bestiller fra denne siden http://www.poppers-shop.nl/ vel og merke med kort da. Men kan gå god for at de sender varene på en ordentlig måte. Hvis du absolutt ikke vil eller har mulighet til å betale med kort kan du jo sende mail og spørre om andre betalings metoder, de er svært hjelpsomme.
Men det kan være kjipt å få det over tollen.
Første pakka mi gikk, mens 2 og 3 ble stoppet. Da fåreslo de å sende mindre pakker for å skli gjennom, men den ble også stoppet (!) Det jeg gjør idag er å bestille på POSTE RESTANTE adr til postkontoret i strømstad! Da har man bare svinesund å tenke på

Eller du kan sende meg en PM...
Hva er popper ??

bare lurer.

Mvh Proxer
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Proxer
Hva er popper ??

bare lurer.

Mvh Proxer
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/showt...hlight=poppers
▼ ... noen måneder senere ... ▼
eisval: Om du har nettbank, så kan du overføre penger til dem.

Fikk denne mailen tilbake, da jeg prøvde å bestille poppers med postoppkrav:
---------------------------------------
Hello ******, Adrian.

thank you for your order.

Sorry, it is impossible to send goods by C.O.D. to Norway.


If you have no credit card you can pay the invoice (Euro 22,80) by wire transfer to our bank in Austria.

Name of the company: Eduard Peninger
Name of the bank: Bank Austria
Account-number: 501 6359 4100
Internat. Bank Account Number (IBAN) AT87 1200 0501 6359 4100
BIC-Code: BKAUATWW

Many thanks for your interest in, and loyalty to, all our products.

Please feel free to send a mail to: if you have questions.

Kind regards,
your poppers-shop team
www.poppers-shop.com

---------------------------------------------

Men om det skulle være en butikk som selger poppers ENDA, så ville det vært topp. Ser de andre postene om poppers er fra februar osv. Og pr. idag, så har dem sluttet og selge det. (Ja, jeg har vært innom duo shop og hørt der også.)
noen som vet om noen "hemmelige" norske sider der de selger poppers?
please send pm!
får vel slenge meg på at om noen vet om sider som selger poppers på postoppkrav så send meg en PM og.

Edit av mod:[COLOR=Red]Hold deg unna kjøp/salg av ulovlige substanser[/COLOR]
Sist endret av Dodecha; 4. januar 2007 kl. 22:08.
Nå er da ikke poppers ulovelig her i norge til personelig bruk, så om det er noen av pakkene fra utlandet som blir stoppet i tollen så er det bare å klage

Forsendelse fra land innenfor EØS-området
Innførsel av postpakker og andre forsendelser av legemidler til eget bruk er tillatt når det dreier seg om legemidler som er lovlig ervervet i et EØS-land. Unntatt fra dette er legemidler med innhold av narkotika m.v. (1) og legemidler som anses som dopingmidler (2) i Norge. Mengden av det enkelte legemiddel skal ikke overskride tre måneders forbruk.
Det må kunne dokumenteres overfor Tollvesenet at varen er lovlig innkjøpt. Dokumentasjon kan for eksempel være kvittering fra apotek/utsalgssted eller resept med påtegning fra apoteket. Dersom disse betingelser er oppfylt, kan pakken utleveres fra tollstedet/poststedet direkte til adressaten.

(1) Forskrift av 30.juni 1978 m.v. med narkotikaliste
(2) Forskrift av 30.april 1993 om hva som anses som dopingmidler, med dopingliste
Vis hele sitatet...
http://www.legemiddelverket.no/templ...____18782.aspx

Og siden amylnitritt verken står på narkotika listen eller doping listen så tolker jeg loven slik at poppers ikke er ulovelig.

Men jeg er usikker hva loven sier om innføring resept pliktig legemiddel, så jeg har derfor sendt mail til legemiddelverket for å få en utredning på dette.
Nevnte jeg noe ulovlig Dodecha..? trodde ikke det, men isåfall oops..!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Civic97: Du missforstår, hadde poppers vært ulovlig hadde jeg sletta hele posten hans, det var andre ting han nevnte.

Juno: Du nevnte ikke noe spesifikt men 'andre psykoaktive substanser' e.l. og det kan jo bety så mangt, lovlige og ulovlige substanser. Men istedet for å slette posten din, valgte jeg å redigere den.
Jaok, fint slett gjerne de 3 siste her og egentlig da..
▼ ... over en måned senere ... ▼
eisval's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar. Men har poppers blitt/er lovlig i norge da?
Det er vel ikke lovlig. Men jeg tror de selger det på sex-sjapper Men det er vel skrevet om i andre tråder.
eisval's Avatar
Trådstarter
Vis du leser side 1 så står det at de selger det på sex sjapper(ulovlig)

De sluttet og selge over disk etter denne artikkelen: http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=128527
Sist endret av eisval; 11. februar 2007 kl. 23:18.