Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2614
Det har seg sånn at jeg veldig gjerne vil ha med noe cannabis på en konsert jeg skal på ganske snart.

Litt usikker på om jeg tør å røyke det, ettersom jeg går ut ifra at det er masse politi der. (?)


Hvis det skulle være sånn at de har narkobikkjer der, vil de kunne lukte cannabisen da?



Takker for svar, Ech.
Ja.[COLOR="White"]aaaaaaaaaaaa[/COLOR]
Ja, såklart lukter hunden dette. Politimannen er en annen sak. Sålenge du ikke dytter bakevarene opp i nesa hans skal vel det gå fint.
All in!
Trådstarter
Altså, mener som i form av brownies - ville ikke lukten blitt så å si borte?
Nei hunder vil ha null problemer med aa lukte dette.
For et menneske, muligens. Men nå er hundens luktesans en helt annen enn et menneskes, så ja de kan lukte det uten problemer.
All in!
Trådstarter
Sitat av Moreagain Vis innlegg
For et menneske, muligens. Men nå er hundens luktesans en helt annen enn et menneskes, så ja de kan lukte det uten problemer.
Vis hele sitatet...
God damn.
Greit, tusen takk for svar folkens.
Dagens tips:

- Spis kaken din før du går inn, slik at du ikke har noe på deg.

Det treffer deg ikke før en time etter inntak så det blir knallbra etterhvert!
Ta deg en lompe, ha på smør og sukker, ta 1g og smuldre ut over og spis den smaker ikke så mye og funken er bra
Tror ikke du blir busta om du lager Space Cakes, var på Snoop konserten i Oslo 14. Oktober og det var ikke noe narkobikkjer der, men det var veldig mye snut, ble kroppsvisitert, men de sjekker bare etter våpen o.l. tror jeg siden de tok ingenting opp av lommene, og de kan vel ikke nekte deg å ta med uskyldige brownies =0
Sitat av Munchies Vis innlegg
Tror ikke du blir busta om du lager Space Cakes, var på Snoop konserten i Oslo 14. Oktober og det var ikke noe narkobikkjer der, men det var veldig mye snut, ble kroppsvisitert, men de sjekker bare etter våpen o.l. tror jeg siden de tok ingenting opp av lommene, og de kan vel ikke nekte deg å ta med uskyldige brownies =0
Vis hele sitatet...
du tror ikke det faktum at du har med deg brownies på en snoop dogg konsert er grunn nok til mistanke?
All in!
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
du tror ikke det faktum at du har med deg brownies på en snoop dogg konsert er grunn nok til mistanke?
Vis hele sitatet...
Er snakk om Skrillex, men jo! Har tenkt over det.
Har jo egentlig bare planer om å lage ett potent stykke og spise litt i smug da
Lite spørsmål, kan jeg lage special brownies i stekeovnen til mamma, uten at lukten setter seg i ovnen eller huset ?
All in!
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Lite spørsmål, kan jeg lage special brownies i stekeovnen til mamma, uten at lukten setter seg i ovnen eller huset ?
Vis hele sitatet...
Ja, det er ikke noe problem.
Lukter mest kake.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Ta deg en lompe, ha på smør og sukker, ta 1g og smuldre ut over og spis den smaker ikke så mye og funken er bra
Vis hele sitatet...
No, don't.
Jeg vil tro at bikkjene vil kunne merke dette, men det du gjør er at du spiser før du går inn. Når du spiser cannabis i form av mat så går det inn i kroppen din. Det tar litt tid før du får effekt, men i tillegg til dette, varer det ganske lenge! Ved god dose kan det vare i ett par dager, faktisk. Så pass litt på....

Håper du finner ut av det! Fred ut

- Serenity
Jeg regner med at regler mot "medbragt drikke" på utesteder/konsertarenaer også finnes mot medbragt mat?
Så er vel uansett best å konsumere før du går inn?
Da ser jeg ikke helt problemet med å bare fyre en fjoner før man går inn, så slipper du å vente en time før det funker også
Bare et forslag, shoot me if I'm wrong!
Er konserten ute, ruller du heller et par jointer å ruller inn i kanten på box'ern! Funker hver gang.
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Er konserten ute, ruller du heller et par jointer å ruller inn i kanten på box'ern! Funker hver gang.
Vis hele sitatet...
Helt til ei bikkje stikker snuten opp i ballene dine..
Sist endret av Bombasa; 21. oktober 2011 kl. 16:18.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Ja, det er ikke noe problem.
Lukter mest kake.
Vis hele sitatet...
Det stinker i hele huset når jeg "smelter" hasjen inn i smørret
Det lukter ganske sterkt av dem ja. Ta med, men pakk det godt inn og grav det ned i et hull i bakken f eks.
bikjer vil lukte at det er i kaka ja, dette fordi hunder har en jævla avansert nese som kan skille lukter, altså den vil lukte kaka og cannabisen fordelt. gir du bikja en salat klarer den lukte både tomaten, salatbladene, agurken osv vær for seg.

Bare mekk deg kake og ta den rett før du stiller deg i køen, tar uansett alt fra 1 - 2 timer før det kicker inn fordi magen bruker tid på å fordøye. føler uansett du tar rett valg ved å spise kake framfor spliff på konsert fordi rusen varer jo timesvis framfor en spliff rett før du går inn, som gjør deg stein i 3 kvarter før det begynner og dabbe av og du bare er ett knekt vesen. putt i 2 g`s per pers med god shit så er du garantert heftig balle etter noen timer, og det stiger, funker som depot tabletter bare at det er hasj
En liten tanke: Når du baker cannabis inn i mat og blir busta. Hva blir man siktet for? Politiet kan jo ikke ta hele kakens vekt, tviler sterkt på at de kan analysere den. Må være kjipt å bli busta med langpanne brownies med 8g weed, og bli siktet for besittelse av 400g :P
Burde det ikke funke bra å smelte hasjen inn i litt smør, smøre dette på en brødskive og legge litt pålegg på toppen? Smaker sikkert jævelig, men hvem ville vel mistenke en helt vanlig matpakke?
et spm, blir man like stein som ved joint og får røde øyner? er ganske sikker på at det er det samme, men vil bare få det bekreftet
All in!
Trådstarter
Sitat av khh Vis innlegg
Burde det ikke funke bra å smelte hasjen inn i litt smør, smøre dette på en brødskive og legge litt pålegg på toppen? Smaker sikkert jævelig, men hvem ville vel mistenke en helt vanlig matpakke?
Vis hele sitatet...
Alle.

Skrillex + Salami-brødskive = suspicious



Spirituell: Det er ganske likt, men rusen er (etter min mening) litt mindre intens, men den varer lenger.
Sist endret av Echodius; 23. oktober 2011 kl. 23:30.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
et spm, blir man like stein som ved joint og får røde øyner? er ganske sikker på at det er det samme, men vil bare få det bekreftet
Vis hele sitatet...
Det er ikke det samme. Rusen vil komme mye tregere på, og når det først kommer så kommer den enda sterkere og varer mye lenger. Og ja, du vil få røde øyne

Og dette med hundene: Hundene lukter på en helt annen måte enn mennesker. Mennesker lukter "helhetlig", mens hunder luker "del for del". Med andre ord vil hunden først lukte brownies og deretter vil den lukte cannabis. Så å gjemme stæsj i mat osv. har ingenting så si når det gjelder k9. Når det gjelder mennesker, så vil jeg tro at en som godt vet hvordan cannabis lukter, ikke vil ha store problemer med å lukte at det er morrokake det er snakk om hvis personen tar en god sniff av kaka.

Og du som rådet til å spise lompe med smør og sukker: Har du prøvd det? Mulig det funker, men jeg vil tro det funker mye bedre om du smelter stæsjet inn i smøret først, i og med at virkestoffene mye bedre blir plukket opp av fettet dersom det varmes sammen..
Sitat av Aghori Vis innlegg
En liten tanke: Når du baker cannabis inn i mat og blir busta. Hva blir man siktet for? Politiet kan jo ikke ta hele kakens vekt, tviler sterkt på at de kan analysere den. Må være kjipt å bli busta med langpanne brownies med 8g weed, og bli siktet for besittelse av 400g :P
Vis hele sitatet...
Hvis du har ferdig mekk, dvs. tobakk + hasj/marihuana, tar de vekta av alt sammen samlet, dvs. 1g hasj blandet med 1g tobakk = du blir tatt for 2g.

Regner med at det er det samme med kake? Men på en annen side, ville det vært helt på trynet.