Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1388926
Jeg ble sjokkert da jeg hørte 25-30, men 80.........
80! Såpass mange... helt sykt, bare helt sykt.
80!?? er det mulig ....
jævlig sykt. fra 10 stk til minst 80 stk :O
Sitat av rW. Vis innlegg
Å fy faen. Begynner å grine. Åtti drepte...
Vis hele sitatet...
Kjenner tårene jeg og
Fy faen.. Syke syke mann
Sitat av bragilicious Vis innlegg
Begynte å tenke når folk kommenterer overalt på det store internett om at han kommer til å få så lav straff osv..
Passer ikke han i kriterien som "landsforræder" (Noe som kan bety dødsstraff for Anders.)? Eller tar jeg helt feil?
Lette litt rundt på lovdata men fant ingenting om landsforræderi, kan være fordi jeg er utrolig trøtt akkurat nå, men jeg hadde satt stor pris på om noen kan finne ut av det!
Vis hele sitatet...
Nei de slutta med dødstraff mot landsforæderi i 79.
Minst 80 drepte på Utøya

Ref: TV2
Måtte inn hit for å se om jeg hørte rett, minst 80...
Hvordan en mann klarer å se 80 BARN i øynene, å skyte de rolig er utenkelig for meg.

Bringer en tåret til øyet mitt.
Sist endret av jarl; 23. juli 2011 kl. 03:56.
Dette er helt sykt.
Eh, er det noen som vet hvor mange som opprinnelig var på AUF's sommerleir?
Dette er for drøyt! La mannen rotne i en tube med majones!
80 ungdommer. 13åringer, 16åringer, hele pakken... Det var en stille pressekonferanse...
fy faen, syke jævel.
fortjener faen ikke å sette sine 2 bein på norsk jord igjen!
Sitat av noy Vis innlegg
Eh, er det noen som vet hvor mange som opprinnelig var på AUF's sommerleir?
Vis hele sitatet...
syns jeg hørte 700 stk
Mener det var 650+ på Utøya.
er vel største mordet siden 2. verdenskrig eller? huff
700 mennesker visstnok.
Faen for en syk jævel. La han råtne
Jeg synes vi alle skal tenne et lys og tenke på disse folkene.
noen som vet hvor de holder anders breivik? oppfordrer til å legge det ut her!
Håper fan meg noen Halshugger den jævla psykopaten!
hva i helvette tenker du når du går rolig rundt omkring og dreper 80!! personer ...
Sitat av They Have Chris Vis innlegg
noen som vet hvor de holder anders breivik? oppfordrer til å legge det ut her!
Vis hele sitatet...
Han er nok på en glattcelle / strengere greier. Ellers så sitter han i avhør.
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
er vel største mordet siden 2. verdenskrig eller? huff
Vis hele sitatet...
Andre terrorangrepet på norsk jord, det første var en henrettelse der en person døde.

Om vi her snakker om rundt 100stykker vil jeg tro dette er det største enkeltangrepet mot Norge noen sinne, da jeg ikke kan huske at et enkeltangrep under andre verdenskrig hadde så store dødstall.
Det er helt ubegripelig...

Jeg har ikke ord...
FYFAEN er alt jeg har å si, FYFAEN. TRAGISK
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Han er nok på en glattcelle / strengere greier. Ellers så sitter han i avhør.
Vis hele sitatet...
Glattcelle hvor? Grønnland politistasjon? Bygget han holdes i bør omringes, anders breivik burde tortureres og lynsjes MIDT I OSLO!
Hvordan KLARER politiet å holde han? Hvordan klarer de å la vær å ikke skambanke og torturere han?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
80 drept? fy faen. .Dette er insane. Jeg har sotte siden 3 idag foran pcen, og jeg trodde ikke det skulle være så alvorlig..
Sitat av qeinar Vis innlegg
Nei de slutta med dødstraff mot landsforæderi i 79.
Vis hele sitatet...
Får han ikke minst 1 år per offer, så er det noe feil...
Sykt, uvirkelig.

At en mann skal ha klart det ALENE har jeg vanskelig å se. Det er noe mer politiet ikke forteller.
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Hvordan KLARER politiet å holde han? Hvordan klarer de å la vær å ikke skambanke og torturere han?
Vis hele sitatet...
De er trent opp til å beherske alt sinne.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
De er trent opp til å beherske alt sinne.
Vis hele sitatet...
Håper de legger all trening til side!
Det lukter forvaringsdom LANG VEI , evt tvungen psykisk behandling på livstid..
Ridder av 1. klasse
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Hvordan KLARER politiet å holde han? Hvordan klarer de å la vær å ikke skambanke og torturere han?
Vis hele sitatet...
håper de slår han halvt ihjel, og passer på at han ikke dør, slik at de kan banke han, om igjen og om igjen
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Jævelen har klart å drepe mer enn 10% av de på Utøya, unger! Brakk meg når jeg hørte tallene...
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Hvordan KLARER politiet å holde han? Hvordan klarer de å la vær å ikke skambanke og torturere han?
Vis hele sitatet...
Ops, skulle ikke gi deg +, men jaja.
Han burde henges foran stortinget! Etter at han har fått lest opp dommen offentlig.
Jeg ville ha skambanka'n om jeg var politi.. just sayin'
Om jeg kunne dratt ned dit og latet som jeg var broren for å besøke han? Jeg hadde tatt maglight og drept Anders ved å knuse først hender, så føtter, så albuer, knær, testikler, hvert, single ribbein, rivd ut alle hår, ører for så å ta strupen.
Sitat av They Have Chris Vis innlegg
Glattcelle hvor? Grønnland politistasjon? Bygget han holdes i bør omringes, anders breivik burde tortureres og lynsjes MIDT I OSLO!
Vis hele sitatet...
Eh, hvis han ble tatt på Utøya ser jeg for meg at avdeling A på Ringerrike er mer sannsynlig enn at politiet kjørte han helt til Grønland. Er ikke Utøya i Nordre Buskerud politidistrikt da? Sitter han på avdeling A på Ringerrike er det beste du kan håpe på at han lynsjer og torturerer seg selv, vil jeg tro ...
Sitat av Kramer Vis innlegg
Han burde henges foran stortinget! Etter at han har fått lest opp dommen offentlig.
Vis hele sitatet...
Helt enig.
har hørt at dødstallene fra utøya er oppe i 95 + nå ...

blir rett og slett kvalm av dette ...
Har bistått politiet i dag. Dette er for sykt. 80 unger døde, fy faen..
Sitat av T.J Vis innlegg
har hørt at dødstallene fra utøya er oppe i 95 + nå ...

blir rett og slett kvalm av dette ...
Vis hele sitatet...
Kilder? titegn
hørt av hvem ? kilder ?
Sitat av SiegWarheit Vis innlegg
Om jeg kunne dratt ned dit og latet som jeg var broren for å besøke han? Jeg hadde tatt maglight og drept Anders ved å knuse først hender, så føtter, så albuer, knær, testikler, hvert, single ribbein, rivd ut alle hår, ører for så å ta strupen.
Vis hele sitatet...
Med mindre du ikke er pårørende er ikke du noe bedre enn han med en slik tankegang.
ikke sikre kilder, en kompis av meg hadde lest det på vg.no tror jeg, sjekket ikke selv
Ridder av 1. klasse
Ble nettopp sagt at det var en bilbombe som gikk av i regjeringskvartalet... Og at gjerningsmannen hadde forlatt åstedet før ladningen gikk av...
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.