Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1103
Jeg så en reportasje på VG nett idag som jeg syntes var luitt oppsiktsvekkende:
http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=3182

Det er skremmende å se hvor uvitende voksne mennesker med meninger kan være.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Disse finnes nok på begge sider. "ÅLØ Palestina er sååå råe bare se på disse kule skjerfene vi får gå med!" Uvitende voksne som leker politikk er langt ifra noe nytt.
"jeg har ikke satt meg helt inn i disse folkerettslige sidene i dette her"
"Jeg tror de kontrolerer mindre områder i dag"

Ho har jo ikke peiling på hva ho snakker om.. Står jo bare å stønner, og kikker i bakken.

Blir for dumt å kalle folk folk nazier når det eneste ho vet er det ho har hørt på syforeningen sin.

Edit: - Vi ønsker jo demokrati i Midtøsten, men vi mener at palestinerne har valgt feil, sier Rudshaug.
Sist endret av Cybergasm; 15. mai 2006 kl. 15:49.
"Jeg må si jeg har ikke helt satt meg inn i de folkerettslige i dette her..." Er ho helt dum? Ho kan jo likegodt begynne å undervise i kvantefysikk med vaskedameutdanning! Man demonstrerer ikke på grunnlag av personlige syn som er basert på VG-overskrifter!

EDIT: Cybergasm sa vel egentlig det samme som meg..
Det er nesten så man ikke tror det. Og hun var "talskvinne" for demonstrasjonen!
Hun der minnet meg om hun her: http://www.break.com/index/hannityloon.html for en stor kvinne:P
Jeg måtte bare stoppe filmen, det var så flaut
Bob Saget's Avatar
Trådstarter
hehe, virker nesten som om hun innser etterhvert at hun ikke har noe å si egentlig.
Nesten så man skulle tro det er humor.
Det som var ekstra kjipt, var at den demoen der fikk nesten dobbelt så stor oppslutning som den etterpå - det kom ca 100 mennesker til "massemønstring" fra Palestina-tilhengerne, med SV, RV og AKP som medarrangører.

Det var helt sprøtt!

Når begynte folk på right-wing-light å engasjere seg sterkere enn left-wing-hardcore? Er harcorerne gått i hi?
Bah, VG TV kan dø... funker ikke hos meg ^^
Når begynte folk på right-wing-light å engasjere seg sterkere enn left-wing-hardcore? Er harcorerne gått i hi?
Vis hele sitatet...
Israelvennene er ikke mange, men de pleier å mønstre endel når de godt organiserte kryper ut av bedehusene.

Bah, VG TV kan dø... funker ikke hos meg ^^
Vis hele sitatet...
Funker ikke i Firefox for meg, prøv å åpne det i IExplorer
"Det var jo bare en steinrøys."
Såklart, la oss ta land fra folk som ikke bruker det i våre øyne fornuftig.
Haha!
Se hva jødene har fått til!
Vis hele sitatet...
Ja, jødene blir jo sponset med gedigne beløp fra USA kontinuerlig, så det skulle da bare mangle.
..., hvis jeg ikke husker historien helt feil...
Vis hele sitatet...
...!