Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 869
Halla!

Tenkte at jeg skulle høre om det var noen her inne som driver med miksing av låter og som kunne tenke seg å hjelpe oss og kanskje ha det litt gøy i samme slengen.

I første omgang er vi ute etter noen som vil og liker å gjøre det,og som ikke nødvendigvis trenger penger med en gang.Vi er selvfølgelig vant til å betale for miksing,men det kan jo hende det er noen der ute som gjør det fordi de digger det?Hehe..

De aller fleste låtene vil bli gitt ut og distribuert på nett hvor musikk selges og også muligens fysiske eksemplarer etterhvert.Vi spiller inn i Cubase.

Her er noe av det jeg har gjort tidligere,men dette er litt annerledes enn det jeg gjør i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=01Fkuq2IEBg

Hvis det høres interessant ut så legg meg til på FB: feitn fra kolbotn
Eller mail til :
Snakker vi trackouts her eller bare vokal og beat?
Kan anbefale BarBeats....

En seriøs kar med plenty av ferdigheter. Han er en sann kunstner.

Om han gir deg ett tilbud..... ett godt råd..... ta det, du vil ikke angre =)

Og gir han gratis arbeid, så regn med at du er hekta, og pris er ikke lengre ett relevant tema for dere =)
Sist endret av Vandringsmann; 9. februar 2014 kl. 03:44.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Snakker vi trackouts her eller bare vokal og beat?
Vis hele sitatet...
Hovedsakelig er det miks av vokal jeg tenker på,men på noen låter vil det selvfølgelig være aktuelt å mikse med alle tracksa osv:-)
Takk for de varme ord Vandringsmann!

Slobby: om du har interesse av at eg tar meg av et par låter med multitracs/trackouts så kan eg stille der.
Å jobbe med mixdown av instrumental/beat er uaktuelt for min del da det er lite utfordring i det og det ofte er problem områder i mixen som en helst ville vert foruten.
Kan signere på at BarBeats er god å ha på laget!
Han har hjulpet oss med all miksing de siste to årene.

Flink fyr!
Hokk no bare opp med NMG/G huset
Må vel være fra Bergen eller veeeldig god for å være med der dustedgorilla