Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  96 14941
Jeg ser på programmet kun på grunn av Simens opptreden. Ler så jeg griner når han langer ut mot sosialister. Han er sikkert ikke så ille som det han blir fremstilt som i serien, men han har vel ikke begge beina på jorda? Man blir vel kanskje sånn av å "klaske hundre damer" ? Hehe

Gleder meg til du klikker på McDonald's denne uken, Karoline<3
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du virker jo ekstremt moden og. Skjønner egentlig ikke hva du hadde trengt å gjort på showet i det store og hele. Er noen av de andre "gullungene" enig i det du sier nå ? Blir og kos når du klikker på mcdonalds^^
Sist endret av Quakecry; 19. april 2011 kl. 01:38.
Simen er jævlig kul, men fremstilles som en douche. Han har fått veldig mye ufortjent kritikk, men har nok selvtillitt til drite totalt i det. Men selvsagt, med en såpass sterk personlighet blir man lett skyteskive.
Ja, han langer jo ut mot sosialismen, men det var ikke et problem mellom oss der inne. Vi ble enige om ganske tidlig å styre unna de temaene innen politikk vi ikke hadde noen form for enighet om, og holdt oss heller til temaer som tilrettela for en hyggeligere tone.
Simen ser veldig kritisk på samfunnet, og der er vi veldig enige i mye.
I allefall Simen er uten tvil enig i det jeg sier nå, han var nok den største rebellen mot "systemet" der inne. Remi regner jeg også som enig, men jeg har lest i avisen at både Sara og LP sier at alt som skjedde der inne var helt ekte. Så jeg renger med at de to føler seg rett fremstilt. Noe jeg syns er rart, for jeg opplevde dem noe mer reflekterte i virkeligheten. Men de er litt glade i medias søkelys begge to, så jeg regner med at det kan ha noe med saken å gjøre.

Haha, McDonals-messig vil jeg bare få pressisert at det bør tas ytterst useriøst. Selv regner jeg med at det kan bli ganske gøy å se, selv om jeg antagelig (etter reklamen å dømme) vil se mye sintere ut enn jeg var. Vi var bare fulle på vei hjem fra en trist bar, og jeg bestemte meg for å kjempe for regnskogen. Min indre mega-idealist kommer best frem med promillen og kjedsomheten.
Så jeg legger meg praktisk talt ned foran McDonals i sentrum og roper skjellsord til romkammeratene mine og kanskje noen utenforstående i samme slengen.
Jaja, så har man gjort det også.
Simen er awesome, trenger flere anti sossialister!
Sitat av Madxoc Vis innlegg
100,- på at "revejakta" er Karoline!

Det er noe rart med mora til hun ene mørke som er med der. Mora jobber med psykiatri, med klarer alikevell å gi dattera 15k i mnd.

Da Tv2 som spurte hvordan hun hadde råd til det ville hun ikke utdype mer. Noen som har noen teorier om hva hun driver med?
Vis hele sitatet...
Hun er fattig og lyver på tv.

EDIT: Hun er fattig og lager bra tv
Sist endret av kakelykke; 19. april 2011 kl. 03:48.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Innvandrer også. Sikkert staten som har contributed litt.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Innvandrer også. Sikkert staten som har contributed litt.
Vis hele sitatet...
Ja, må jo nesten være det. Jeg som er innvandrer får jo over 1 mill fra nav i året uten å gjøre en dritt!!
Jeg kan bekrefte at det Revejakta sier er sant.
Revejakta vet hvem av "Gullungene" jeg er, når jeg sier: brukte du 500 lappen på noe fornuftig?
ooh, the plot thickens!
Sitat av kakelykke Vis innlegg
Jeg kan bekrefte at det Revejakta sier er sant.
Revejakta vet hvem av "Gullungene" jeg er, når jeg sier: brukte du 500 lappen på noe fornuftig?
Vis hele sitatet...
mulig revejakta vet. men vi vet ikke .. så kom igjen nå. hvem er du ?
Faen skjer med at alle deltagerne henger på nFF da?
Sist endret av Waffaz; 19. april 2011 kl. 10:13.
Dere hører vel på programmet hvem som er fra Husnes
Generelt det her: Lenke , sier jo litt at du ikke hører/hørte hjemme på det programmet..
Sist endret av Pagliacci; 19. april 2011 kl. 10:25.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Lol. Lurer på om resten av gull'ungene henger her også:P
Sitat av kakelykke Vis innlegg
Jeg kan bekrefte at det Revejakta sier er sant.
Revejakta vet hvem av "Gullungene" jeg er, når jeg sier: brukte du 500 lappen på noe fornuftig?
Vis hele sitatet...
Tuller du med meg?? Haha, henger du også på nff? Lol, hva syns du om threaden?

Forresten, jeg uttalte meg om Gullungene til VG for 15 min siden. Telefon-interviu. Så jeg sa delvis det jeg har sagt på threaden her. Tror du Tvnorge snapper on my ass?
Jeg skal være ærlig, jeg er en sånn tenåring desverre, men det hjelper ikke med å gjøre foreldrene strenge xD
har et bra liv tho
Det var ikke vanskelig å finne ut hvem av deltakerene som er fra Husnes, bare et kjapt google søk det
Foresten, støtter begge deltakerene som er medlem av nff. Det er dere og Simen som oppfører seg mest voksent.
Sist endret av omba; 19. april 2011 kl. 11:59.
Sitat av omba Vis innlegg
støtter begge deltakerene som er medlem av nff. Det er dere og Simen som oppfører seg mest voksent.
Vis hele sitatet...
Simen og Remi er vel 23 og 25 eller noe så er vel ikke så rart at de oppfører seg mest voksent
Kakelykke er Remi, som er eneste deltaker fra Husnes.
Social Engineering er gøy, og lett når den aktuelle personen er "kjendis".
Jeg kan bekrefte at kakelykke er Remi. Dere lurer vel på hvem av gullungene jeg er?
Sitat av disneyman Vis innlegg
Jeg kan bekrefte at kakelykke er Remi. Dere lurer vel på hvem av gullungene jeg er?
Vis hele sitatet...
Stop trollin'
du må jo enten være Simen eller han andre.. ser du ville ha dataverksted i kristiansand en stund tilbake..
Så bra at Remi også var en nff'er. (det kan vi vel kanskje konkludere etter å ha lest UFO-postene hans tidligere)..

Godt å vite at de to som faktisk var fornuftige i serien også henger her. Hadde blitt litt rart om Sara et eller annet hadde vært på freak.
Sitat av suptispe Vis innlegg
Så bra at Remi også var en nff'er. (det kan vi vel kanskje konkludere etter å ha lest UFO-postene hans tidligere)..
Vis hele sitatet...
+
Sitat av suptispe Vis innlegg
Godt å vite at de to som faktisk var fornuftige i serien også henger her. .
Vis hele sitatet...
Henger vel ikke helt på greip..?
Sitat av sindreberg Vis innlegg
Jeg skal være ærlig, jeg er en sånn tenåring desverre, men det hjelper ikke med å gjøre foreldrene strenge xD
har et bra liv tho
Vis hele sitatet...
At du i det heletatt innrømmer at du er en håpløs, bortskjemt liten drittunge.. Wtf, hva skal man si til sånn? Du er med andre ord... HA DEG OPP AV SOFFAN GUTT!

Bare den innstillinga di gjør meg kvalm! "det hjelper ikke med å gjøre foreldrene strenge xD", som om ikkeno biter på deg?!
Bare fortsett å framstill deg som en liten bortskjemt tøffing, skal vi se hvor langt du kommer i livet.
Jeg å de fleste andre her, har vel allerede kommet lengere enn du noen gang vil...

Du burde skjemmes!
Sist endret av Pumpkin; 19. april 2011 kl. 14:32.
Sitat av EoT Vis innlegg
+

Henger vel ikke helt på greip..?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig henger det på greip. Jeg sa de var fornuftige i serien, og remi nevnte ikke ufoer utenom den ene gangen hvor nesehårnazisten tok det opp.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Altså, hvem som helst kunne lagd nye brukere på NFF og sagt at di var deltagere på gullungene på TV Norge.

Går ikke på uten bevis, har hatt tanken på og lagd meg en til bruker og sagt at jeg er en deltager på gullungene får og se om dere går på.

Stopp trollin !
Sist endret av Anda22; 19. april 2011 kl. 14:39.
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Altså, hvem som helst kunne lagd nye brukere på NFF og sagt at di var deltagere på gullungene på TV Norge.
Vis hele sitatet...
Det er trolling på lavt nivå
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ja, må jo nesten være det. Jeg som er innvandrer får jo over 1 mill fra nav i året uten å gjøre en dritt!!
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk men kanskje jeg skulle finne frem svartmalinga :-P
Sist endret av Lattergal; 19. april 2011 kl. 16:24.
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10083165

Virker ikke som om alle deltakerne er misfornøyd med redigeringen.
Sitat av revejakta
Forresten, jeg uttalte meg om Gullungene til VG for 15 min siden
Vis hele sitatet...
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10083165

Virker ikke som om alle deltakerne er misfornøyd med redigeringen.
Vis hele sitatet...
Ser ut som VG valgte en annen spin på saken...
Sitat av danielsk Vis innlegg
Ser ut som VG valgte en annen spin på saken...
Vis hele sitatet...
Sjekk datoen du.
Halla bitches.....

Tipper de føler seg sykt kule når de er 35 år uten kjæreste, jobb, hus, penger.


Digger å sitte i min leilighet, kjøpt for penger jeg har jobbet for siden jeg var 12 år. Og se på disse idiotiske menneskene. Det bare føles godt
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
revejakta: Kan du bevise at du er den du hevder du er? Folk sier så mangt på internett. Hva med å legge ut et bilde av deg selv hvor du holder et datostemplet ark med en hilsen til nFF?

Få gjerne med en hårføner på bildet, for å gjøre det ekstra unikt. På den måten kan vi være sikker på at du ikke bare tar et lignende bilde og manipulerer datoen i photoshop.
Sitat av Tias Vis innlegg
revejakta: Kan du bevise at du er den du hevder du er? Folk sier så mangt på internett. Hva med å legge ut et bilde av deg selv hvor du holder et datostemplet ark med en hilsen til nFF?

Få gjerne med en hårføner på bildet, for å gjøre det ekstra unikt. På den måten kan vi være sikker på at du ikke bare tar et lignende bilde og manipulerer datoen i photoshop.
Vis hele sitatet...
Hårføner og plastpose.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hårføner og plastpose.
Vis hele sitatet...
Kiwi plastpose.
Sitat av Tias Vis innlegg
revejakta: Kan du bevise at du er den du hevder du er? Folk sier så mangt på internett. Hva med å legge ut et bilde av deg selv hvor du holder et datostemplet ark med en hilsen til nFF?

Få gjerne med en hårføner på bildet, for å gjøre det ekstra unikt. På den måten kan vi være sikker på at du ikke bare tar et lignende bilde og manipulerer datoen i photoshop.
Vis hele sitatet...
Hahahaha, glemmer aldri den aprilspøken!
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Hahahaha, glemmer aldri den aprilspøken!
Vis hele sitatet...
Noen som har noen arkiver fra når det skjedde?
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Noen som har noen arkiver fra når det skjedde?
Vis hele sitatet...
Det er ikke så lenge siden faktisk: Torrenttracker?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det er ikke så lenge siden faktisk: Torrenttracker?
Vis hele sitatet...
4år.......
Du er litt smågal.. Ikke spiis!
@revejakta: Om idiotene lurer i deg kjøtt neste episode? Det virket litt sånn i forhold til previewen vi fikk se på slutten i dag. Det er isåfall noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Jeg hadde klikka i vinkel, hadde det vært meg, hehe. Har vært veggis i 16-17 år nå, og det eneste jeg noensinne har bedt om er at andre folk driter i hva jeg spiser, hehe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns at Karoline blir litt ignorert i programmet. Får ikke like mye kameratid som de andre akkurat. Selv om du virker ganske så intelligent. Men likevell, ganske morsom serie, får se noen merkelige individer.
Karoline er jo noget spesiell. Når man hørte hu var med i Rød Ungdom forsto man bedre hvorfor hun var sånn. Btw, elsker når hun ligger på soffan med de korte skjortsene sine hvor hele ræva og alt bare er spredt ut til film-crewet!!

Ganske sikker på at Simen eller Remi er den som vinner. Snakket med Martine (som dro frivillig), og da jeg spurte "Synes du vinneren var en verdig vinner?" da svarte hun: "Nei, det synes jeg ikke". Kan tenke meg at det kanskje er Simen som vinner.. Remi har forresten fått seg jobb som sikkerhetskonsulent i Sector Alarm og har leilighet i bergen. Simen er som kjent salgsleder og har også fått seg leilighet.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Karoline er jo noget spesiell. Når man hørte hu var med i Rød Ungdom forsto man bedre hvorfor hun var sånn. Btw, elsker når hun ligger på soffan med de korte skjortsene sine hvor hele ræva og alt bare er spredt ut til film-crewet!!

Ganske sikker på at Simen eller Remi er den som vinner. Snakket med Martine (som dro frivillig), og da jeg spurte "Synes du vinneren var en verdig vinner?" da svarte hun: "Nei, det synes jeg ikke". Kan tenke meg at det kanskje er Simen som vinner.. Remi har forresten fått seg jobb som sikkerhetskonsulent i Sector Alarm og har leilighet i bergen. Simen er som kjent salgsleder og har også fått seg leilighet.
Vis hele sitatet...
Wow, takk. Nå redda du livet mitt! Dette var nøyaktig den livsviktige informasjonen jeg trengte akkurat nå. Phew!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Wow, takk. Nå redda du livet mitt! Dette var nøyaktig den livsviktige informasjonen jeg trengte akkurat nå. Phew!
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig..
▼ ... over en måned senere ... ▼
i hvilken episode jobber de som lærere?