Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1277
hvor lang tid tar det før hasjen er ute av blodet ?
"THC (Tetrahydrocannabinol) can stay in a person's body for as long as 3 to 90 days after smoking or being ingested orally."

http://www.passadrugtestingforall.co...ystem-a-4.html
1-4uker spørs hvor mye du har røyka. Røyka deg en liten en henger det ikke så veldig lenge. Men vis det er noe pisseprøve eller no du er redd for så drikk vann. Ikke prøv zalo eller andre kjemikaler, man kan bli skikkelig syk. Hehe..=)
Trådstarter
29 0
har tatt 2,5 g på 2 dager , er første gang jeg tar hasj på 6 mdner, så d vil ikek sitte lenge da altså ?
Nei ikke noe spesielt lenge. Men som sagt vann kan faktisk hjelpe. Hjalp meg! :P
http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Seriøst, jeg er pisslei sånne tråder... Hvis du har planer om å starte en slik tråd, søk på forumet, wikipedia, erowid(best), eller hvor du måtte ønske... Finner du ikke noe der, bare bruk google. Det står noe om ALT (ca).. Etter du har søkt alle de steden og fortsatt ikke kommet med noe tilfredsstillende svar, DA kan du spørre på forumet.
Er sykt mange tråder om emnet fra før. SØK!

Alt kan bli funnet på Erowid.
Sitat av Sinister
Er sykt mange tråder om emnet fra før. SØK!

Alt kan bli funnet på Erowid.
Vis hele sitatet...
Ekko? :P

Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 20 karakterer.
Trådstarter
29 0
sorry , alle er ikek perfekte
har TATT hasj??? nå har jeg faen hørt den og.hehe
Trådstarter
29 0
Sitat av luckystrike88
har TATT hasj??? nå har jeg faen hørt den og.hehe
Vis hele sitatet...
står ikke det noen steder, har tat 2,5 på 2 dager , står ikek har tatt hasj
Sitat av luckystrike88
har TATT hasj??? nå har jeg faen hørt den og.hehe
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan man ikke "ta" hasj? Er det bare "hard drugs" som kan taes?
I blodet: 2-3 dager
I urinen: varierer, du er trygg 6-7 dager ved en gangs bruk, så øker det opp til ca. 40 dager ved hyppig bruk.
Hvor har du de opplysningene fra Tobb? Stemmer ikke med annen informasjon som er postet her, eller hva jeg har hørt gjennom ett litt langt liv.
Vet ikke akuratt HVOR lenge hasj sitter i kroppen, men vet at det kan spores i LANG tid etter du har brukt det.. Hasj er et av de stoffene som sitter lengst i kroppen, men kan sikkert hjelpe å drikke/spise forskjellige ting for å få d raskere ut av kroppen, evt trene...

Sitat av Tobb
I blodet: 2-3 dager
I urinen: varierer, du er trygg 6-7 dager ved en gangs bruk, så øker det opp til ca. 40 dager ved hyppig bruk.
Vis hele sitatet...
40 dager etter hyppig bruk?? trodde d var snakk om MYE, mye lenger tid enn d.. jj

edit:
It is standardly detectable in Urine for 48-72 hours after single use. Habitual or chronic use can be detected in urine for up to 12 weeks depending on quantity, duration, and frequency of use.

Cannabis is detectable in the blood for approximately 2-3 days after use in an infrequent user. Frequent use can be detected in the blood for approximately 2 weeks.

yee
Sist endret av gOmpen; 10. juli 2006 kl. 17:41.
Urban legende: Sitronsaft skiller ut avfallsstoffene fortere, og man blir raskere "clean". Har hørt dette ofte(en jeg kjenner bøtta nedpå en flaske sitronessens hver dag før han måtte ta pisseprøve ), men fint om noen kan be-eller avkrefte det.

Uansett, så lenge du ikke er mindreårig og i klammeri med foreldre eller barnvern, spiller det jo fint lite rolle om det ligger noen sporstoffer i kroppen din da.
Det morsomme med cannabis er at virkestoffet Delta9-THC eller Delta11-THC blir til avfallsstoffet THC i løpet av kort tid( som regel 3-4 timer ) THC derimot kan ligge og kose seg i fettvevet i kroppen i lange tider; ca 3 mnder.
jeg blei busta etter 20 dager,,, tror d kan sitte mye lenger å....