Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 641
Lastet ned spillet Just Cause 2. Og jeg får det ikke til og virke. Jeg lastet ned Skidrow versjonen og Skidrow crack. Jeg kommer opp i menyen der jeg kan velge språk så trykker jeg game. Så skjer det ingenting... Har prøvd og uinstalere et par ganger men virker ikke da heller. Når jeg ikke har lagt inn cracken kommer det absolutt ingenting.


Noen som vet hva jeg må gjøre?

Takker for alle svar!!!.
Din eneste utvei er å støtte utviklerene som har jobbet i flere år med prosjektet. Stakkars deg!
Hva slags OS kjører du? Dette spillet fungerer ikke på XP, så du er klar over det.
Om du kjører vista eller 7, prøv run as administrator eller compatibility mode (dunno om jeg stava det riktig xD).
Jeg kjører det på windows 7 glatt som faen, reloaded med skidrow crack
Prøv å kjør binærfilen "JustCause2_game.exe" direkte fra mappen det ligger i. Jeg hjalp en kompis med samme problemet, og da ville det ikke starte om man kjørte det fra snarveier eller startmenyen (dette var dog en lovlig versjon).

Husk også å oppdatere skjermkort-driverene dine osv.
Sist endret av Exmagician; 5. april 2010 kl. 19:26.
Jeg har samme versjon og hadde også problemer... Sett det til å startes med administrator rettigheter. det løste problemet for meg.
kjøp det, du vil ikke angre
Kjørte som Administrator men funket ikke.
Jeg har W7 som OS.

Har prøvd JustCause2.exe og JustCause2_game.exe og ingen fungerte