Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2275
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Valve har jo nylig sluppet Steam og noen spill for Mac, og i samme slengen har de gjort sånn at alle kan skaffe seg en gratis versjon av Portal frem til 24 Mai, så vidt jeg forstår er det ikke en kopi du bare kan spille frem til den 24, men en du rett og slett får gratis.

Tenkte det kunne noen her kunne vært interessert.
http://store.steampowered.com/freeportal
Mac versjonen av Steam og Portal er installert!
Noen som vet 100% sikkert om man får beholde Portal for evig?
Takk for tipset!
Sitat av lolidude Vis innlegg
Noen som vet 100% sikkert om man får beholde Portal for evig?
Vis hele sitatet...
Fra siden OP linker til.
Portal used to cost money. Until May 24th, it's free. End of story.
Vis hele sitatet...
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Trådstarter
Sitat av lolidude Vis innlegg
Noen som vet 100% sikkert om man får beholde Portal for evig?
Vis hele sitatet...
Er ikke 100% sikker, men du får en lisensnøkkel. Så det virker som du får det for evig.
Takk for at du sa ifra ;D
Game disconnected
pokemon's Avatar
linken ser ikkke ut til å fungere for meg? :S
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Trådstarter
Sitat av pokemon Vis innlegg
linken ser ikkke ut til å fungere for meg? :S
Vis hele sitatet...
Stor pågang, prøv igjen senere.
Game disconnected
pokemon's Avatar
gik greit nå takk for tipset
Funket fint her nå, får vel teste ut Portal også nå da. Takk for tipset Synderen.
KP for denne fantastiske oppdagelsen Har faktisk vurdert å kjøpe det en stund nå
Tør jeg spørre hva Portal er?
På min splitter nye Macbook Pro 13" klarer jeg ikke starte portal engang.. noe jeg kan gjøre så den klarer det?
Installert. Må jo faen meg ha 200 i IQ for å greie det jo! D:
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Portal er det beste spillet jeg har prøvd, noensinne. Så utrolig smart og gjennomført. Og jeg er ikke en gamer engang :P
Sitat av djxfade Vis innlegg
Portal er det beste spillet jeg har prøvd, noensinne. Så utrolig smart og gjennomført. Og jeg er ikke en gamer engang :P
Vis hele sitatet...
Da har du ikke prøvd mange..
Hva skal det bety? Det er et av tidenes beste PC-spill, jeg syntes ikke det er rart at han syntes det er det beste noensinne.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Da har du ikke prøvd mange..
Vis hele sitatet...
Det var din smak.

Selv så synes jeg portal er mektig imponerende i og med at man må bruke hjernen sin såpass mye!
Jepp, får mye hjernetrim ut av det spillet der. Er i lvl 18 eller hva man nå kaller det nå, men da avslutter jeg for kvelden.
Portal <3 takktakk
Noen andre gratis spill??
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Takker. Fantastisk bra spill.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Løsningen for brettene i portal er att du ikke må tenke altfor avangsert, men tenk simpelt.

Å husk att du får KAKE i slutten av spillet, er ikke det god motivasjon så vet ikke jeg!

Kanonspill
King Of Nipples
0rgasmatr0n's Avatar
the cake is a LIE!
Tipper de gir det ut gratis for at folk skal kjøpe Portal 2 når det blir sluppet, forhåptentligvis i oktober =)
Har nå prøvd Portal på 2 av PC mine ( en med W7, og en med XP Pro på ) men skjer det samme på begge 2.. starte opp spillet, introen kommer og spiller av, så skal den laste inn Menyen der du kan velge New Game og slikt, den er blury for den laster, men da bare legger spille seg ned.. og først nå på XP pc etter 2 forsøk fekk eg opp denne meldinga

''could not load library client''
har googlet, men finner ingen hjelp, så da spør eg der her ute!

håper noe har noe på lur!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Vel, Portal på Mac er ikke bare-bare.
http://www.goopeg.com/img/ZsXg0uHn.jpg
De slipper sikkert Portal gratis ut bare for å få folk interessert i Portal 2 som er spådd.
Dere får det til å høres ut som om det er 1) noe nytt, 2) en dårlig ting eller 3) relevant overhodet.