Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 5964
Noen her som har sett den, og har en mening om den?
Den har norgespremiere i morgen, eg skal se den da, og den ser jo unektelig rå ut!

http://www.filmweb.no/trailere/article399656.ece
Jeg lurer bare på, hvor ble 4 av?
Fast and Furious er nummer 4 i rekken.
Ikke sett den enda, men gleder meg FF er rå filmer!
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Jeg lurer bare på, hvor ble 4 av?
Vis hele sitatet...
1.The Fast and the Furious
2. 2 fast 2 furious
3.The Fast and the Furious: Tokyo Drift
4.Fast and furious
5.Fast five
The Fast and the Furious
2 Fast 2 Furious
The Fast and the Furious 3 Tokyo Drift
Fast & Furios
Fast Five

Filmtitlene
Jeg og en kompis snakket om og ha en drikke lek og drikke hver gang de girer ned, utifra de andre filmene skulle det være ganske effektivt....noen som er up ? (anbefales ikke på kino )
Har sett Fast Five, faktisk ganske brukbar film i forhold til de andre. Er mye mindre "racing" i den her dog.
Sitat av The Nameless Vis innlegg
Jeg og en kompis snakket om og ha en drikke lek og drikke hver gang de girer ned, utifra de andre filmene skulle det være ganske effektivt....noen som er up ? (anbefales ikke på kino )
Vis hele sitatet...
Girer ned? Skal du ha ordentlig fyll må det jo bli når de girer opp! Ser egentlig aldri de gutta senke farten i filmen, gjør man?
Sitat av stehal Vis innlegg
Girer ned? Skal du ha ordentlig fyll må det jo bli når de girer opp! Ser egentlig aldri de gutta senke farten i filmen, gjør man?
Vis hele sitatet...
De girer ikke ned for å senke farten
Sequals er skjelden bedre enn orginalen, og orginalen var ikke så jævla bra engang.
Det at de faktisk har gått så langt som å lage hele 5 filmer er nesten litt flaut.
De gjør vel det samme som de gjorde i de andre filmene, storyen er meh, og skuespillerne er meh.
Sitat av zeicko Vis innlegg
1.The Fast and the Furious
2. 2 fast 2 furious
3.The Fast and the Furious: Tokyo Drift
4.Fast and furious
5.Fast five
Vis hele sitatet...
Forvirrende titler :S
Bare screener torrentz ute jo. Venter i spenning på dvdrip Syns de har holdt jevn god kvalitet igjennom alle filmene jeg.
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Sequals er skjelden bedre enn orginalen, og orginalen var ikke så jævla bra engang.
Det at de faktisk har gått så langt som å lage hele 5 filmer er nesten litt flaut.
De gjør vel det samme som de gjorde i de andre filmene, storyen er meh, og skuespillerne er meh.
Vis hele sitatet...
Skulespillerene er meh? Du har tydligvis ikkje sett hvilke skuespillere som er med i denne filmen

Vin Diesel
Paul Walker
Jordana Brewster
Tyrese Gibson
Ludacris
Matt Schulze
Gal Gadot
Sung Kang
Joaquim de Almeida
Dwayne Johnson

Osv osv, kan jo ikkje bli feil!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Skulespillerene er meh? Du har tydligvis ikkje sett hvilke skuespillere som er med i denne filmen

Vin Diesel
Paul Walker
Jordana Brewster
Tyrese Gibson
Ludacris
Matt Schulze
Gal Gadot
Sung Kang
Joaquim de Almeida
Dwayne Johnson

Osv osv, kan jo ikkje bli feil!
Vis hele sitatet...
Det kan jo såklart hende at han setter pris på en annen type skuespillere.
Sitat av rW. Vis innlegg
Det kan jo såklart hende at han setter pris på en annen type skuespillere.
Vis hele sitatet...
Joda, menne.. Synes nå disse passer mer eller mindre perfekt til en actionfylt bilfilm!
jeg lasta den ned i går og så den i dag, det er vel den beste filmen i serien syns nå jeg.
Men som sakt så er det mindere racing og mere action men når de racer her så racer de virkelig:O
skal se den på kino i morgen også det kan jeg bare ikke gå glipp av:P skikkelig kick
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Joda, menne.. Synes nå disse passer mer eller mindre perfekt til en actionfylt bilfilm!
Vis hele sitatet...
enig med deg
Da var den sett! Syns filmen var råbra!
Litt mindre bil-kjøring enn de andre filmene, men absolutt en film som bør sees!
enig! jeg sp den i dag. kort sagt: episk film.
Kjørte nok litt over grensen på vei hjem fra kinoen i dag. Veldig bra film!
Anbefales!
Synes også at det var en overraskende bra film! Jeg vil si at den banker flere av forgjengerene.
Det eneste som jeg kan sette fingeren på er at den var relativt overdrevet. Spesielt på slutten. De som har sett den skjønner hva jeg mener.
Har ventet lenge på en film med Vin Diesel og "The Rock" i samme film! Rått..!
Sitat av G-force Vis innlegg
Synes også at det var en overraskende bra film! Jeg vil si at den banker flere av forgjengerene.
Det eneste som jeg kan sette fingeren på er at den var relativt overdrevet. Spesielt på slutten. De som har sett den skjønner hva jeg mener.
Har ventet lenge på en film med Vin Diesel og "The Rock" i samme film! Rått..!
Vis hele sitatet...
Vel, hva sikter du til? En ting eg synes var "dumt", var når VDiesel brukte NOS for og dra den safen, en får ikkje akkurat BEDRE grep med større fart på hjula, haha.
nei men siden når har ff vert en realistisk film?
Sykt bra film. Ikke så mye bilkjøring som i forgjengerne men når de først kjørte så klarte de å gi deg den følelsen av at du sitter i bilen og kjenne adrenalinet pumpe. Mye bra humor og gode skuespillere. Would watch again.
fikk akkuratt høre fra en kar jeg snakker med i USA, at faren hans hadde en Mitsubishi Eclipse som visstnok skulle brukes I F&F 3, men de gikk for den lilla bilen i stedet...

kan ikke garantere at dett er sant men stoler på han på slikt.
Her er bilen...
BTW, hun som driver kinoen her sa til meg at de allerede har begynt på en F&F6, har ikkje googlet dette ennå, men da har vi mer og se frem til!
Bare håpe på at de ikkje ødelegger hele serien da.
Jeg satt under deg din lille drittunge, HOLD KJEFT i kinosalen og hun sa til hele salen at det hadde begynt på F&F6, lille nubend!
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Jeg satt under deg din lille drittunge, HOLD KJEFT i kinosalen og hun sa til hele salen at det hadde begynt på F&F6, lille nubend!
Vis hele sitatet...
Også så sinna...

Er delvis enig, noe av det verste som finnes er folk som bråker på kino, gjerne de som er sammen med x antall andre, og når jeg skal åpne noe (energidrikke, potetgull osv..) så klikker det helt for de. Men bare man kjefter litt på de, så slutter de rimelig kjapt.
Som en stor F&F fan, så synes jeg dette var en sinnsjuk god slutt på filmene! Men ble skuffet over hvor lite kjøring det var i filmen! Men som sakt, veldig god slutt på filmene, bra action scener og bra sloss scener! Så alt i alt en god film!
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Noen som vet når fast five kommer på dvd?
Synd for dere som ikke så ferdig rulleteksten, og ikke fikk med dere previewen til nr 6
Sitat av trauMa Vis innlegg
Synd for dere som ikke så ferdig rulleteksten, og ikke fikk med dere previewen til nr 6
Vis hele sitatet...
Ja. Til dere som ennå ikke har sett den. Sitt til etter rulleteskten. Er kinoen halvveis profesjonell skrur de ikke på lysene før publikum har fått med seg den siste scenen.
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Wooot! Den fikk ikkje eg med meg, stresset med og komme meg ut så eg slapp og sitte i bilkø
Da får eg vente til den kommer ut på Blu-Ray og se den der

Og ja, lurer på det samme som Spankyboii, noen som vet ca når denne kommer på DVD / Blu-Ray?
Filmen var bra , skuespillerne var bra , musikken var bra. Men! det var jo mer pangpang den vroomvroom i filmen , noe jeg synes ødela litt. Men ellers en bra film! ikke den beste i serien men ligger godt oppe
Jeg så den på Kino i Las Vegas for 4 dager siden, den er SYKT bra!! Thor er også verdt og se (:
Sitat av trauMa Vis innlegg
Synd for dere som ikke så ferdig rulleteksten, og ikke fikk med dere previewen til nr 6
Vis hele sitatet...
wooooot ? ;o
Nå ble jeg litt lei meg, med tanke på at jeg ikke fikk se previewen til F&F 6 !
Stressa sei, når rulleteksten kommer, første mann ut da ! ehah
Sist endret av zipp004; 12. mai 2011 kl. 12:54.
Terningkast 6. Episk bra film, anbefales til alle som ikke har sett den. Fullspekket med action og kule effekter!
Sitat av zipp004 Vis innlegg
wooooot ? ;o
Nå ble jeg litt lei meg, med tanke på at jeg ikke fikk se previewen til F&F 6 !
Stressa sei, når rulleteksten kommer, første mann ut da ! ehah
Vis hele sitatet...
Ser alltid rulleteksten jeg. Viktig å få med seg hele filmen, må jo få mest mulig ut av pengene
Filmen er ganske bra, men synes det er trist at de har lagt biler vekk og puttet inn veldig mye action. 1'ern er den beste imo.
Shady Banana
Quix's Avatar
Var litt skeptisk helt i begynnelsen da han bremset forran bussen og nesten ikke fikk en skramme mens bussen fløy til hællvette. Veldig bra film fordeom. Slår den forrige med good margin, synes at nr. 4 var den dårligste i serien.

Slik ser jeg på filmene, best til dårligst:

The Fast and The Furious
Tokyo Drift / Fast Five (Klarer ikke å bestemme meg :/)
2 Fast 2 Furious
Fast and Furious
Sist endret av Quix; 13. mai 2011 kl. 14:09.
▼ ... over en uke senere ... ▼
SINNSYK, så den på kino igår, utrolig bra masse gode skuespillere, god filming,story og rett og slett superbra. ANBEFALER.
ender opp som nummer 2 på min liste over beste filmer skal ha den på blu-ray når den kommer der
Sitat av drunkbirdlover Vis innlegg
SINNSYK, så den på kino igår, utrolig bra masse gode skuespillere, god filming,story og rett og slett superbra. ANBEFALER.
ender opp som nummer 2 på min liste over beste filmer skal ha den på blu-ray når den kommer der
Vis hele sitatet...
Og hva er #1?

Har ikke sett filmen enda, tror jeg venter på at en snill mann på internett gir meg den, hehe.
Den er faktisk ganske epic
Sitat av Awarize Vis innlegg
Og hva er #1?

Har ikke sett filmen enda, tror jeg venter på at en snill mann på internett gir meg den, hehe.
Vis hele sitatet...
nr 1 er RIO, men det er ingenting som slår den, men det er min mening
fast and furious filmene må være noe av DET VÆRSTE jeg har sett.
ja jeg har en paki venn som er bil-gal og som tvang meg til å se mange av dem.. ALDRI MER.

jeg hadde heller kjørt teletubbie maraton enn å se på de filmene igjen.
det er ikke trolling på gang. jeg lover. langt mer interessant å analysere barneprogrammer. greit å vite hva de prøver å lære de minste i samfunnet.
Fast Five må jeg nok kalle den beste filmen av alle disse filmene, i allefall på lik linje med film nr.1

Bra action, bra skuespillere, bra biler osv.. alt er bare konge med denne filmen.. anbefales å se et lite klipp som vises helt i slutten av filmen, jeg fikk frysninger, hehe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vel, hva sikter du til? En ting eg synes var "dumt", var når VDiesel brukte NOS for og dra den safen, en får ikkje akkurat BEDRE grep med større fart på hjula, haha.
Vis hele sitatet...
Spoiler
Jeg sikter til blant annet det du sier. Å dra en gigantisk safe ved hjelp av to biler? Uten en eneste skrape på veien? Dunke den forbi en betongsøyle i en bank uten at wieren ryker? Veeldig urealistisk vil jeg si. Resten av filmen var grei, hvis man ser bort i fra hoppet ned i vannet på starten av filmen der de hadde vært død i virkeligheten med tanke på vannoverflaten og den farten de hadde fremover. De hadde blitt totalt ødelagt i virkeligheten vil jeg si...
Action film, ikke noe spesielt synes nå jeg.

Liker Tokyo Drift best :-)
Sist endret av Foretningssans; 13. juni 2011 kl. 19:40.