Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 4775
Futurama er heldigvis tilbake.

Simpsons (som har blitt lame de siste åra), Family Guy (Stewie er for mye soper og for lite ondskapsfullt geni), South Park og American Dad (etter Roger ble en jævla primadonna istedet for bitter alkis har det begynt å suge) er ikke ute med nye sesonger før til høsten.

Og Drawn Together (ingen stor fan. Litt for degenerert søppelhumor for min del, men funket til tider) er en saga blott.

Noen som kan anbefale noe ala overnevnte?
(jeg tror jeg har gjort det klart i parantesene at "homo-humor" og "liksom-pervers fjortishumor som liksom-provoserer" er ikke helt min greie)
Sist endret av CuriousGeorge; 1. juli 2010 kl. 20:05.
Hvis du liker det litt mer raffinert humor er The Boondocks verdt å se.
Det er vel nesten de eneste slike tegneseriene som finnes utenom anime.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Hvis du liker det litt mer raffinert humor er The Boondocks verdt å se.
Vis hele sitatet...
THE BOONDOCKS! Støttes 100% ! Herregud den serien er genial, anbefales på det varmeste.

"We will use the tools that God gave us to fight the nigger: The whip, the noose, the nightstick, the branding iron. These things strike fear into the heart of the nigger. The job application."
Sist endret av Elemental; 1. juli 2010 kl. 20:12.
Kjenner til Boondocks og har sett på det innimellom de 10 siste årene (finnes det ennå?)

Men jeg trenger mere shit! Helst noe som er nytt for meg
Futurama er i gang igjen.
Scooby doo de gammle.
Bare å skaffe seg Cartoon Network og Disney Channel, så har du vel ganske mye å se på.
Sitat av Mith Vis innlegg
Futurama er i gang igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har kjent til at Futurama startet i sommer for quite some time now.
Les hva jeg skriver, mann.

Sitat av iste2008 Vis innlegg
Scooby doo de gammle.
Vis hele sitatet...
Kan ikke fordra Hanna Barbera.

Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Bare å skaffe seg Cartoon Network og Disney Channel, så har du vel ganske mye å se på.
Vis hele sitatet...
For degenerert og sukkersøtt. Sex, dop og vold, takk!
Gi meg voksenhumor, men holdt det litt over beltestedet ellers blir jeg fort lei.
Tom&jerry er jo noe av det mest geniale man kan komme borti ved tegneserier!

er nok ikke mye sex og dop der men vold ville jeg si det er en god del av!

finn de gode gamle tom&jerry filmene, ikke de animasjons greiene ( om det er det da

Svambebob?
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Tom&jerry er jo noe av det mest geniale man kan komme borti ved tegneserier!

er nok ikke mye sex og dop der men vold ville jeg si det er en god del av!

finn de gode gamle tom&jerry filmene, ikke de animasjons greiene ( om det er det da

Svambebob?
Vis hele sitatet...

La meg omformulere meg: Tegnefilmer som ikke er eldre enn 10-20 år!

Tom & Jerry er det samme hele veien:
Katt jager mus. Mus leger ut et hinder. Katt kræsjer i hindret og tar samme form som hinderet.

Ellers er jeg enig med nei til datalagringsarkivet
Homemade Retard
zeicko's Avatar
the cleveland show er med cleveland fra family guy !
Sitat av zeicko Vis innlegg
the cleveland show er med cleveland fra family guy !
Vis hele sitatet...
Åh jeg glemte å legge til The Cleveland Show.
Men altså... been there, done that.

Tviler på det finnes noen toons man ikke har sett *sukk*
Metalocalypse anbefales hvis det er vold og dop du er ute etter.
Sitat av Herremann Vis innlegg
Metalocalypse anbefales hvis det er vold og dop du er ute etter.
Vis hele sitatet...
Seen it!

Er vel egentlig mere ute etter litt mere intelligent og politisk satire.
Men helst litt råere enn Simpsons, liksom.
Robot Chicken? Ikke akkurat tegnefilm, men stop-motion animasjon med actionfigurer. Hver episode er på 10 min, og inneholder mange artige sketcher.

Ellers er den norske animasjons-serien "Kanal 1", ganske artig. 2 sesonger ligger ute på NRK nett-tv. Laget av Erlend og Stein-Jo.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Robot Chicken? Ikke akkurat tegnefilm, men stop-motion animasjon med actionfigurer. Hver episode er på 10 min, og inneholder mange artige sketcher.

Ellers er den norske animasjons-serien "Kanal 1", ganske artig. 2 sesonger ligger ute på NRK nett-tv. Laget av Erlend og Stein-Jo.
Vis hele sitatet...

Not quite my cup of tea, but thanks anyway.
Sitat av Grimmy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei, mann!

Les hva jeg skriver!
Stikkord som: "Intelligent", "politisk satire" og "ikke fjortis-humor".

Beaver & Butthole var jo litt morsomt helt i begynnelsen fordi de bare stappa i seg alt av dop man kunne tenke seg, kom med snappy kommentarer og observasjoner av folk og steder og så på musikkvideoer hele dagen og ga faen i alt, og vi kan jo alle identifisere oss med det i forskjellige grader, men så sklei det jo ut i prompe og runke og dopapirhumor og de ble to 15-åringer som bare ville ta på puppene til bertene i klassen.
Etter 1994 ble det jo bare stuerein, amerikansk søppelhumor for småunger.

Har loka litt av de gamle Beaver & Butthole episodene for noen måneder siden and the classix never die, but still... ikke helt det jeg leter etter.
Sist endret av CuriousGeorge; 1. juli 2010 kl. 22:39.
Sitat av CuriousGeorge Vis innlegg
Kjenner til Boondocks og har sett på det innimellom de 10 siste årene (finnes det ennå?)
Vis hele sitatet...
De ti siste årene? Såvidt jeg vet startet serien i 2005, og sesong 3 går på TV i disse dager.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boondocks_(TV_series)
Shaun the sheep!

Kanskje litt annerledes humor, men jeg synes iallefall enkelte episoder er utrolig morsomme. Definitivt verdt å ta en kikk på.

Ellers er Wallace & Gromit veldig artig også. Mye samme humor.
Sist endret av Bartulf; 1. juli 2010 kl. 23:30.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
De ti siste årene? Såvidt jeg vet startet serien i 2005, og sesong 3 går på TV i disse dager.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boondocks_(TV_series)
Vis hele sitatet...
Nei faen, nå må du gi deg!
Jeg mener bestemt jeg så den Martin Luther King episoden når jeg
satt inne i 2000.

Mulig jeg tar feil og kanskje heller bare så den på en plass som minte meg om et fengsel. Hahaha!

Nei, faen... det må være laga et eller annet piss med de samme karakteren før det. Seriøst, mann!
Jeg så Boondocks i spjeldet. Og jeg har ikke vært i spjeldet på 10 år.

Er jeg blitt så jævla senil?

Sitat av Bartulf Vis innlegg
Shaun the sheep!

Kanskje litt annerledes humor, men jeg synes iallefall enkelte episoder er utrolig morsomme. Definitivt verdt å ta en kikk på.

Ellers er Wallace & Gromit veldig artig også. Mye samme humor.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke det på pootube, right NOW !

Menneh... hvorfor har jeg ikke avatar? Må den vente på godkjenning eller?
Sist endret av CuriousGeorge; 1. juli 2010 kl. 23:33.
Code Monkeys (laget to sesonger av det, og tror ikke det kommer noe mer) og Dilbert (ja det er laget en tv-serie av det).

Kanskje ikke det du leter etter. Men jeg sliter med samme problemet som deg, og dette er det beste jeg har funnet av tegnefilmer untatt det andre du nevner.
Kan King of the Hill være noe du leter etter? Relativt sært og morsomt, skjekk det ut!
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
South Park er ikke nevnt?

Uansett tror jeg du trenger anime
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av CuriousGeorge Vis innlegg
Nei, faen... det må være laga et eller annet piss med de samme karakteren før det. Seriøst, mann!
Jeg så Boondocks i spjeldet. Og jeg har ikke vært i spjeldet på 10 år.

Er jeg blitt så jævla senil?
Vis hele sitatet...
Du har ikke bare lest tegneserien da som tv-serien er basert på? Startet i 1999.
Gikk i et eller annet norsk blad (Larsons kanskje?)
Disney channel?
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
South Park er ikke nevnt?

Uansett tror jeg du trenger anime
Vis hele sitatet...
Jo South Park er nevnt. Les første posten en gang til.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Hvis du liker det litt mer raffinert humor er The Boondocks verdt å se.
Vis hele sitatet...

The boondocks var ganske artig! real gangstahz
Er klar over at de ikke havner i nevnt kategori, men jeg anbefaler likefullt Ducktales. Det er totalt 100 episoder saa da har du noe aa ploeye igjennom. Gode minner.
Daria er rimelig genialt. Ikke helt nytt men. http://en.wikipedia.org/wiki/Daria
Daria og King of The Hill utegår. Alle offshoots fra Beavis & Butthead er uinteressant!

Samme gjelder Disney! Hva faen skal jeg se på Disney for?
Dop, politisk satire, sex, intelligent humor og gjerne vold!
NO KIDS STUFF FOR FAEN!!!

Les første posten en gang til: JEG LETER ETTER NOE ALA SOUTH PARK, FAMILY GUY, AMERICAN DAD, FUTURAMA etc etc

Shue har nevnt noe jeg skal lukte nærmere på når jeg våkner fra høneblunden min.
Har vært ute i sola i hele dag. Trøtt.
Du har enten sett eller vil ikke se det vi kommer opp med. Du har vel sett det meste antar jeg.


Et lite spørsmål: "Hvorfor akkurat tegnefilmer?"
▼ ... over en uke senere ... ▼
du må dra på sjappa å høre om den finnes, det er vist ikke lov til å snakke om ............ her inne
Sist endret av norway; 12. juli 2010 kl. 19:52.
Støtter Boondocks, Shaun the Sheep og Code Monkeys.

Av annet vil jeg muligens anbefale Ugly Americans og Stripperella.

Kanskje SpongeBob, My Little Pony og Powerpuff Girls?
Det er egentlig kjempe morsomt
SpongeBob Hemppants, om du er glad i parodier. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Er Anime utelukket? Er mye fett fra Asia også
Kanskje ikke så intellegent humor (Men er hvertfall nok av stoffer/narkiser), Og er vel heller data animert enn tegneserie. Kan heller ikke minnes South Park, Family guy futurama osv. Noe sier meg tilogmed at du har sett det fra før av, men prøver meg allikervel.. Vår kjære norges klassiske julekalender; To trøtte typer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jallahrud?
Gary and Mike?
▼ ... over en uke senere ... ▼
The maxx

Evt; To trøtte typer..

Du virker ikke helt som happy tree friends og creature comforts typen..
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hentai ? går under sex delen du leter etter
Hva med den tåpelige serien på Mtv, den med Betty Boop som sumper-hore-junkie. Der er det hvertfall tilstrekkelig med sex, dop, banning og vold (er nok det eneste man får ut av den serien(?) der og...)

Ellers så har man "To trøtte typer", som det finnes totalt 4 sessonger av. Er jævlig korte episoder men..
The Venture Brothers (Bros)

En genial serie! Meget spesiell humor....enten elsker du den til de grader....eller så er det ikke noe for deg.


Se et par episoder minst.......


De er vel oppe i sesong 3 eller 4 nå?


DarkSheer
Archer. Lover deg at du kommer til å le! Uforglemmelig sjuk humor i serien!
Hva med en litt mer ukjent britisk serie fra 2003, satirisk serie med beksvart humor som tar opp mange tabuer. Serien stoppet på grunn av at en av grunnleggerene av serien tok livet sitt.

Finnes noen klipp på youtube.

Monkey Dust
Squidbillies.
Clock Suckers. Ikke helt nytt, ikke nødvendigvis intelligent, men artig på samme måte som Family Guy og Simpsons.
Ellers kan jeg anbefale Seth McFarlane's "Cavalcade of Cartoon Comedy". Har den på dvd selv, men du kan se det på den offisielle youtube-kanalen.
Mener å huske at Pinky and the Brain var morsomt.

Ellers er det plenty med animè som er både intelligent, grovt, voldelig, uintelligent, sukkersøtt, romantisk, skummelt, og morsomt. Spørs litt på hva man liker. Der er Anidb og ANN greit å sjekke.
Håper noen av forslagene faller i smak.
Sjekk ut Superjail!
Artig småpsykedelisk tegneserie som tar plass i ett noe uvanlig fengsel. Er sykt voldelig og har vanvittig kule tegninger.
Er kun en sesong nå på 10x10min, men er absolutt verdt en titt: http://www.youtube.com/watch?v=nkFW27sPLL0

Aqua Teen Hunger Force er også absolutt verdt en titt. Er både serie og film, men jeg mener serien er best: http://www.vidilife.com/video_play_194844
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ren and stimpy..... Dilbert..... båda bra serier, inte mycket knark och våld dock.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av darksheer Vis innlegg
The Venture Brothers (Bros)

En genial serie! Meget spesiell humor....enten elsker du den til de grader....eller så er det ikke noe for deg.


Se et par episoder minst.......


De er vel oppe i sesong 3 eller 4 nå?


DarkSheer
Vis hele sitatet...
http://www.blast-o-rama.com/wp-content/uploads/2008/05/venture-bros.png

The Venture Brothers er den beste tegneserien noen gang lagd.

Har sett alle episodene flere ganger.
Se alle sesongene her gratis OP

http://www.tvduck.com/The-Venture-Brothers.html

Sitat av zeicko Vis innlegg
hentai ? går under sex delen du leter etter
Vis hele sitatet...
Legg til voldtekt og dop så burde dette være midt i blinken for trådstarter

Back on topic:
Noen som vet hva denne animasjonsserien heter?
Handler om en svart guttunge i ''ghettoen'' introen er navnet på serien på en kumlokk.
Mangfoldige år siden jeg så den sist.
Sist endret av Bombasa; 20. september 2010 kl. 21:18.