Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202348
Sitat av Badassjack Vis innlegg
Hvis du endrer rase, endres skillsene dine også. War paint og hår ect, kan du endre på uten at noe bugger seg. Vet ikke om jeg trenger å si det, men lagre før du gjør noe som helst
Vis hele sitatet...
quoter langt tilbake nå men kanskje noen som ikke vet hvordan du kan skifte gender å race uten å bugge stats å sånt ^^

showracemenu og player.setrace gir mange bugs som mange sikkert har funnet ut.

Du trenger, character export
character reset bat
dragon script

Dem kan alle fjernes etter bruk.

Installer dem
I charexport.ini fila endre
[export]
Auto=1
AutoPerkStat=0
til
[export]
Auto=0
AutoPerkStat=1
Load game
putt alle mod items i en chest, vanlige items får du tilbake. sammen med shouts, spells etc etc.
Dress off.
Bruk opp alle perk points.
skriv ned din level (ikke glem den iallefall)
save game
trøkk shift + f4 for export
console command: bat resetme
Lag din nye char, alt kan endres.
trøkk shift + f3 for å import alt tilbake.
player.setlevel *din gamle level*

du får en perk point. den er bare å bruke å fjærne, eller se på det som en bonus.

så slipper man at characteren får usynelig hode å fucke med perk points å alt det dær. og ikke mist man slipper å begynne på nytt : D
Sist endret av Sixpounder; 11. mars 2012 kl. 15:34.
Jeg tenkte å kjøpe skyrim så snart så mulig. Lurer på noen småting.

Trenger jeg å være koblet til et wi fi nett via xboxen for å save?
Må man lage xbox live account?

Kommer jeg til å støte på "denne xboxen er allerede registrert blablabla" om jeg har kjøpt xboxen brukt?
Trengs ikke registrering, og du trenger ikke nett for og save. =)
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Trengs ikke registrering, og du trenger ikke nett for og save. =)
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke trenger nett, må man være logget på LIVE? Man måtte det på HALO3..
Ser at Skyrim snart får lansert en online-funksjon. Noen som vet noe om denne?
Aww, trodde det var en form for add-on til Skyrim, jeg
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har et STOORT problem her, etter at jeg reinstallerte maskinen så får jeg ikke Syrim til å funke, når jeg kjører spillet så kommer Bethesda logoen om skyrim logoen i et lite millisekund etter det i rosa også quitter den til desktop, dette skjer også på mediapcen min som ikke har noen systemmodifikasjoner. Det er IKKE lyden! Jeg har prøvd ALT som står på massevis av forumet og feilsøkguider etc. Ingen mods, prøvd ALLE updates og hele pakka. Razor1911 versonen vel og merke. Er/var i lvl60 så litt kjipt å ikke kunne fortsette på den.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
http://bildr.no/thumb/1133245.jpeg

ER ikke hver dag 2 stykk giants angriper hverandre o.O Syntes dette var latterlig episk, med tanke på at jeg var egentlig i kamp med den ene, men så angrep de plutselig hverandre.

Noe som er greit, Giants er ikke det koseligste å slåss med på Master -.-"

Edit: Sjekk tempen på GPU'en min :P Håper den brenner opp snart ^^
Sist endret av CHillZoNE; 16. mars 2012 kl. 21:45.
ingen som vet om jeg trenger en live account for å save?
Helt formatert xbox, uten nett. blabla
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
ingen som vet om jeg trenger en live account for å save?
Helt formatert xbox, uten nett. blabla
Vis hele sitatet...
Vil da ikke tro at du trenger online bruker for et spill som er offline.
Flere her som har lastet den nyeste Beta oppdatering til Skyrim på Steam? De har lagt til flere kill-cam moves,
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
ingen som vet om jeg trenger en live account for å save?
Helt formatert xbox, uten nett. blabla
Vis hele sitatet...
Nei, det trengs ikke Men jeg anbefaler deeg å komme på nett og få oppdatert spillet, det er latterlig mye bugs på realeasen...
Sitat av Echuz Vis innlegg
Vil da ikke tro at du trenger online bruker for et spill som er offline.
Vis hele sitatet...
Vet, så igår prøvde jeg det eneste spillet jeg har atm, halo3, og der måtte jeg logge inn på live for å lagre. Men jeg har jo ikke noen live account og får ikke laget det heller
Sitat av olaPola Vis innlegg
Vet, så igår prøvde jeg det eneste spillet jeg har atm, halo3, og der måtte jeg logge inn på live for å lagre. Men jeg har jo ikke noen live account og får ikke laget det heller
Vis hele sitatet...
Live account kan du lage når du er offline og du trenger heller ikke å være koblet til nettet får å spille
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Flere en meg som har opplevd en bug når det gjelder hest? Hoppa og heste flydde til helvette og jeg døde?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Aldri opplevd, jeg har opplevd at hesten kan gå gjennom gjerder og sånt
Noen som vet hvor man kan "oppbevare" stjålne hester? Prøvde å sette den fra meg utafor whiterun når jeg skulle innom en tur for å hente noe i huset mitt, men når jeg kom tilbake var den borte. Fins det noe alla en fellesstall ellernoe?
Sitat av Tajemnica Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan "oppbevare" stjålne hester? Prøvde å sette den fra meg utafor whiterun når jeg skulle innom en tur for å hente noe i huset mitt, men når jeg kom tilbake var den borte. Fins det noe alla en fellesstall ellernoe?
Vis hele sitatet...
Ikke originalt, mulig det er en mod som har det.
Hester vil alltid bevege seg mot sin eier når ingen sitter på, din hest vil derfor alltid følge etter deg, mens andres hester vil returnere til dem.
Tanken av at jeg har over 700 i Stamina og over 300 i health er så utrolig digg... Kan løpe gjennom hele skyrim på 10 min..

Løpe i 10 min, miste kondisjon, vente 1 time, og løpe i 10 min osv..

Deeeeilig.
Kan jeg overføre saven min fra en nedlasta versjon til en legit versjon? Får ikke taki skyrim så må laste ned, men lurer på om jeg kan fortsette når jeg kjøper det?
Jeg tviler sterkt på at det kommer til å fungere, men du kan jo søke på Google/Youtube.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Kan jeg overføre saven min fra en nedlasta versjon til en legit versjon? Får ikke taki skyrim så må laste ned, men lurer på om jeg kan fortsette når jeg kjøper det?
Vis hele sitatet...
Skal fungere helt greit det.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Skal fungere helt greit det.
Vis hele sitatet...
Hva med nye patcher og sånn da, alt vil fungere?

Takker og bukker.
Er det noen som vet når Xbox-versjonen vil oppdateres/patches, sånn at vi få fler Killcam-moves etc?
Sist endret av TrommeMasør; 4. april 2012 kl. 21:46. Grunn: Skrivefeil
Nå har direct2play koder igjen, 115 kroner.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Hva med nye patcher og sånn da, alt vil fungere?

Takker og bukker.
Vis hele sitatet...
SÅ lenge du oppdaterer spillet ditt til nyeste versjon, selvom det er pirat, så går det bra.

DU finner alle 8 oppdateringene på en viss bukt
Bare spørr det her; Når dere laster ned Fraps, kjøper dere det eller laster dere ned gratis versjonen? Hva er forskjellen og kan man laste ned fulle versjonen på f.eks TPB?


Hvor mye FPS går man ned når man bruker Fraps, og har det noe å si om jeg kjører SLI?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
SÅ lenge du oppdaterer spillet ditt til nyeste versjon, selvom det er pirat, så går det bra.

DU finner alle 8 oppdateringene på en viss bukt
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg har starta en save uten oppdatering, så kan jeg ikke overføre den til ett med oppdatering? Eller kan jeg bare oppdatere nå, fortsette på saven, også overføre?
Alltid oppdater. SÅvidt jeg vet, skal det gå bra, men det er aldri en bra ting å gjøre når man skal overføre saves... Det beste er om de er i samme patch nivå

Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Så hvis jeg har starta en save uten oppdatering, så kan jeg ikke overføre den til ett med oppdatering? Eller kan jeg bare oppdatere nå, fortsette på saven, også overføre?
Vis hele sitatet...
Oppdater, spill så overfør Men om du har kjøpt det, er det noe vits å installere det? Jeg har ikke åpnet eller brukt min serial, har bare spillet stående i hylla, og slipper dette Steam pisset!

Altså, jeg bruker pirat versjonen enda ^^
Sist endret av roadude; 5. april 2012 kl. 18:49.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av roadude Vis innlegg
Alltid oppdater. SÅvidt jeg vet, skal det gå bra, men det er aldri en bra ting å gjøre når man skal overføre saves... Det beste er om de er i samme patch nivå



Oppdater, spill så overfør Men om du har kjøpt det, er det noe vits å installere det? Jeg har ikke åpnet eller brukt min serial, har bare spillet stående i hylla, og slipper dette Steam pisset!

Altså, jeg bruker pirat versjonen enda ^^
Vis hele sitatet...
Åpne spillet! Det følger med et KART! bruker pirat selv, men har spillet... tror ikke jeg hadde en collectors edition eller noe sånt.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Choobe Vis innlegg
Åpne spillet! Det følger med et KART! bruker pirat selv, men har spillet... tror ikke jeg hadde en collectors edition eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Nei, trenger ikke kartet, det er jo ingame også xD Men da har jeg god samvittighet, og kan nyte pirat-spillenes goder

Edit: Så Det var roadude som hadde skrevet, men det var jeg som skrev på hans konto... Var for lat til å logge på min på hans pc...
Sist endret av CHillZoNE; 6. april 2012 kl. 23:36.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nei, trenger ikke kartet, det er jo ingame også xD Men da har jeg god samvittighet, og kan nyte pirat-spillenes goder
Vis hele sitatet...
Når jeg kjøper spillet skal kartet på veggen ved siden av tven.
Så skal jeg markere alt av eastereggs og huler, steder, landemerker og det som er manuellt med en gammel fyllepenn så det ser autentisk ut.

Litt Sheldon Cooper, men det blir gøy
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Når jeg kjøper spillet skal kartet på veggen ved siden av tven.
Så skal jeg markere alt av eastereggs og huler, steder, landemerker og det som er manuellt med en gammel fyllepenn så det ser autentisk ut.

Litt Sheldon Cooper, men det blir gøy
Vis hele sitatet...
Huff, da blir fruen gal på meg Står pent i hylla si, men er fortsatt akkurat der det skal stå. Får evt kjøpe et kart utenom
Sitat av roadude Vis innlegg
Alltid oppdater. SÅvidt jeg vet, skal det gå bra, men det er aldri en bra ting å gjøre når man skal overføre saves... Det beste er om de er i samme patch nivå



Oppdater, spill så overfør Men om du har kjøpt det, er det noe vits å installere det? Jeg har ikke åpnet eller brukt min serial, har bare spillet stående i hylla, og slipper dette Steam pisset!

Altså, jeg bruker pirat versjonen enda ^^
Vis hele sitatet...
Doh, godt poeng Da er det i orden da!

Kartet har jeg fra Xbox versjon så blir vel at jeg kjøper og ikke åpner det ja ;D
Vodka! Vodka! Vodka!
31 8
Jeg lurer på hva som skjer om jeg fullfører hele DB oppdraget? Fikk nettopp 20 000 kr men er det verdt å forsette? Hva tjener jeg på å stikke av med 20 000 gold istedenfor å bygge opp dark brotherhood sanctuary?
Sitat av Tamriel Vis innlegg
Jeg lurer på hva som skjer om jeg fullfører hele DB oppdraget? Fikk nettopp 20 000 kr men er det verdt å forsette? Hva tjener jeg på å stikke av med 20 000 gold istedenfor å bygge opp dark brotherhood sanctuary?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du får et nytt "hjem" for de pengene, et par followers, uendelig mange DB-quests (type generiske) og totalt 8k gull i skjulte skatter
Sist endret av merulz; 8. april 2012 kl. 04:36.
Er alle ferdige med spillet nå? Begynte å spille i forgårs jeg, og det er jo kjempemoro!
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er alle ferdige med spillet nå? Begynte å spille i forgårs jeg, og det er jo kjempemoro!
Vis hele sitatet...
Neida, spiller enda. Har begynt på nytt på PC. Har en level 49 på xbox, men PC er jo så mye artigere. Blitt level 23 allerede.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er alle ferdige med spillet nå? Begynte å spille i forgårs jeg, og det er jo kjempemoro!
Vis hele sitatet...
Spilte det ganske mye tidligere, ikke så mye nå. Men det hender jo at jeg tar turen innom.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Neida, spiller enda. Har begynt på nytt på PC. Har en level 49 på xbox, men PC er jo så mye artigere. Blitt level 23 allerede.
Vis hele sitatet...
Jeg er lvl17, og spiller som en barsk viking med begge henda på slegga Ingenting er som å plukke blomster, fange sommerfugler og trøkke inn skallene på fiender på under 1 minutt
Har ikkje spilt siden nyttår eg, gikk plutselig lei!
Hørte for en stund siden snakk om at det fantes en "MMO" mod til Skyrim på PC, stemmer dette?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hørte for en stund siden snakk om at det fantes en "MMO" mod til Skyrim på PC, stemmer dette?
Vis hele sitatet...
Det er det, ja. Men sist jeg så noe til det var det ganske buggy.
Tips til noen skyrim mods? Gjerne legg ut direkte download link her
Har bestilt meg pc nå og lurer på og kjøpe skyrim. Problemet er bare at jeg er skitlei loading screens på ps3 som varer nesten 5min hvor lenge varer loading screens på pc?
Spørs om du har en elendig harddisk. På pc kan du skaffe mods til spillene dine for å slippe unødvendige logoer osv i loadinga.
Sitat av seimannen Vis innlegg
Har bestilt meg pc nå og lurer på og kjøpe skyrim. Problemet er bare at jeg er skitlei loading screens på ps3 som varer nesten 5min hvor lenge varer loading screens på pc?
Vis hele sitatet...
Min gamle pc uten SSD disk brukte mellom 10 og 20 sekunder på og loade.. Med SDD kan eg tenke meg at du ikkje rekker og ta en slurk av drikken en gang før det er ferdig loadet.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er alle ferdige med spillet nå? Begynte å spille i forgårs jeg, og det er jo kjempemoro!
Vis hele sitatet...
Spilt det siden det kom ut, ikke fullført mainquest en gang xD Opptatt med alt annet :P
La-Li-Lu-Le-Lo
Sixer's Avatar
19 4
Fant nylig ut at Bethesda har annonsert at Skyrim vil være kompatibelt med Kinect. Patchen skal være ute i løpet av måneden, ifølge Bethesda. Det vil involvere over 200 stemmeaktiverte kommandoer som integreres med:

- Shouts
- Hotkeys (utrustning, kart, quick save og quick load osv)
- Etterføgere
- Alle menyer

Hva synes folk om dette?

Les om saken he.r
Sist endret av Sixer; 12. april 2012 kl. 23:17.
Jeg håper bare at naboene ikke spiller Skyrim og har kinect. Blir noe jævlig til bråk.