Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1036
hei, er en gutt på 18 år som ikke har noe jobb atm, jeg får da penger av nav og de dekker husleie for meg. dama er også 18 år og går også på nav og jobber på et utested i helgene.
vi venter da et lite barn og har ikke lyst til og leie lengere..
så vi tenke og kjøpe oss leilighet.

er det noe mulighet for oss og få tatt et lån stort nok til og kjøpe leilighet?
har så altfor lite peiling på det der..
Store lån uten egenkapital og jobb er nok desverre ønsketenkning.
Trådstarter
hva skal til for at jeg kan ta lån stort nok til en lelighet i horten området? ligger vel på 1,5 her tror jeg..
Er jo noe som heter "Lån Uten Sikkerhet", om jeg ikke har forstått den setningen feil
Fast ansettelse er en god start. Helst bør du ha jobba en stund der også. Egenkapital er også viktig, start en BSU konto så har du fort litt penger om noen år.

Sitat av knutmoore Vis innlegg
Er jo noe som heter "Lån Uten Sikkerhet", om jeg ikke har forstått den setningen feil
Vis hele sitatet...
Du vil ikke utsette et lån på 1-1,5 mil for den renta
Sitat av knutmoore Vis innlegg
Er jo noe som heter "Lån Uten Sikkerhet", om jeg ikke har forstått den setningen feil
Vis hele sitatet...
Er også noe som heter å bruke sunn fornuft. "Lån uten sikkerhet" er like dumt som å låne penger fra Mafiaen.
Trådstarter
mye renter der?
Sitat av GraasXo Vis innlegg
mye renter der?
Vis hele sitatet...
Disse: http://www.bbf.no/ har så vidt jeg forstår bare 8,9 % rente
Som andre nevner; Glem det. Uten fast inntekt skal det mye til før du får lån. I tillegg har bankene blitt veldig restriktive med å låne ut 100% av kjøpesummen. Med andre ord; dere trenger 150k i egenkapital...
Hvis du låner over 75% av kjøpe summen blir lånet også svindyrt. Sjekk dnb nor sin kalkulator på nett der.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Kan jo sette foreldra dine som kausjonister.. Det vil si at vis du ikke klarer å betale ned lånet så går det på foreldra dine som må ta skylden.

Dette spørs jo helt ann på hvordan foreldre du har da.
Låne penger uten fast inntekt?? , nei nei.. ville ikke ha gjort det.
Trådstarter
ok:P da venter vi^^ har som mål og søke 5 jobber i uka så skal vel skaffe meg en jobb snart:P