Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3047
Topicen sier det meste, hvor mye grønt må jeg røyke for å få halliser, helst temmelig sjuke;P men omså bare så pass at fargene blir KLARE osv;P
det kommer mye ann på type grønt...jeg fikk heftige halliser av "super skunk" da jeg røyket veldig mye
Er ikke helt sikker, ikke på noen måter åssn type det er, røkte kanskje 0,3 med en kompis, og var temmelig wasted faktisk :S Forsto lite, var slack og gikk bare, bare for å gå lissom
Jeg har faktisk aldri opplevd særlige halliser, kun trodd jeg hørte lyder, og sett korte glimt av noe som så ut som noe det egentlig ikke var... ikke det at det kan kalles halliser en gang. Vil tro at ved å spise det på en eller annen måte (KAKE!!) ville det bli lettere å få det.
De aller fleste får vel ikke halliser uansett hvor mye de røyker. Var det det jeg var ute etter, ville jeg nok heller tatt LSD
Har heller aldri fått noe som kan sammenliknes med halliser. Men kombiner med pepper så får du en litt pussig psykedelisk opplevelse :P
Hvis du tar en stor mengde hasj og inntar det oralt, i kakao ell brownies feks så kan du nok få halliser..

Mengden avhenger jo av kvalitet.. Men tror 2 g setter deg der :P
Har opplevd å få hallis av grønt, det var ikke noe gøy men var bra dritings før jeg røyka den bongen. Vet ikke hvor mye jeg tok.
eg fekk små halliser på hasj i pipe. eg og ein kompis delte 1g. vi blei begge ganske fjerne men eg såg små smilefjeser i røyken. (slike pacman lignende dingser hehe)
eg drakk ein del før eg røyka og da.. ikkje noe og ambefalle btw
har fått halliser selv av hasj.. følte pluttselig jeg var på ett diskotek og kunne se folk danse rundt meg.. var mad fett.. 2 bad det bare skjedde i bynnelsen.. dvs, når jeg ikke hadde røyka så lenge..
Hvor mange fisk for å bli mett?
Kan noen forklare ossen jeg lager Kakasj?
Sitat av SkyMarshal
Kan noen forklare ossen jeg lager Kakasj?
Vis hele sitatet...
1: Det heter skakkao.
2: Nichotin vet.
hvis du noengang får halliser på pot, har du antakelig røyka noe av det beste, klona, shitte der ute.. du kan jo selvfølgelig bli paranoid og tro du får halliser... med mindre du blander det med no god hasj.. da kan du fort begynne å se diskolys og shit
Sist endret av samefaen; 9. august 2006 kl. 15:18.
Oh ffs!

1. http://www.norcan.org (Fine oppskrifter på mye rart der.. )

Anyway.

Steg 1. Lag Kakao og smelt litt smør (LITT! Ikke haugevis)
Steg 2. Put tjallen i smøret og rør godt til alt har smeltet (Ikke for høy varme! Viktig..)
Hell så smøret i Kakaoen.

Resultat: Skakkao/Kakasj/Whatever + Du er stein som et helvete etter noen timer.. (Spørs seff på kvalitet og mengde tjall i..)

Advarsel: Varer fort en 12 timer hvis du har bra greier og har oppi nok..

Nyt gjerne en joint eller to når du lager skakkaoen og etter du har drukket den. Når man tar Cannabis Oralt tar det en god stund før du merker noe... Kommer snikende..

Enjoy
Bare du har spist tilstrekkelig LSD på forhånd så trenger du ikke røyke mye.
er ikke lurt å fyre før du drikker noe thc holdig... påvirker rusen litt og du får ikke den sigende virkninga som man er ute etter.. røyk heller etter at du har kommet opp på ett stabilt "rus nivå" er verdt litt venting.
Sitat av samefaen
er ikke lurt å fyre før du drikker noe thc holdig... påvirker rusen litt og du får ikke den sigende virkninga som man er ute etter.. røyk heller etter at du har kommet opp på ett stabilt "rus nivå" er verdt litt venting.
Vis hele sitatet...
Hæ? Er ikke lurt?
Er da en smakssak..
Men som samefaen sier, vil du ha det sigende gi f i å fyre...
Ellers, fyr i vei
Takk Forcoin, fin side det der.
det jeg mente. sorry.. men etter min erfaring er det litt sløs
Sist endret av samefaen; 9. august 2006 kl. 20:10.
har ikke sett grønt på lenge her i Tr.heim nå! : (
Sitat av username:
har ikke sett grønt på lenge her i Tr.heim nå! : (
Vis hele sitatet...

her er det nesten mere grønnt enn brunt
heh - jeg var jo praktisk talt i Drammen for noen dager siden...
Sitat av username:
har ikke sett grønt på lenge her i Tr.heim nå! : (
Vis hele sitatet...
ikke? jeg har store problemer med å få tak i brunt her for tiden (i allefall noe som er verdt å innhalere..) siden før storås har jeg ikke hørt om noe! men foretrekker grønt uansett..
Sitat av username:
heh - jeg var jo praktisk talt i Drammen for noen dager siden...
Vis hele sitatet...
hehe

skulle fått meg deg noe da vett Jeg er litt lei det grønne jeg, blitt så mye av det at jeg forguder brunt igjen
brunt her i trøndelag pleier jo å være dårlig , vil heller ha grønt og sitte i fjæra

jeg var ikke selv på storås, men det var en del flyt av diverse der ja!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cannabis er et psykologisk stoff og varierer derfor en del fra person til person. Noen kan innta store mengder og alikevel ikke oppleve hallusinasjoner, mens andre kan innta lite og oppleve hallusinasjoner. Hvor potent substansen er har også mye å si.

Det å få i seg en stor nok dose til å oppleve hallusinasjoner kan være vanskelig om man røyker cannabisen fordi cannabinoler virker sløvende på de fleste mennesker, og sjansene for at du sovner før du får røyket nok til å oppleve halluser er stor. Hvis du spiser cannabis tar det lenger tid før effekten inntrer og det er derfor lettere å konsumere store mengder før man eventuelt får besøk av Jon Blund.

Personlig har jeg bare opplevd det jeg kan kalle en ordentlig hallusinasjon fra cannabis en gang: Jeg kom hjem fra fylla og fylte brønnen med ganske solid mekk for deretter og trekke heftig. Hittet traff meg i tryne som en slegge og jeg endte opp i fosterstilling.. Da jeg så opp sto hekken til naboen å dirra opp og ned som et jordskjelv på speed. Blikket mitt ble fanget på denne hekken en liten stund før jeg rista på hue og den ble normalt igjen. Ganske morsom opplevelse=)
Når jeg røyker hydro blir alle fargene skarpere og skinner mer opp, pluss at alt blir morsomt. Røykt Nimbin hydro fra Australia og Kashmiri hasj fra india men har aldri sett noen halliser av cannabinoider. Men sopp er jo gøy.
Må rette litt på det jeg skrev over..

Mente selvfølgelig at Cannabis er et psykedelisk stoff.